Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2023, 18:24 uur
Ik zoek een videoclip waarin een glazenwasser de ramen aan het wassen is op een kantoor. De vrouwen aan de andere kant van de ramen vinden dit geweldig 

0
geplaatst: 12 november 2023, 18:36 uur
Chantal1990 schreef:
Ik zoek een videoclip waarin een glazenwasser de ramen aan het wassen is op een kantoor. De vrouwen aan de andere kant van de ramen vinden dit geweldig
Niet deze reclame?
0
geplaatst: 19 november 2023, 14:13 uur
Bij Overig > Algemeen > Wie weet deze clip:
Er is in de jaren 80 een nummer geweest met een clip waarin vanaf de rand van een zwembad een voor een zijwaarts mensen het zwembad in springen op de maat van de muziek..... ik weet de titel van het nummer en de uitvoerder niet..... wie wel?
Er is in de jaren 80 een nummer geweest met een clip waarin vanaf de rand van een zwembad een voor een zijwaarts mensen het zwembad in springen op de maat van de muziek..... ik weet de titel van het nummer en de uitvoerder niet..... wie wel?
0
geplaatst: 19 november 2023, 14:25 uur
Daar is een heel apart topic voor: Help! Ik zoek een videoclip - MusicMeter.nl.
Ik moet overigens denken aan de clip van I’m Still Standing met al die geinige choreografietjes, ook al is dat aan het strand en niet bij een zwembad.
Ik moet overigens denken aan de clip van I’m Still Standing met al die geinige choreografietjes, ook al is dat aan het strand en niet bij een zwembad.
0
geplaatst: 19 november 2023, 14:37 uur
0
geplaatst: 19 november 2023, 21:48 uur
Nou ik waag ook een poging! Jullie kennen volgens mij veel clips! Het gaat om de clip waarbij iemand eigenlijk het hele liedje door straten loopt. Als ik me niet vergis een zwart-wit clip en degene die loopt heeft wat baggy kleding aan. Ook uit de mtv-tmf tijd. Iemand een idee? Bedankt alvast!
0
geplaatst: 19 november 2023, 22:07 uur
Is die iemand een man of een vrouw? Wat voor soort muziek hoort erbij? Details van de clip? Nu is het nog erg algemeen.
0
geplaatst: 20 november 2023, 00:33 uur
Llizzy schreef:
Nou ik waag ook een poging! Jullie kennen volgens mij veel clips! Het gaat om de clip waarbij iemand eigenlijk het hele liedje door straten loopt. Als ik me niet vergis een zwart-wit clip en degene die loopt heeft wat baggy kleding aan. Ook uit de mtv-tmf tijd. Iemand een idee? Bedankt alvast!
deze?
0
geplaatst: 18 december 2023, 02:12 uur
Hi iedereen! 
Ik zoek een muziekvideo van een heel blij lied. In de clip was er een vrouw te zien die rondliep in een soort van poppenwereld. Bloempjes met vrolijke gezichtjes die heen en weer schommelden, een vrolijke zon etc.
Het had een soort van lily allen vibe, maar het was op TMF eind jaren 90 of begin 2000's ergens.
Ik hoop dat iemand deze herrinert!

Ik zoek een muziekvideo van een heel blij lied. In de clip was er een vrouw te zien die rondliep in een soort van poppenwereld. Bloempjes met vrolijke gezichtjes die heen en weer schommelden, een vrolijke zon etc.
Het had een soort van lily allen vibe, maar het was op TMF eind jaren 90 of begin 2000's ergens.
1
geplaatst: 18 december 2023, 06:57 uur
ToiletFruit schreef:
Hi iedereen!
Hi iedereen!

