menu

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
In Muziek > Algemeen > Clip gigantisch automaat plastic ballen:

Beste kenners,

Ben al een hele tijd op zoek naar het bijbehorende nummer, weet nog dat ik het vroeger vaak op TMF/MTV/The Box voorbij zag komen.
Het is een clip waarin een gigantisch automaat midden in de bossen staat met hierin plastic ballen waarin volgens mij enkele leden van de band zitten.
Dit is alles wat ik me hiervan kan herinneren, hoop dat me iemand hieraan kan helpen.

Alvast bedankt

-SprayIt- (moderator)
Hier staat wel een gigantisch auomaat in het bos, maar betwijfel of dit 'm is.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=3wkuqRFXNvI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Hoi alemaal,

Ik ben al een paar jaar op zoek naar een videoclip die ik tussen 2000 en 2005 gezien heb ik weet het het is een beetje vaag .

In de clip is een straaljager te zien en naar mijn weten is dat dance C.Q. trance ik dacht eigenlijk dat het jam & spoon was met angeled maar das hem niet.

Het grappige is dat ik toen op de radio ben geweest met die zelfde vraag maar toen was ik aan het werken helaas heb ik niet alles meegekregen daarvan.

alle hulp neem ik graag ter harten.

groeten steel

Hallo,ik ben nieuw hier en op zoek naar een liedje bij een clip. De video maakte als kind veel indruk op mij en zou m graag nog eens willen zien.
In de clip lopen heel veel mensen in een soort van verbanden,er loopt ook een kind mee met een pop zonder hoofd,op een brug staan 1 of 2 mannen te zingen en de mensen lopen daaronder door. T kwam op mij nogal duister over.Later in de clip halen ze de verbanden weg en komen er vrouwen tevoorschijn.
Ik was ong 9 of 10 denk ik in die tijd, t zal eind jaren 80 zijn geweest. Ik hoop vurig op antwoord

Wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar een muziekclip waar een man in een wit pak in zit.
Ook zijn er allemaal vrouwen om hem heen in het wit gekleed en op het
einde hebben ze allemaal een dierenmasker op. Het is een soort
hardcore nummer, volgens mij ergens uit jaar 2000-2003

hallo ik zoek al heel lang een muziekclip waarin een man bijna dood gaat en hij ligt op bed. Naast hem zit een vrouw. Ze beschermt hem. Dan komt er van een trap een heks af.

als iemand hem herkent graag reactie

ooowjaa het zijn twee zangeressen, eentje heeft zwart haar en is blank de andere is blond. ik herinner me nog vaag dat er in de titel iets van stay of stand voorkomt.
Bedankt

weethetnietmeer schreef:
hallo ik zoek al heel lang een muziekclip waarin een man bijna dood gaat en hij ligt op bed. Naast hem zit een vrouw. Ze beschermt hem. Dan komt er van een trap een heks af.

als iemand hem herkent graag reactie

Da's een makkie:
Shakespeare's Sister - Stay Wth Me (Official Music Video) - YouTube

Ook ik ben op zoek naar een clip.
Deze was te zien op oud jaars avond van 2009 op radio 10 gold.(ja zolang ben ik al op zoek) .
Het gaat om een clip uit ( ik schat) jaren 70. Een donkere man belt met een vrouw hij staat op een vliegveld. Je ziet de vliegtuigen niet je hoort alleen een stem door de luidsprekers op de achtergrond.
Hij heeft een klein snorretje en een kort leer jasje aan...
Meer kan ik me helaas niet herinneren... Wie kan mij helpen??

In Muziek > Algemeen > groep onbekend:

Enkele beelden herinner ik me van de clip;

Mensen lijken niet van deze tijd.
Het speelt zich af in een zwembad, er word van een glijbaan gegleden,dansende dames (hoeden,rook) in een droge zwembad ergens in Amerika??

