MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
Hoi
Ik zoek een nummer waarin veel mannen met zware stemmen gezamenlijk zingen. Lijkt Schots en ik moet zelf steeds aan de zeven dwergen van Sneeuwwitje denken want zo’n gehalte heeft het voor mij. Ik heb het vorig jaar weleens op Slam.fm gehoord.
Laatst was ik bij een ecstatic dance en toen draaide de dj het. Ik heb hem opgezocht maar zijn eigen genre is echt anders. Ik hoop dat iemand weet welk nr ik bedoel.

Ygb@db schreef:
Hoi
Ik zoek een nummer waarin veel mannen met zware stemmen gezamenlijk zingen. Lijkt Schots en ik moet zelf steeds aan de zeven dwergen van Sneeuwwitje denken want zo’n gehalte heeft het voor mij. Ik heb het vorig jaar weleens op Slam.fm gehoord.
Laatst was ik bij een ecstatic dance en toen draaide de dj het. Ik heb hem opgezocht maar zijn eigen genre is echt anders. Ik hoop dat iemand weet welk nr ik bedoel.

Ameno van DJ Quicksilver?

Ik denk eind jaren 80, misschien begin jaren 90 was er een video clip waarin 2 partijen (jongens tegen meiden?) in een parkeergarage een dans wedstrijd hielden. Telkens deed een persoon van de ene partij een paar moves, waarop de andere partij reageerde. Volgens mij was het alleen muziek en geen zang. Iemand enig idee?

Ik zoek een muziekclip, ik denk eind jaren 80, begin 90. Ik weet niet meer of er ook gezongen wordt, volgens mij was er alleen muziek. In een parkeergarage staan 2 partijen tegenover elkaar. 1 iemand van de ene partij maakt een paar dance moves en iemand van de andere partij reageert daarop. Iemand enig idee?

Pam6 schreef:
Ik zoek een muziekclip, ik denk eind jaren 80, begin 90. Ik weet niet meer of er ook gezongen wordt, volgens mij was er alleen muziek. In een parkeergarage staan 2 partijen tegenover elkaar. 1 iemand van de ene partij maakt een paar dance moves en iemand van de andere partij reageert daarop. Iemand enig idee?

It's Like That (remix) - Run DMC

Hallo allemaal,
Ik zoek voor een vriendin het nummer horende bij een clip, vermoedelijk 1984/1985.
Ze beschrijft rennende paarden in de woestijn die meewapperende doeken dragen.
Beetje vage omschrijving, maar kan iemand er iets mee?
Alvast bedankt!

Germ (crew)
macferry schreef:
Hallo allemaal,
Ik zoek voor een vriendin het nummer horende bij een clip, vermoedelijk 1984/1985.
Alvast bedankt!

Deze misschien?

macferry schreef:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt!

Is geen woestijn en ook geen doeken maar vlaggen en rennende paarden.

.

Help!
Ik zoek de volgende clip: langs een witte muur loopt telkens een andere vrouw in een wit latex pakje/hotpants, ze draait zich steeds om en de zanger (wat ik mij herinner met een zonnebril op) kijkt dan verlekkerd naar haar. Was een hit van een jaar of 5 à 10 geleden.

Germ (crew)
Mirjammm schreef:
Help!
Ik zoek de volgende clip: langs een witte muur loopt telkens een andere vrouw in een wit latex pakje/hotpants, ze draait zich steeds om en de zanger (wat ik mij herinner met een zonnebril op) kijkt dan verlekkerd naar haar. Was een hit van een jaar of 5 à 10 geleden.

Dat moet deze zijn:

Onder het motto 'niet geschoten is altijd mis': Ik zoek een videoclip uit mijn jeugd, ik weet niet precies wanneer. Denk ergens rond 2000. Het was een soort van 'gevecht' in iets wat leek op een worstelring tussen een vrouw en een man en de achtergrond was voor zover ik me kan herinneren donkergroen. Dit is een ontzettende vage omschrijving, dat weet ik. Maar dit is het enige wat ik me er van kan herinneren.

