menu

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
avatar van esteban
Wauw, bedankt! Ik heb dit door de jaren heen talloze keren her en der gepost. Nooit had iemand een idee waarover ik het had. Thanks!

Ik was destijds zwaar onder de indruk van de animatie en heb het sinds die paar keer op TMF nooit of te nimmer nog teruggezien. Nu oogt dat heel gedateerd natuurlijk. Het lied zelf herinner ik mij helemaal niet meer. Respire it is!

De boom onder een stolp, dat komt dan uit een andere clip met gelijkaardige boodschap.

Nogmaals, thanks!

Hoi hoi,

Ik ben al best een aantal videoclips kwijt met mooie nummers. Ik ben er ook een kwijt waarvan ene man en een vrouw samen zingen, dat was geloof ik in een huis in een bos waarvan de zangeres qua mond heel groot was als ze zong. Ik weet de titel en de artiest niet meer. Weet iemand welke ik bedoel? Hij komt uit de 00's.

Ook weet ik nog een klein fragment van een festival in de zero's (Pinkpop volgens mij en anders was het Lowlands. Ik zag toen een vrouw die een fantastisch lekker liedje zong en ze stond in een rode wijde jurk op het ritme mee te marcheren.

Weet iemanmd welke twee ik zoek?

avatar van TBtje
Ik ben op zoek naar een oude clip, denk begin jaren 70, heb hem gezien in top pop, de clip is met een zanger en een vrouwelijke blonde (hand)pop volgens mij was de clip nog in zwart/wit wie weet welke clip ik bedoel

avatar van wilbur
Lijkt mij bridget the midget van ray stevens (kan het filmpje niet vinden op you tube)

avatar van TBtje
Wilbur, je bent geweldig, thanks. Even luisteren en ik zag de clip weer voor me, nu originele clip nog terug vinden. nogmaals dank

Hoi, een paar jaar geleden (2018?) was er een videoclip waarin een soort processie op weg naar de zee ging. Er was een kindje overleden en die werd naar de zee gedragen. Geen idee meer welk liedje dat was.

Hallo,
Ik zoek een nummer met clip die rond 2000 veel gedraaid werd vooral snachts op the box ik woonde toen in Amsterdam en lag lekker muziek te luisteren tot diep in de nacht, t was een beetje een duister nummer met een donkere stem bijna grommend de zanger was donker van huidskleur maar er was volgens mij ook een blanke in dit liedje en de clip speelde zig af in een zijstraatje van een grote stad en de zanger zat op een ijzeren afvalbak zo’n grote, ik dacht altijd dat het een samenwerking was met de band live het was ook een beetje pop en hip hop samen die donkere man had dus die grommende stem ja tis vaag wat ik vertel maar dat is wat ik me herinner was nogal stoned toen der tijd ik denk niet dat iemand hier iets me kan ‍♂️ man man ik wil dit nummer vinden!! Ik zoek dit nummer al 20 jaar nooit meer gehoord helaas grr

avatar van Arrie



Deze? Tricky in samenwerking met de zanger van Live.

avatar van itchy
Kan het zijn dat je nog steeds stoned bent? Je tekst is lastig te volgen.

Beste mensen, wie weet nog die geanimeerde videoclip uit de jaren 90 (?) met gabbertjes die achter elkaar dansend/stappend de wereld over schuiven?


Helaas, nee. Volgens mij was het van Nederlandse bodem!

avatar van Poek
Wat bedoel je met de wereld? Het was niet in een park?

Nee, er waren steeds verschillende achtergronden zoals ik het me herinner, met thema's van over de hele wereld (piramides? Japan?)

Ik ben iets verder: de muziek was niet origineel, maar een cover van het instrumentale Hawaii Five-O van The Ventures uit 1969.

avatar van Fathead
Is het dan niet gewoon deze?



Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 70/80. Wat ik me weet te herinneren is dat in de clip de zangeres zong naast een gigantische bij. Heeft iemand enig idee?
Bij voorbaat dank..

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Ghosty schreef:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 70/80. Wat ik me weet te herinneren is dat in de clip de zangeres zong naast een gigantische bij. Heeft iemand enig idee?
Bij voorbaat dank..



?

of deze



Dankjewel voor de snelle reactie, maar helaas, dit is/zijn hem niet.
Die ik bedoel was een persoon in een bijenpak met de zangeres ernaast.

