menu

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
Wauw, bedankt! Ik heb dit door de jaren heen talloze keren her en der gepost. Nooit had iemand een idee waarover ik het had. Thanks!

Ik was destijds zwaar onder de indruk van de animatie en heb het sinds die paar keer op TMF nooit of te nimmer nog teruggezien. Nu oogt dat heel gedateerd natuurlijk. Het lied zelf herinner ik mij helemaal niet meer. Respire it is!

De boom onder een stolp, dat komt dan uit een andere clip met gelijkaardige boodschap.

Nogmaals, thanks!

Hoi hoi,

Ik ben al best een aantal videoclips kwijt met mooie nummers. Ik ben er ook een kwijt waarvan ene man en een vrouw samen zingen, dat was geloof ik in een huis in een bos waarvan de zangeres qua mond heel groot was als ze zong. Ik weet de titel en de artiest niet meer. Weet iemand welke ik bedoel? Hij komt uit de 00's.

Ook weet ik nog een klein fragment van een festival in de zero's (Pinkpop volgens mij en anders was het Lowlands. Ik zag toen een vrouw die een fantastisch lekker liedje zong en ze stond in een rode wijde jurk op het ritme mee te marcheren.

Weet iemanmd welke twee ik zoek?

Ik ben op zoek naar een oude clip, denk begin jaren 70, heb hem gezien in top pop, de clip is met een zanger en een vrouwelijke blonde (hand)pop volgens mij was de clip nog in zwart/wit wie weet welke clip ik bedoel

Lijkt mij bridget the midget van ray stevens (kan het filmpje niet vinden op you tube)

Wilbur, je bent geweldig, thanks. Even luisteren en ik zag de clip weer voor me, nu originele clip nog terug vinden. nogmaals dank

geplaatst:
Hoi, een paar jaar geleden (2018?) was er een videoclip waarin een soort processie op weg naar de zee ging. Er was een kindje overleden en die werd naar de zee gedragen. Geen idee meer welk liedje dat was.

geplaatst:
Hallo,
Ik zoek een nummer met clip die rond 2000 veel gedraaid werd vooral snachts op the box ik woonde toen in Amsterdam en lag lekker muziek te luisteren tot diep in de nacht, t was een beetje een duister nummer met een donkere stem bijna grommend de zanger was donker van huidskleur maar er was volgens mij ook een blanke in dit liedje en de clip speelde zig af in een zijstraatje van een grote stad en de zanger zat op een ijzeren afvalbak zo’n grote, ik dacht altijd dat het een samenwerking was met de band live het was ook een beetje pop en hip hop samen die donkere man had dus die grommende stem ja tis vaag wat ik vertel maar dat is wat ik me herinner was nogal stoned toen der tijd ik denk niet dat iemand hier iets me kan ‍♂️ man man ik wil dit nummer vinden!! Ik zoek dit nummer al 20 jaar nooit meer gehoord helaas grr

geplaatst:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=lWIeVTs94rI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Deze? Tricky in samenwerking met de zanger van Live.

geplaatst:
Kan het zijn dat je nog steeds stoned bent? Je tekst is lastig te volgen.

geplaatst:
Beste mensen, wie weet nog die geanimeerde videoclip uit de jaren 90 (?) met gabbertjes die achter elkaar dansend/stappend de wereld over schuiven?

geplaatst:
Helaas, nee. Volgens mij was het van Nederlandse bodem!

geplaatst:
Wat bedoel je met de wereld? Het was niet in een park?

geplaatst:
Nee, er waren steeds verschillende achtergronden zoals ik het me herinner, met thema's van over de hele wereld (piramides? Japan?)

geplaatst:
Ik ben iets verder: de muziek was niet origineel, maar een cover van het instrumentale Hawaii Five-O van The Ventures uit 1969.

geplaatst:
Is het dan niet gewoon deze?

https://www.youtube.com/watch?v=zkw2yeWBFKM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 70/80. Wat ik me weet te herinneren is dat in de clip de zangeres zong naast een gigantische bij. Heeft iemand enig idee?
Bij voorbaat dank..

geplaatst:
Ghosty schreef:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 70/80. Wat ik me weet te herinneren is dat in de clip de zangeres zong naast een gigantische bij. Heeft iemand enig idee?
Bij voorbaat dank..

https://www.youtube.com/watch?v=OZblaQHfdew

?

of deze

https://www.youtube.com/watch?v=3dOx510kyOs

geplaatst:
Dankjewel voor de snelle reactie, maar helaas, dit is/zijn hem niet.
Die ik bedoel was een persoon in een bijenpak met de zangeres ernaast.

geplaatst:
Hallo allemaal! Ik ben al heel lang op zoek naar een band waar ik alleen nog een beetje de clip van herinner. Deze speelt zich af in Nederland, een man komt bij een slager en bestelt daar vlees, aan het einde van de clip wordt duidelijk dat de slager bezoekers meeneemt naar achteren en ze daar doet slachten en bezoekers dus mensenvlees kopen. Als ik me goed herinner is het een Nederlandse rockband en zal deze clip o'n 5 a 6 jaar geleden uit zijn gebracht vermoed ik. Maar daar kan ik mij in vergissen. ik hoop dat hier iemand mij kan helpen want ik pijns hier al zo lang over haha.

Groetjes, en bij voorbaat dank!
MetalMies

Gast
geplaatst: vandaag om 17:23 uur

geplaatst: vandaag om 17:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.