In Muziek / Algemeen / videoclip :

Ben op zoek naar een videoclip waarin een meisje te voet een piano moet leveren. Onderweg komt ze van alles tegen met haar piano, ze wordt zelfs in een kanaal gegooid, en op het einde van de clip wordt de piano. uiteindelijk geleverd in een kasteel. Is zowel een intriest als grappige clip.

Ik denkt dat de groep of zangeres afkomstig is uit Scandinavië.

Wie kan mij op weg helpen om deze clip terug te vinden ?

Ik weet niet of ik hier goed zit maar.
ik ben op zoek naar een video clip, het is zo'n lekker nummer.
Ik weet de naam niet meer volgens mij is het een meiden band.
In de video clip zie je een aantal meiden met pom pom's dansen en volgens mij begint de tekst met I like.

Bij voorbaat dank.

Narcotic Thrust-I like it

Ook ik heb al 2 dagen een clip in men hoofd maar het nummer komt maar niet denk een jaar of 10 oud hiphop achtig nummer dacht ik . Een man in een wittz dwangbuis komt in beeld gaat achteruit komt terug dokters overal en ik denk dzt de clip zich afspeelt in de psychiatrie . Heeft in de ultratop gestaan . Hoop dat iemand me uit mijn lijden kan verlossen .

CHIEP (crew)
Eerste die mij te binnen schiet en een beetje in het plaatje past:

https://www.youtube.com/watch?v=eJO5HU_7_1w

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

over de videoclip die bij het liedje hoort weet ik nog:
-er zat een vrouw in met een tamboerijn
-verder zaten er 2 mannen in
-de vrouw heeft donker haar
-de vrouw lijkt een beetje onwennig, of high

-en het staat me bij dat de naam van de band best simpel was, iets van Me and You, maar ik kan het ook helemaal mis hebben.

-het is uit een reclame, uit 2015/2016, al weet ik niet meer welke reclame

Bij Muziek > Algemeen > Videoclip gezocht:

Hallo, ik zoek een videoclip. in de videoclip is een discotheek waarin een paar kerels dansen op de muziek van de dj, uiteindelijk gaat een opa ze helemaal "ownen". Weet u welke dit is?

In Overig > Algemeen > Muziek clip gezocht...:

Wie kan mij helpen Ik ben op zoek naar een nummertje .. Het nummer begint met onweer, er loopt een vrouw / jonge dame met cappuchon door het beeld. Ze danst sommige stukken in een soort grot met vuur.Ze staat dan in een rok met naveltruitje en hoge laarzen. Einde van de clip kijkt ze je heel door dringend aan. Het is best een donkere clip. In het nummertje wordt niet gezongen, maar het heeft wel een lekkere relaxte beat. Het is een heerlijk rustig nummertje beetje Enigma style achtig.

Wij hebben alles al geprobeerd op google en youtube maar kunnen hem niet meer vinden.

Hoe oud is het nummer ongeveer?

Fathead schreef:
Hoe oud is het nummer ongeveer?

Dat zou ik echt niet durven te zeggen

Ik heb de clip vaak bekeken op YouTube. Man, donkere krullen en vrouw, blond, liggen in bed. Later zie je een weg in een bos waar de man rijdt met zijn auto. Gaat volgens mij over een relatie waar een eind aan komt. Beetje droevig nummer dus. Is zeker 10 jaar oud.

geplaatst:
Ik herinner me een clip uit de jaren tachtig waarin een jongen over een muur zijn ouders' slaapkamer inkijkt. Ik heb altijd gedacht dat het Paul Young was, maar kan niets vinden.

Iemand een idee?

Kent iemand de clip waarbij er 2 vingers met een gezichtje op getekend (jongen en meisje) elkaar leren ontmoeten ,een koppeltje vormen dan de wereld verkennen tot ze een eigen kroost van vingertjes hebben die met hen meegaan? Lijkt door een Afrikaans vrouwenkoor gezongen met een beat onder

https://www.youtube.com/watch?v=HVY_VJBBEkY

Deze?