Hallo allemaal! Ik ben al heel lang op zoek naar een band waar ik alleen nog een beetje de clip van herinner. Deze speelt zich af in Nederland, een man komt bij een slager en bestelt daar vlees, aan het einde van de clip wordt duidelijk dat de slager bezoekers meeneemt naar achteren en ze daar doet slachten en bezoekers dus mensenvlees kopen. Als ik me goed herinner is het een Nederlandse rockband en zal deze clip o'n 5 a 6 jaar geleden uit zijn gebracht vermoed ik. Maar daar kan ik mij in vergissen. ik hoop dat hier iemand mij kan helpen want ik pijns hier al zo lang over haha.

Groetjes, en bij voorbaat dank!
MetalMies

Wat een leuk forum hier! Ik zoek een muziekclip uit de jaren 90: een tekenfilm van rondzoevende en botsende botsautootjes in de ruimte, en de muziek had een stevige beat. Ik vind het maar niet in de MTV-tops op youtube of elders... Zegt dit jullie iets?
Dank je, groetjes uit Gent,
Mx

Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer. Weet alleen de videoclip nog. Het is een dance nummer en de man in de clip heeft een geanimeerde gele eendenkop, er is volgens mij ook een vrouw met een vossenhoofd. Google is in deze niet je vriend.

Ik zoek een videoclip (zwart wit dacht ik) van een zangeres, beetje ilse de lange stijl, met een blanke man erbij die gekleed is als een zwarte engel. Langzaam nummer en komt een beetje triest over. Zij was dacht ik in het wit. Zitten op een trap voor een wit huis.

In Muziek > Algemeen > Videoclip jaren 90:

Een vriend van mij vertelde over een videoclip uit de jaren 90 met een zanger die in een grote fauteuil zit, met een jas aan waaraan lampenbollen zitten. Let op: géén Pink Floyd! Weet iemand van wie dat was?

In Genres > Electronic > Op zoek...:

Hi allemaal, ik ben al een tijdje op zoek naar een muziek video clip van een DJ waar met langzaam elektronische muziek een mooie stel en een een auto... Alles gaat heel langzaam maar is super cool. Op gegeven moment snijdt het meisje haar pols ... Beetje vreemd maar het is meer een toneelstuk dat een simpel video. .. heb overal gezocht maar ben de naam kwijt .. en kan het niet meer vinden.... Alle tips super!!

In Muziek > Algemeen > Op zoek naar een muziekvideo:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een muziekvideo.
Een man die zingt in een kamer met vuur en een kamer met ijs. De kamers zijn aaneengesloten en er zit een spiegelraam in.
Op een gegeven moment begint hij met een stoel de spiegelraam kapot te slaan waardoor de warmte in de ijskamer komt en ze allebei blijven leven.
In de beide kamers is dezelfde man.
Gaat dus denk ik om 2 persoonlijkheden.

Anneliesss16 schreef:
In Muziek > Algemeen > Op zoek naar een muziekvideo:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een muziekvideo.
Een man die zingt in een kamer met vuur en een kamer met ijs. De kamers zijn aaneengesloten en er zit een spiegelraam in.
Op een gegeven moment begint hij met een stoel de spiegelraam kapot te slaan waardoor de warmte in de ijskamer komt en ze allebei blijven leven.
In de beide kamers is dezelfde man.
Gaat dus denk ik om 2 persoonlijkheden.



Bedoel je toevallig dit nummer?

Ricky Martin - Private emotions

avatar van TheBox
Hallo allemaal,
Een muziekvideo met een 80's Troma-film achtig thema, met een vrouw die in aanraking komt met een radioactieve stof of gif en daarvan superpowers blijkt te krijgen. Iets met een trailerpark,politieagenten en andere toeschouwers en aan het eind danst de hele groep een soort Thriller-achtige choreografie?
In de muziek zit een sample van een 60's/70's nummer... en ik kan gewoon niet meer op de titel of artiest komen. Wie o wie kan me verder helpen?

avatar van Fotoclub
Ik ben opzoek naar de naam en nummer van een clip die ik pas op het muziek tv kanaal zag.
Het was op het Nederlandse muziek tv kanaal.
In de clip fiets er een jonge blonde vrouw met witte kousen aan.
Ik heb het nummer helaas niet opgeslagen.
Wie weet welke artiest het is

Hoi, ik ben op zoek naar een videoclip en bijbehorend nummer, eind jaren negentig. Het nummer is 'who Let the dogs out', maar dan niet van de baha men maar van een stel skater achtige types die in een bejaardenhuis optreden en de boel op stelden zetten. Als ik zoek vind ik alleen maar de baha men, maar ik weet zeker dat die andere versie bestaat en veel meer rockt. Alvast dank!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.