MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P. #2

zoeken in:
R.I.P. Heartofsoul
Veel sterkte voor de familie/dierbaren!

Rust zacht heartofsoul en bedankt voor al je fraaie bijdragen aan deze site

Laatste bezoek: 23 februari, 17:06 uur

Aantal stemmen: 6200
Gemiddelde: 3,69
Standaardafwijking: 0,63

Aantal berichten: 12719
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 58

R.I.P. heartofsoul

RIP heartofsoul!

Ach, wat verdrietig om te lezen - een mede MuMe'er die komt te overlijden. We wisten dat het niet lang meer kon duren, en toch schrik ik ervan. Ik las zijn bijdragen altijd graag - vaak bij albums die ook mij na aan het hart lagen. Vanavond ter nagedachtenis White light maar eens opzetten.

Rust in vrede, Nicolaas

R.I.P. Nicolaas, heartofsoul

Ach, ik heb het eerdere nieuws niet meegekregen dus dit komt toch best wel binnen. RIP Nicolaas

Rip Heartofsoul. Now playing Gene Clark - White Light

Mick Slattery van Hawkwind.
Heeft ook zijn joint gedoofd.

R.I.P. Nicolaas Veel sterkte aan de nabestaanden.

Heartofsoul was een erg fijne user, leuke onderonsjes mee gehad. Treurig.

Op dit soort momenten is op bijzonder mooie wijze zichtbaar hoe hecht een online community kan zijn.

RIP, heartofsoul

Spijtig om te vernemen. Rip Heartofsoul.

Even een muziekje erbij:

Voor de Eurovisie-volgers:

R.I.P. Anita Thallaug (14 februari 1938- 20 maart 2023).
Thallaug nam in 1963 namens Noorwegen deel aan het ESF met 'Solhverv', wat zonnewende betekent. Het werd geen succes, ze eindigde puntloos op de dertiende en laatste plaats.

Ook mijn gedachten gaan uit naar HeartofSoul

Ik ben geen Techno-kenner, maar voor wie dat wel is: technopionier Lee Purkis is op 54-jarige leeftijd overleden. Hij bracht zijn muziek meestentijds uit onder de naam InSync.

Ik ben ook geen Woodstock-kenner, maar voor wie dat wel is: Bobbi Kelly is overleden. In 1970 stond zij op de inmiddels legendarisch geworden albumhoes van de Woodstock-lp's, samen met haar toenmalige vriend Nick Ercoline, die daarna 54 jaar lang haar echtgenoot zou zijn.
https://i.pinimg.com/originals/fa/43/e4/fa43e4c0792c03838bc7c5fa3a43ee88.jpg

chartsmaster schreef:
Ik ben geen Techno-kenner, maar voor wie dat wel is: technopionier Lee Purkis is op 54-jarige leeftijd overleden. Hij bracht zijn muziek meestentijds uit onder de naam InSync.
(embed)

Oei, Storm is wel een klassieker. R.I.P Lee Purkis.

De Eindhovense zanger John Lamers is overleden. Lamers, geboren op 28 juni 1942, had in de jaren '60 een aantal Nederlandstalige hits. 'Ik bewonder jou' was daarvan in 1966 de grootste. Begin jaren '70 droogt het succes op en aan zijn zangcarrière komt sowieso een einde wanneer hij bij een valpartij met zijn strottenhoofd op het stuur van zijn fiets terechtkomt. Lamers werkt daarna in de reclamewereld, als copywriter en account executive. Lamers overleed op 19 maart j.l.

R.I.P. Wayne Swinny
Swinny was in 1996 mede-oprichter en gitarist van de metalband Saliva. De band brak begin deze eeuw door in de US, o.a. met de single 'Always', die de top wist te bereiken van de Billboard Modern Rock Tracks-hitlijst. Swinny was sinds 2016 het enige originele bandlid sinds de oprichting. Hij overleed gisteren aan een hersenbloeding, 59 jaar oud. Vandaag, de dag na zijn overlijden, meldt de groep met onmiddellijke ingang te stoppen.

Glitch
Oei, dat is recht in mijn jeugdsentiment. RIP

Geen muzikanten bij mijn weten (en niet echt dood), maarrehh, sterkte Slowgaze:

Na 25 jaar gaat iconisch Pokémon-duo Ash en Pikachu met pensioen - nos.nl.

ZAP! kent dit onvolprezen meesterwerk niet? Pokémon 2.B.A. Master (1999) - MusicMeter.nl

I.v.m. Pokémondag al eens van gehoord ja. Maar ook weer snel vergeten dus.

Je kunt altijd nog de oude Pokemon spellen blijven spelen. Hoewel ik mijn speler nooit ash heb genoemd. Pokemon go heeft ook al nooit een ash gehad.

Ik weet verder niets van Pokémon, maar Pikachu ben ik nogal es tegengekomen en ik vind 'm wel wat hebben. Koddig vervreemdend vrolijk zeg maar.

R.I.P. Wim de Bie

Een van de twee leadzangers van The Rules is definitief weg.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:33 uur

geplaatst: vandaag om 23:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.