deze?
0
geplaatst: 18 december 2023, 14:26 uur
Haha, ik wil nee zeggen maar toch misschien haha! Mijn herinneringen zeggen wat anders maar god komt dit in de buurt haha !
0
geplaatst: 18 december 2023, 20:21 uur
ToiletFruit schreef:
Haha, ik wil nee zeggen maar toch misschien haha! Mijn herinneringen zeggen wat anders maar god komt dit in de buurt haha !
(quote)
of deze, ook uit 1999
1
geplaatst: 20 december 2023, 02:42 uur
of deze, ook uit 1999
[embed]youtubecom/watch?v=OQCQnARnKbc[/embed] [/quote]
haha wowie, intense flashback, maar nee haha. wellicht toch die eerste.
[embed]youtubecom/watch?v=OQCQnARnKbc[/embed] [/quote]
haha wowie, intense flashback, maar nee haha. wellicht toch die eerste.
0
geplaatst: 21 december 2023, 21:23 uur
Hello,
Ik zoek een videoclip van na het jaar 2004. Het is een dancenummer. Je ziet een koppel (jongen en meisje). ong. +-18j terug thuiskomen 's nachts en wild kussend alles omstoten in de woonkamer in het duister.
Ben opzoek naar dit nummer en uitvoerder.
Alvast bedankt ....
Ik zoek een videoclip van na het jaar 2004. Het is een dancenummer. Je ziet een koppel (jongen en meisje). ong. +-18j terug thuiskomen 's nachts en wild kussend alles omstoten in de woonkamer in het duister.
Ben opzoek naar dit nummer en uitvoerder.
Alvast bedankt ....
0
geplaatst: 1 januari 2024, 17:01 uur
Hallo, ik ben ook op zoek naar een band , ik denk uit jaren 80 met ik geloof 3 bandleden, hele lange naam. De band heet naar de 3 bandleden, ik denk dat ze 1 hit hebben gehad. Zanger was zwart volgens mij. Andere bandleden weet ik niet. Was melodische muziek.
Groet Yvon
Groet Yvon
0
geplaatst: 1 januari 2024, 17:03 uur
Yvon123 schreef:
Hallo, ik ben ook op zoek naar een band , ik denk uit jaren 80 met ik geloof 3 bandleden, hele lange naam. De band heet naar de 3 bandleden, ik denk dat ze 1 hit hebben gehad. Zanger was zwart volgens mij. Andere bandleden weet ik niet. Was melodische muziek.
Groet Yvon
Groet Yvon
Ik gok op Ellis Beggs & Howard van Big Bubbles No Troubles.
0
geplaatst: 8 februari 2024, 22:57 uur
Ik ben al jaren op zoek naar een videoclip van - ik dacht - een Amerikaanse band die ik rond 1990 zag op MTV. Het zou goed in 120 Minutes hebben thuisgehoord en stond zeker niet in de top 40 of zo. Een clip die (deels) in zwart wit was en met slapstick erin. Volgens mij kwamen er ook delen van stomme (geluidloze) films erin voor, van bijvoorbeeld Buster Keaton of Harold Lloyd. Volgens mij begon de clip in kleur met een poppentheater, waarvan het doek opengaat, waarna het nummer begint en in zwart wit verder gaat. Wie o wie (her)kent het?
0
geplaatst: 26 februari 2024, 21:58 uur
Hoi, ik zoek een muziekvideo uit ik denk de jaren 90, waarin de zangeres in de clip een monster of grote vleesetende plant verzorgt alsof het haar geliefde is.
Weet iemand welk liedje ik bedoel? Alvast bedankt!
0
geplaatst: 26 februari 2024, 22:20 uur
Inger schreef:
Hoi, ik zoek een muziekvideo uit ik denk de jaren 90, waarin de zangeres in de clip een monster of grote vleesetende plant verzorgt alsof het haar geliefde is.
Jazeker, dat is Mad About You van Hooverphonic.Hoi, ik zoek een muziekvideo uit ik denk de jaren 90, waarin de zangeres in de clip een monster of grote vleesetende plant verzorgt alsof het haar geliefde is.
0
geplaatst: 1 maart 2024, 09:01 uur
In Overig > Algemeen > Ik zoek een videoclip:
Help mij, het laat me niet los
Ik zoek een videoclip die gereleased is in de tijd dat mtv/tmf nog met vj’s werkte volgens mij. De eerdere clips van de artiest waren redelijk mainstream en in deze clip werd langzamerhand vanalles afgebrand. Ik heb in mijn hoofd dat het van Eminem is maar volgens mij niet. Ik herinner me veel oranje en grijs. Iemand een idee?
Help mij, het laat me niet los

Ik zoek een videoclip die gereleased is in de tijd dat mtv/tmf nog met vj’s werkte volgens mij. De eerdere clips van de artiest waren redelijk mainstream en in deze clip werd langzamerhand vanalles afgebrand. Ik heb in mijn hoofd dat het van Eminem is maar volgens mij niet. Ik herinner me veel oranje en grijs. Iemand een idee?
0
geplaatst: 16 maart 2024, 00:46 uur
Ik zoek een videoclip van een Nederlandse artiest, ik herinner me veel oranje/gele kleuren en een man die door een straat loopt terwijl er allemaal ontploffingen zijn en er dingen uit ramen naar beneden worden gegooid die hij maar net kan ontwijken, het is een vrolijk liedje. Geen idee welk jaartal, sowieso na 2000 en ik vermoed na 2010.. volgens mij was het niet een heel bekend nummer.
Hoop dat iemand dit wat zegt!
2
geplaatst: 16 maart 2024, 00:55 uur
zoem schreef:
Ik zoek een videoclip van een Nederlandse artiest, ik herinner me veel oranje/gele kleuren en een man die door een straat loopt terwijl er allemaal ontploffingen zijn en er dingen uit ramen naar beneden worden gegooid die hij maar net kan ontwijken, het is een vrolijk liedje. Geen idee welk jaartal, sowieso na 2000 en ik vermoed na 2010.. volgens mij was het niet een heel bekend nummer.
0
geplaatst: 4 april 2024, 20:31 uur
In Muziek > Algemeen > Muziek:
Ben opzoek naar een video clip denk jaren 80. In een fabriek of loods industriële uitstraling met een waterrad daar hangt de zanger aan en het rad draait rond.
Ben opzoek naar een video clip denk jaren 80. In een fabriek of loods industriële uitstraling met een waterrad daar hangt de zanger aan en het rad draait rond.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2024, 20:54 uur
Dijkhuis1978 schreef:
Duran Duran klik hier
0
geplaatst: 25 juli 2024, 11:38 uur
Helpppp!!!!! Ik ben opzoek naar een nummer dat ik rond 2009 had gehoord en gezien op XITe/SlamTv het nummer werd gezongen door een licht getinte vrouw in een schitterende grijs glimmende achtige jurk(kostuum). Ze was buiten op een soort afgelegen plek ergens buiten dr stad volgens mij.En er was ook een blanke man in de videoclip te zien die uiteindelijk bij haar kwam( hij bleek opzoek te zijn naar iets volgens mij?). Het lied had ook een goeie beat bijv net als die beats van Avicii. Iets wat ik me van de lyrics kan herinneren zijn de woorden “ with u right then “ “ of right back” ( denk ik) hele vage herinnering maar zoek het lied al jaren
* denotes required fields.