Muziek / Algemeen / Welke artiest wil je nog graag een keer op zien treden of had je willen zien optreden?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2006, 17:55 uur
Welke artiest waarvan je nog nooit een concert hebt bijgewoond zou je graag naar Nederland zien komen om een concert te geven? (en natuurlijk waarom)
0
geplaatst: 10 mei 2006, 18:00 uur
Ik ben erg benieuwd naar Pearl Jam.... misschien dat ik ze nog een keer op een festival tegenkom.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 18:09 uur
Damien Rice, want hij schijnt behoorlijk te rocken!
En voor de rest, iedereen in mijn top10 wel. Ook al zijn er al een paar dood.
Als ik één artiest zou mogen kiezen dan zal dat een concert zijn van Thin Lizzy met de originele bezetting zoals ze zijn op Live and Dangerous. (Lynott, Downey, Robertson, Gorham) Maar helaas is dat niet mogelijk.
En voor de rest, iedereen in mijn top10 wel. Ook al zijn er al een paar dood.
Als ik één artiest zou mogen kiezen dan zal dat een concert zijn van Thin Lizzy met de originele bezetting zoals ze zijn op Live and Dangerous. (Lynott, Downey, Robertson, Gorham) Maar helaas is dat niet mogelijk.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 18:29 uur
Ik heb er eigenlijk maar 2; de rest is bijzaak.
New Order: een van mijn favoriete bands ooit en nog nooit live gezien. Hebben ook al lang niet meer in Nederland gespeeld, dus het mag wel weer eens.
Sparklehorse: de eerste twee albums zijn grandioos, maar hem live zien is er nog niet van gekomen... het is nu een beetje stil rond Mark Linkous, maar een intiem concert in bv. de bovenzaal van paradiso zie ik wel zitten...
(Verder wil ik Tiga nog wel 's zien/horen DJ'en, maar die staat elke 3 maanden wel 's in NL, dus die laat ik maar even buiten beschouwing.
)
New Order: een van mijn favoriete bands ooit en nog nooit live gezien. Hebben ook al lang niet meer in Nederland gespeeld, dus het mag wel weer eens.
Sparklehorse: de eerste twee albums zijn grandioos, maar hem live zien is er nog niet van gekomen... het is nu een beetje stil rond Mark Linkous, maar een intiem concert in bv. de bovenzaal van paradiso zie ik wel zitten...
(Verder wil ik Tiga nog wel 's zien/horen DJ'en, maar die staat elke 3 maanden wel 's in NL, dus die laat ik maar even buiten beschouwing.
)
0
geplaatst: 10 mei 2006, 18:30 uur
Niet echt veel meer. Maar Marc Almond staat bovenaan mijn lijstje. Die heb ik dus nog nooit live mee mogen maken 
Daarnaast ben ik nog steeds niet naar een optreden van Sigur Ros geweest. Op de een of andere manier komt dat er telkens niet van.

Daarnaast ben ik nog steeds niet naar een optreden van Sigur Ros geweest. Op de een of andere manier komt dat er telkens niet van.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 18:34 uur
Magma zou ik erg graag zien. Waarom? Omdat ze legendarisch zijn en live schijnen ze pas écht goed te zijn. Schijnt iets heel bijzonders te zijn, zo'n concert van Christian Vander en consorten. Een soort buitenaardse invasie.
0
Electro_
geplaatst: 10 mei 2006, 18:47 uur
Daft Punk ben ik heel nieuwschierig naar. Weet niet eens hoe ze eruit zien, aangezien ze daar zo geheimzinnig over doen (of niet?). Komen dit jaar op Pukkelpop maar daar kan ik helaas niet heen. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 10 mei 2006, 18:53 uur
Electro_ schreef:
Daft Punk ben ik heel nieuwschierig naar. Weet niet eens hoe ze eruit zien, aangezien ze daar zo geheimzinnig over doen (of niet?). Komen dit jaar op Pukkelpop maar daar kan ik helaas niet heen.

