menu

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
Yak
Bij welk nummer van Pavement zit die clip waar ze allemaal zo'n sullige gele regenjas aanhebben? 'Spit on a stranger'?

carrot rope

Yak
Ah, thanks!

Ik zag laatst een mooie videoclip op MTV. Een man zingt op een stoel bij de kapper, zijn gezicht wordt er langzaam maar zeker losgeknipt en eraf gehaald. Daaronder verschijnt een zingend meisje, vervolgens wordt haar gezicht weggeknipt en verschijnt de man weer. Ben helaas de naam van de artiest vergeten...iemand?

Katie Melua.

Ah thanks! Hier issie te bekijken. Vind hem wel geslaagd.

In Muziek > Algemeen > wie kan helpen?:

Ik heb een flashfilmpje gezien met denk ik ierse muziek maar het is meer sprookjesachtig dan kroegachtig
als je het niet begrijpt moet je het filmpje zelf maar is bekijken (is mooi filmpje vind ik).

filmpje met sprookjesmuziek

ik wil graag weten welke band ofzo dit is of iets wat hier veel op lijkt maar dan ook echt hier op en niet zoals je zou verwachten in een ierse pub ofzo.
er mag zang bijzitten maar dan niet dat het stoort.
als je mij kan helpen ben ik je erg dankbaar

Sheplays
Het is wel een erg zoet filmpje!

Het antwoord is eenvoudig
hier
op de website te vinden.

Het is echter geen Ierse maar Noorse volksmuziek met de Hardangerviool (in het Noors Hardingfele). De artiest, Martine Lund Hoel, vind je hier.

Daar kun je ook het nummer beluisteren dat bij het filmpje wordt gespeeld, "Bryllup på Haugseter" (bruiloft op (het landgoed of de boerderij) Haugseter).

Deze vioolmuziek werd overigens een paar eeuwen geleden door de noorse christelijke kerk als 'duivels' gezien!

Dus voor je het weet zit je toch in de pub achter een Guinness of Aquavit en gaan je voeten van de vloer...

In Muziek > Algemeen > Ik zoek een videoclip.:

Ik zoek twee video clips:

De ene da's met zo'n mafkop met rode lippenstift die door de lego danst

De tweede is met zo'n vrouw die in de disco komt en iedereen begint dan gele slangenogen te krijgen. Vervolgens word ze wakker en achter haar zie je een teddybeer met gele ogen.

Van welke band/nummer?

sinterklaas schreef:

De tweede is met zo'n vrouw die in de disco komt en iedereen begint dan gele slangenogen te krijgen. Vervolgens word ze wakker en achter haar zie je een teddybeer met gele ogen.

Punk van Ferry Corsten? En volgens mij zoek je meer nummers, horende bij clips

OldSkool schreef:
(quote)

Punk van Ferry Corsten? En volgens mij zoek je meer nummers, horende bij clips

Dat is hem ja, bedankt! Had hem op mijn 11de gezien die clip en vond hem toen best eng.

Ik vond het op zich wel een goed gestoord idee.
In 'Da hype' van Junior Jack (en Robert Smith) is dat idee ook gebruikt
Draai het nummer zelf nu grijzer dan grijs, is gewoon zo'n lekker nummer

Ik vond het op zich wel een goed gestoord idee.
In 'Da hype' van Junior Jack (en Robert Smith) is dat idee ook gebruikt
Draai het nummer zelf nu grijzer dan grijs, is gewoon zo'n lekker nummer

Net de clip bekeken op youtube, weer zo'n onverwachte clip. schijnen die kerels aliens te wezen.

Ik ben niet zo'n clip gek als veel meiden en kerels van tegenwoordig die er dingen van leren maar sommige clips vind ik best wel leuk. Bizare clips blijven altijd zo in m'n hoofd spoken.

Ik zoek trouwens ook een clip over twee van die mannen die dan met pickups een oprid oprijden en dan allerlij grappige dingen uithalen en dat ze even later meidenkleren aantrekken en aan het eind van de clip stappen ze weer in de pick up en rijden weer weg. Was 4 jaar geleden maar ik vond hem echt hillarisch.

Foo Fighters - Low??

Dat is hem ja. Hahaha bedankt.

Maar wat is nou die clip over zo'n vent met veel lippenstift op die door de lego danst en Yabbadibbadoi ofzo zegt?

Iets van David Hasselhoff ???

Nee het komt uit Nederland.

Nou ik heb zonet na 5 jaar de volledige clip van Ferry Corsten gezien en ik ben er nog helemaal duf van. PFFF net een hallucinatie. Maarja zo zijn videoclips.

Maar weet iemand die titel van de videoclip waarin zo'n vent in een oranje pak met lippenstift op door de lego loopt en danst en dat een beetje gaat als Yabba dibba dois enz enz.

hey
ik hoop dat iemand me uit dit probleem kan helpen
ik zoek naar een videoclip waar een engel geblinddoekt in een huisje gedragen word. wat later gaat de menigte het huisje in brand steken hier geraakt de engel niet uit.

ik hoop dat iemand dit herkent

alvast bedankt

Weet je misschien iets over de muziek of artiest, qua genre en dergelijke?

Ik ben op zoek naar een videoclip waarin Snow Patrol speelt met een andere band ( oudere mannen op een country gitaar) op een rance . De zanger zingt hier waar hij staat op een veranda. Ik kan de clip nergens meer vinden helaas en weet de naam van de single ook niet. Wie kan mij helpen ?

Waarschijnlijk iets van Tired Pony, een groep van de zanger van Snow Patrol, samen met o.a. Peter Buck van R.E.M. Gaat ook iets meer richting country. Het zou bijvoorbeeld All Things All At Once kunnen zijn. Zoek in ieder geval maar op Tired Pony!

Dank , dat is het inderdaad !

Past hier beter

annebel14 schreef:
In Muziek > Algemeen > Ik zoek een videoclip!:

Dit nummer is de laatste tijd vaak op MTV in de ochtend. In de clip komt een man voor met veel tatoeages en een paar vrouwen in hawaiikostuum. Ik ben de naam van het nummer vergeten en die zoek ik!

stedebon schreef:
hey
ik hoop dat iemand me uit dit probleem kan helpen
ik zoek naar een videoclip waar een engel geblinddoekt in een huisje gedragen word. wat later gaat de menigte het huisje in brand steken hier geraakt de engel niet uit.

ik hoop dat iemand dit herkent

alvast bedankt

Amaranth van Nightwish. Na een intensieve anderhalf jaar durende zoektocht heb ik hem eindelijk gevonden. Wat een kloteplaat, trouwens...

HELP
okee, ik ben dus al een tijdje op zoek naar een nummer en als ik het aan mensen om me heen vragen hebben ze geen idee wat ik bedoel!
Er was ooit een videoclip en daarin kwamen een aantal dingen in voor;
- een stevige man met bretels die (volgens mij in zijn eentje) op een podium danst. Misschien met een stoel erbij. Hij droeg bretels.
- ook kwam er een mijn in de clip voor. (denk aan een goudmijn ofzo iets)

ehm.. dat is het enige wat ik me nog herinner.. wie helpt me.. thanks!!

Dat kan niet missen:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=wpqm-05R2Jk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

GrafGantz schreef:
Dat kan niet missen:

(embed)

JAAAAAA!!!!!! Thanks! dat is hem! super!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:12 uur

geplaatst: vandaag om 18:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.