MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Is Paul McCartney dood?

zoeken in:

I saw Elvis Presley walk out of a seven eleven......

Kom op mensen waar hebben we het over........

Paul is dood, alles wijst daarop, al in 1966!! Kijk maar op het nummerbord op de "Kever" op de hoes van Abbey Road. 28-if, staat daar, weer een aanwijzing. Zijn opvolger heette en heet nog steeds John Campell, maar die kennen we al langer als de echte Macca, dus zijn we eigenlijk Campell fans.
Ringo is nog de enige Beatle die in leven is. Weer een reden om zijn nieuwste CD Liverpool 8 te kopen!!

Ringo is de eerste Japanse robot; dus die telt niet; tegenwoordig zijn ze gelukkig beter ontwikkelt en afgewerkt.

The Beatles zijn alle drie in de hemel en Pete Best is vervangen door een robot!! Als je goed kijkt zie je een chip in de neus van Ringo zitten!

Was het niet Glenn Campbell? De originele "Rhinestone Cowboy"? Ik ben onlangs een redelijk fan geworden van het sfeervolle "Wichita Lineman!" Mijn bewondering voor hem is alleen maar gegroeid omdat hij volgens devel-hunt ook voor Paul McCartney speelt! Knap hoor!

Ik had moeten weten "Rocky Raccon", "Heart in the Country"...pure Amerikaanse country-muziek!

Eindelijk iemand die met mij meegaat in het complotdenken. Ja, dat zal best wel eens de Glenn Cambell kunnen zijn!!
Maar de echte Paul hield ook van country hoor, luister maar naar i've just seen a face en a taste of honey .
Ik denk wel dat Glenn Cambell plastisch behoorlijk onder het mes is geweest, of leek hij op Paul?

Kan geen toeval zijn; een anagram van de naam Glenn Campbell levert dan weer de naam MacLenneGellb op. Howe Gelb zit ook in het complot dus en maakt die soms ook geen soort country?

Da's het mooie van deze theorie, naast UFO's, Von Däniken, Jomanda, Uri Geller en de Platte Aarde-genootschap heb je een klein maar fanatiek clubje mensen die erin blijft geloven!
Er is een hele site van foto's van Paul voor en na zijn dodelijke ongeluk, compleet met metingen, verklaringen voor gezichtsbeharing...en met de beste wil van de wereld zie ik alleen een snor, een baard, wat langer haar maar geen Billy Shears!
In de toekomst zal er vast door de Dan Brown van 2067 een boek over verschijnen (subtitel; It Was a Hundred Years Ago Today); "Het Paul Enigma" dat verbanden legt met de vrijmetselarij , Prins Bernhard en het Vaticaan.

Paul is wel dood!
Hij ligt in m'n achtertuin.

kaztor schreef:
Paul is wel dood!

Mag ik een foto daarvan?

kaztor schreef:
Paul is wel dood!

Hoe kan dat nou, hij ligt ook al jaren in mijn achtertuin.

Als Paul dood is, dan is die Ringo het ook.
Wat een levenloos saai figuur.

deric raven schreef:

Wat een levenloos saai figuur.

... die ondertussen in de jaren '70 wel een mooie actrice aan de haak sloeg en banden had met ene meneer Zappa. Saaie meneer, hoor!

Ach, je komt een eind met wat hulp van je vrienden.

Wie weet wat er allemaal gezegd wordt in Nr 9 van de White album?
Kan het niet goed volgen.

vin13 schreef:
Wie weet wat er allemaal gezegd wordt in Nr 9 van de White album?
Kan het niet goed volgen.

Op het web zijn er een aantal uitgeschreven versies en zelfs dan word je er niet wijzer van.
Het begint met een dialoog tussen George Martin en Alistair Taylor: Alistair Taylor: ...bottle of Claret for you if I'd realised. I'd forgotten all about it George, I'm sorry.
George Martin: Well, do next time.
Taylor: Will you forgive me?
Martin: Mmmm...yes....
Taylor: Cheeky bitch.

http://www.geocities.com/sunsetstrip/alley/5118/beatles/revolution_9-ly.html
Hier vind je de rest van de tekst...

Who's to know, dank voor de tekst Bawimeko.
Het blijft een raar liedje.

bawimeko schreef:
Alistair Taylor: ...bottle of Claret for you if I'd realised. I'd forgotten all about it George, I'm sorry.
George Martin: Well, do next time.
Taylor: Will you forgive me?
Martin: Mmmm...yes....
Taylor: Cheeky bitch.

George Harrison: Eldorado!

Nouja, ik heb in ieder geval een ontzettend leuke Beatles-site gevonden:

http://www.pootle.demon.co.uk/wgo.htm

Lennon en Harrison ziijn dood, Linda McCartney is dood, Yoko Ono is ook dood maar weet het zelf nog niet, Stuart Sutcliffe is dood, Brian Epstein is dood, Arafat is dood, Ringo Star is een robot en kan niet dood gaan, George Martin is een gereincarneerde mummy en alleen Paul McCartney leeft nog.

Van The Who zijn Keith Moon en John Entwistle dood, dus ze kunnen samen een mooi bandje beginnen:

Paul McCartney - Bass
Ringo Star - Drums (hij hoeft alleen zijn zoon Zack Starkey op te volgen)
Roger Daltrey - Vocals
Pete Townsend - Gitaar

The Who Beatles

Stijn_Slayer
Haha, ook echt dat stuk over de hoes van Sgt. Peppers.. Paul? als basgitaar, tuurlijk

Toch moet ik het de kevers meegeven, geniaal verzonnen!

Moet je al die andere aanwijzijgingen(?), maar eens lezen of natrekken. Dan zou je het biina nog gaan geloven. Trouwens nog een goed, gezond en fijn muzikaal jaar toegewenst!!!

Father McKenzie
Ik vind hem vooral na het débàcle genaamd Heather Mills, een klein stukje doder....

Wolfgang1975
Voor alle believers:

http://rgarypatterson.com/_the_walrus_was_paul__19662.htm

Zelf zie ik het toch als één van de beste grappen allertijden.

The Oath
Kunnen ze geen DNAonderzoek doen om uitsluitsel te geven?
DNAstaal van McCartney voor 1966, en DNAstaal van nu.

The Oath schreef:
Kunnen ze geen DNAonderzoek doen om uitsluitsel te geven?
DNAstaal van McCartney voor 1966, en DNAstaal van nu.

Dat kan. Ze kunnen ook het meer van Loch Ness leegpompen om te kijken of dat monster nog 'ns opduikt. Of kaboutervallen neerzetten in het bos.

Ik ben voor. Wat betreft die kaboutervallen dan he, vervelende etters.

pretfrit
pfff...kaboutervallen

Veels te omslachtig, je moet gewoon alle paddestoelen kapot stampen of nog beter: chemische bestrijding (antikobold 2000)

Ik háát paddestoelen!

Zou Ringo trouwens ook werken met Windows 7?
Of moet ie in een compabiliteitsmodus...?

kaztor schreef:
Ik háát paddestoelen!

Zou Ringo trouwens ook werken met Windows 7?
Of moet ie in een compabiliteitsmodus...?

Natuurlijk werkt Ringo sinds 1968 met een Apple!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.