MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
Ik heb t gevonden het was Bounce van Calvin harris!!

Ik zoek een videoclip waar allemaal dames in een kring op een stoel zitten en iedere keer staat er volgens mij iemand anders op om mee te dansen met de man in het midden. Ik denk dat het ergens in de 90's geweest is. Was dacht ik een heel bekend nummer

Hoi, ik zoek een YT videoclip die ik ca. 10 jaar geleden vond. Het is een zwart/witte clip (ook in de stijl van de zwart/wit (stomme) films. Er komt een monster in voor (frankenstein?) en in de tekst iets van (d)rainpipe? Het verhaal speelt zich af in een kamer (1e verdieping? ivm regenpijp?)
Het is een vrij rustig melodieus nummer (engels) gezongen door een man.
Ik vermoed een Nederlandse band, maar weet dat niet zeker.

Wie kan mij helpen deze terug te vinden

Hoi allen!
Ik zoek een videoclip waarin allemaal poppetjes achter elkaar lopen en op hun smartphone kijken, terwijl ze één voor één een ravijn inlopen. Volgens mij compleet in zwart wit.
Zou super zijn als iemand weet welke videoclip dit ook alweer is!
Hoor het graag!

Merco schreef:
Hoi allen!
Ik zoek een videoclip waarin allemaal poppetjes achter elkaar lopen en op hun smartphone kijken, terwijl ze één voor één een ravijn inlopen. Volgens mij compleet in zwart wit.
Zou super zijn als iemand weet welke videoclip dit ook alweer is!
Hoor het graag!

Carmen van Stromae?

Deranged
Ik zoek een clip van een meisje op een stoel die allemaal op en neer gaat en een beetje door de lucht vliegt en zo weet niet precies.

Beetje vage clip wel maar wel super skattie.

Billie Eilish - Birds of a feather ?? Deranged

Deranged
Dat moet ‘m zijn ja.

Hoi! Ik ben op zoek naar een titel en artiest bij een videoclip. Denk jaren '90, misschien '00-s.

Het begin en einde zijn gelijk waardoor je de clip in een loop zou kunnen spelen. Speelt zich af op een eiland - ik dacht Spaans - waarbij een man met een auto (cabrio?) een vrouw ophaalt die net per boot is aangekomen.

Er volgen zomerse taferelen met een soort romantische klik tussen de 2. Strand, muziek, dans, zoiets. Vrolijke muziek, met in elk geval gitaar.

Op het einde brengt hij haar weer naar de boot, vervolgens komt er weer een vrouw van de boot en neemt hij haar mee met de auto, identiek als het begin.

Staat me bij dat het nummer van een Scandinavische band is, maar weet ik niet zeker. Dacht dat er een vrouw de (lead) zangt doet.

Iemand een idee?

Hoi,

Ik zoek een videoclip met twee zangeressen.
Je ziet alleen hun hoofd en ze zitten onder water met hun gezicht naar boven. Het is van bovenaf gefilmd.
Als ze zingen komen ze even boven en daarna zakken ze weer onder water.
Iemand een idee?
Dank alvast

Snarfeven schreef:
Hoi,

Ik zoek een videoclip met twee zangeressen.
Je ziet alleen hun hoofd en ze zitten onder water met hun gezicht naar boven. Het is van bovenaf gefilmd.
Als ze zingen komen ze even boven en daarna zakken ze weer onder water.
Iemand een idee?
Dank alvast

Ibeyi - River

Ah topper!!
Dank je wel

Hoi,

ik ben op zoek naar een Nederlandstalige muziekvideo, maar heb heel weinig aanknopingspunten.

Het is een liedje wat ergens tussen 2018 en 2025 op muziekzender XITE of MTV is uitgezonden. Het is misschien een samenwerking tussen meerdere artiesten want er wordt door meerdere personen een stukje gezongen. In de liedtekst wordt "het is ok" of "helemaal ok" een paar keer herhaald door een zanger.

In de videoclip zijn een aantal shots dat er in een stal tussen het stro wordt gezongen en gedanst door de dansers. Sommige dansers doen net alsof ze een dier zijn en zitten in een hokje in de stal.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Voor een collega ben ik opzoek naar een muziek clip die op tmf voorbij kwam. Hij denkt van tussen 1990-2003. In het begin komt een vol batterij balkje in het scherm te staan en deze loopt leeg naarmate de clip verder gaat. Op het einde is de batterij leeg en heeft dit ook effect op de muziek. Hij dacht dat het in de techno richting zat.

Ik ben op zoek naar een videoclip die in de jaren 2010? veel voorbij zag komen. Het is summerdance achtige muziek met veel lyrics
Het speelt zich af op een strand met een jongvolwassene vrouw die een verrekijker heeft. Zij kijkt naar verschillende fliterige scenario's wat zich afspeelt op het strand. Dan ziet zij een leuke man met dreadlocks en krijgt contact met hem uiteindelijk.

Ik ben op zoek naar een liedje uit de jaren 80. In de clip zie je een vrouw (moeder) met haar vriend. Maar haar dochter heeft ook een oogje op de oudere man en flirt met hem. Het liedje wordt door de dochter gezongen. Ze draagt een spijkerkortebroek en een wit bloesje die opgeknoopt is. Ik ben al jaren aan het puzzelen maar ik kan er maar niet opkomen. Wie kan mij helpen?

In De Site > Algemeen > Videoclip wandelende roos:

Ik ben op zoek naar een videoclip (ik denk soort house muziek) uit de jaren 90 waarin een roos met glimlach rondloopt in een bos/grot

In Genres > Overigen > Videoclip:

Ik ben nieuw op dit forum en ik hoop dat iemand mij kan helpen om een video te vinden. Ik had deze bij mijn favorieten op youtube staan maar ben hem kwijt geraakt. De video is in het Spaans en er wordt gedanst en gezonden. Wat ik mij kan herinneren is dat de naam van de zangers niet spaans klinkt. Op een gegeven moment komt er een spaanse dame met een waaier en castagnettes in beeld. Het zijn drie jongens die met elkaar dansen en zingen en een meisje.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:00 uur

geplaatst: vandaag om 19:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.