Ik heb ze wel ooit gezien (vroeger
), en ik weet nog steeds niet hoe ze er uit zien, want ook dan zorgen ze wel dat ze niet herkenbaar zijn. 
0
Electro_
geplaatst: 10 mei 2006, 19:54 uur
Juist ja, vind ik wel erg leuk maar ben benieuwd hoe ze er nou écht uit zien. Bij Google krijg je 2 foto's van 2 mannen maar die zien er op de beide foto's erg anders uit.
0
DutchViking
geplaatst: 10 mei 2006, 20:06 uur
Def Leppard
Komen deze zomer voor het eerst sinds '92 weer naar Nederland toe en ik ben erbij
Komen deze zomer voor het eerst sinds '92 weer naar Nederland toe en ik ben erbij

0
geplaatst: 10 mei 2006, 20:10 uur
0
geplaatst: 10 mei 2006, 20:48 uur
Pete Philly en Perquisite.
en jawel, ik ga 16 mei naar een concert van ze. 
en jawel, ik ga 16 mei naar een concert van ze. 
0
Bob Cremers
geplaatst: 10 mei 2006, 20:55 uur
Ik wil Paul Mccartney en Ringo Starr wel een keer zien optreden.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:03 uur
Sleater-Kinney. Zo komen al niet vaak overseas, en als ze dan al eens komen dan komen ze niet naar Nederland.
Maar als ik zo m'n top-10 even bekijk ben ik toch wel blij dat ik kan zeggen dat ik al die bands heb gezien op eentje na (Neutral Milk Hotel).
Maar als ik zo m'n top-10 even bekijk ben ik toch wel blij dat ik kan zeggen dat ik al die bands heb gezien op eentje na (Neutral Milk Hotel).
0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:05 uur
Ik wil Rihanna zeker nog live zien en Beyoncé ook.
Het lijkt me gewoon geweldig om hun te zien zingen en horen hoe mooi ze dat live kunnen.
Het lijkt me gewoon geweldig om hun te zien zingen en horen hoe mooi ze dat live kunnen.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:13 uur
Bob Cremers schreef:
Ha die Yak ga jij naar Pink Pop, zo niet wie dan ?
Ha die Yak ga jij naar Pink Pop, zo niet wie dan ?
Ik zou je graag antwoorden, maar het wachten is op het "nee" van Yak...ik wacht rustig af!
0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:14 uur
0
Broer Konijn
geplaatst: 10 mei 2006, 21:15 uur
Scatman John, hoewel dat moeilijk gaat worden aangezien hij het reeds het tijdelijke voor het eeuwige heeft verruild.
0
Mojo Pin
geplaatst: 10 mei 2006, 21:17 uur
bonothecat schreef:
Ik ga irritant reageren
Gezien, en naar tien minuten weggelopen!
(quote)
Ik ga irritant reageren
Gezien, en naar tien minuten weggelopen!
0
SelmaDuim
geplaatst: 10 mei 2006, 21:17 uur
Yak schreef:
Sleater-Kinney. Zo komen al niet vaak overseas, en als ze dan al eens komen dan komen ze niet naar Nederland.
Ik heb ze lekker wel gezien... en nog even met de drumster gekletst.

0
geplaatst: 10 mei 2006, 21:36 uur
SelmaDuim schreef:
(quote)

*Jaloers* Wanneer was dat dan?
De drumster heb ik trouwens wél een keer live gezien, want ze drumt ook in Quasi. Toch nog een derde van Sleater-Kinney gezien dus.

0
SelmaDuim
geplaatst: 10 mei 2006, 21:40 uur
Yak schreef:
De drumster heb ik trouwens wél een keer live gezien, want ze drumt ook in Quasi. Toch nog een derde van Sleater-Kinney gezien dus.
(quote)

*graaft in geheugen*
Ze waren het voorprogramma van Bis in Doornroosje in Nijmegen.
*denkt verder*
1997/1998 ofzo?
* denotes required fields.