TMFMTV85 schreef:
Onder het motto 'niet geschoten is altijd mis': Ik zoek een videoclip uit mijn jeugd, ik weet niet precies wanneer. Denk ergens rond 2000. Het was een soort van 'gevecht' in iets wat leek op een worstelring tussen een vrouw en een man en de achtergrond was voor zover ik me kan herinneren donkergroen. Dit is een ontzettende vage omschrijving, dat weet ik. Maar dit is het enige wat ik me er van kan herinneren.

denk niet dat het deze is maar er is wel veel groen

Super forum dit.

Ik ben op zoek naar een nummer. In de clip kwam een heel groot ouderwets schip naar voren volgensmij met een rood kruis. En ik meen me fakkels te herinneren. Beetje opera achtig

SRAL schreef:
Super forum dit.

Ik ben op zoek naar een nummer. In de clip kwam een heel groot ouderwets schip naar voren volgensmij met een rood kruis. En ik meen me fakkels te herinneren. Beetje opera achtig

Deze?

Ja, top bedankt. Heb hem al direct voluit afgespeeld.

Hoi,
Ik zoek een liedje, ik denk uit de jaren ‘90/ begin 2000. In de videoclip loopt een vrouw over straat, dansend en zingend. Ze heeft elke keer een andere outfit aan, dan weer Madonna-achtig met kauwgombal, dan weer zo’n eighties gymoutfit, maar ze danst in ieder geval het hele liedje lang over straat in de camera.
Het was geloof ik best een hit toen. Hopelijk weet iemand het!

Floooioor schreef:
Hoi,
Ik zoek een liedje, ik denk uit de jaren ‘90/ begin 2000. In de videoclip loopt een vrouw over straat, dansend en zingend. Ze heeft elke keer een andere outfit aan, dan weer Madonna-achtig met kauwgombal, dan weer zo’n eighties gymoutfit, maar ze danst in ieder geval het hele liedje lang over straat in de camera.
Het was geloof ik best een hit toen. Hopelijk weet iemand het!

Dankjewel!!!

Muziek > Algemeen dag! Ik zoek een videoclip van en man en vrouw die keihard rennen oa langs de zee, hun polsen zijn aan elkaar verbonden geloof ik, ze springen tegen het einde van een klif af. Het is een heerlijk nummer om op te hardlopen, ik denk uit de jaren 90/00 maar ik weet niet meer hoe het heet. Vrij instrumentaal, met een zangstem erdoorheen.. Jullie?

Deze denk ik.

die Airscape remix in de video ook absoluut meer kick dan die Tiesto remix

Ik zoek een clip en liedje met een hekserige vrouw in het zwart en een vriendelijke vrouw in het wit die ligt als ik het nogal herinneren op een bed.

Wat voor muziek / band / artiest, kan je dat ook beschrijven?

Ik denk pop met een rock tintje

Mirjam1 schreef:
Ik zoek een clip en liedje met een hekserige vrouw in het zwart en een vriendelijke vrouw in het wit die ligt als ik het nogal herinneren op een bed.

Ja dank je wel, deze is het

Ik zoek een videoclip uit de jaren 90. Tmf of mtv tijd. Het enige wat ik me herinner is dat je een tribune zag bij een honkbalveld (dacht ik) en dat daar een meisje seks leek te hebben met een jongen op de tribune. Suggesties hoor, niet expliciet. Gekleed, ik denk met een rokje aan, bij die jongen op schoot met haar gezicht zijn kant op. Mogelijk een honkbaljasje aan.
Dit is alles wat ik me herinner.

Walter81 schreef:
Ik zoek een videoclip uit de jaren 90. Tmf of mtv tijd. Het enige wat ik me herinner is dat je een tribune zag bij een honkbalveld (dacht ik) en dat daar een meisje seks leek te hebben met een jongen op de tribune. Suggesties hoor, niet expliciet. Gekleed, ik denk met een rokje aan, bij die jongen op schoot met haar gezicht zijn kant op. Mogelijk een honkbaljasje aan.
Dit is alles wat ik me herinner.

ik denk deze

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.