Eéntje waar ik al 15 jaar naar op zoek ben. Ik schat begin van de zeroes. Het is, denk ik, een computergeanimeerde clip waarin iemand in een bos aanwezig is. Vermoedelijk een kind dat speelt, verwonderd door de prachtige natuur. Op het eind van de clip blijkt het om een industriële ruimte te gaan waarin een bos gesimuleerd werd. Zijn of haar tijd zit er op en de volgende mag de simulatie binnen stappen.

Tenzij ik het volgende stuk met een andere clip verwar, zou het om de allerlaatste boom in eenstolp gaan ofzo. Om de één of andere reden meen ik mij te herinneren dat er iets Frans was aan de song, maar ik weet niet of dat dan wel de titel of uitvoerder was. Met zekerheid te zien geweest op TMF België, over JIMtv ben ik niet zeker.

esteban schreef:
Eéntje waar ik al 15 jaar naar op zoek ben. Ik schat begin van de zeroes. Het is, denk ik, een computergeanimeerde clip waarin iemand in een bos aanwezig is. Vermoedelijk een kind dat speelt, verwonderd door de prachtige natuur. Op het eind van de clip blijkt het om een industriële ruimte te gaan waarin een bos gesimuleerd werd. Zijn of haar tijd zit er op en de volgende mag de simulatie binnen stappen.

Tenzij ik het volgende stuk met een andere clip verwar, zou het om de allerlaatste boom in eenstolp gaan ofzo. Om de één of andere reden meen ik mij te herinneren dat er iets Frans was aan de song, maar ik weet niet of dat dan wel de titel of uitvoerder was. Met zekerheid te zien geweest op TMF België, over JIMtv ben ik niet zeker.

Kan niet missen. Een clip van Mickey 3d. Een Franse band uit St Etienne met het nummer Respire.
Mickey 3d - Respire (Clip officiel) - YouTube
Doe ik je er ook nog een bonusclip bij. Ze hebben ook een nummer geschreven over de Nederlandse voetballer Johnny Rep.
Mickey 3D - Johnny Rep - Clip officiel - YouTube

Alex van der Sterre schreef:
Bij Muziek > Algemeen > Videoclip gezocht:

Hallo, ik zoek een videoclip. in de videoclip is een discotheek waarin een paar kerels dansen op de muziek van de dj, uiteindelijk gaat een opa ze helemaal "ownen". Weet u welke dit is?

Is wel knokken op het eind.
Dirty Grandpa (2016) - Party & Fight Scene - YouTube

Wauw, bedankt! Ik heb dit door de jaren heen talloze keren her en der gepost. Nooit had iemand een idee waarover ik het had. Thanks!

Ik was destijds zwaar onder de indruk van de animatie en heb het sinds die paar keer op TMF nooit of te nimmer nog teruggezien. Nu oogt dat heel gedateerd natuurlijk. Het lied zelf herinner ik mij helemaal niet meer. Respire it is!

De boom onder een stolp, dat komt dan uit een andere clip met gelijkaardige boodschap.

Nogmaals, thanks!

Hoi hoi,

Ik ben al best een aantal videoclips kwijt met mooie nummers. Ik ben er ook een kwijt waarvan ene man en een vrouw samen zingen, dat was geloof ik in een huis in een bos waarvan de zangeres qua mond heel groot was als ze zong. Ik weet de titel en de artiest niet meer. Weet iemand welke ik bedoel? Hij komt uit de 00's.

Ook weet ik nog een klein fragment van een festival in de zero's (Pinkpop volgens mij en anders was het Lowlands. Ik zag toen een vrouw die een fantastisch lekker liedje zong en ze stond in een rode wijde jurk op het ritme mee te marcheren.

Weet iemanmd welke twee ik zoek?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:57 uur

geplaatst: vandaag om 15:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.