Muziek / Algemeen / Welke artiest wil je nog graag een keer op zien treden of had je willen zien optreden?
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 11 mei 2006, 00:51 uur
bonothecat schreef:
Gezien, en na tien minuten weggelopen!
(quote)
Gezien, en na tien minuten weggelopen!

OT:
UA
Joanna Newsom
Animal Collective
Envy
En bands die inmiddels helaas de podia niet meer onveilig maken maar die ik wel graag had willen zien:
My Bloody Valentine
Galaxie 500
Neutral Milk Hotel (technisch gezien niet uit elkaar, maar ja)
0
geplaatst: 11 mei 2006, 11:39 uur
- Muse
- Radiohead
- Saybia (volgende maand)
- Kent
- Coldplay (al 2 x gezien, maar erg goed)
- Novastar
Enz...
- Radiohead
- Saybia (volgende maand)
- Kent
- Coldplay (al 2 x gezien, maar erg goed)
- Novastar
Enz...
0
geplaatst: 11 mei 2006, 19:48 uur
0
geplaatst: 11 mei 2006, 20:03 uur
- Pulp (bestaan ze nog??)
- Kent
- The Ark
- Arcade Fire
- REM
- Interpol
- Kent
- The Ark
- Arcade Fire
- REM
- Interpol
0
handsome_devil
geplaatst: 11 mei 2006, 20:12 uur
- The Cure (!!!!!!!)
- Morrissey (Maar dat gaat op pinkpop gebeuren
)
- AFI
- Placebo (Gaat ook op pinkpop gebeuren)
- Radiohead
Dat zijn effe de eerste dingetjes die in me opkomen
- Morrissey (Maar dat gaat op pinkpop gebeuren
)- AFI
- Placebo (Gaat ook op pinkpop gebeuren)
- Radiohead
Dat zijn effe de eerste dingetjes die in me opkomen

0
geplaatst: 11 mei 2006, 21:17 uur
Deep Purple, Status Quo. Volgende maand op het Arrow Rock Festival 

0
geplaatst: 11 mei 2006, 23:09 uur
Mogwai
Underworld
Tom Waits
Nine Inch Nails
Slayer
New Order
XTC
Pink Floyd
Grandaddy
The Be-Sharps
Underworld
Tom Waits
Nine Inch Nails
Slayer
New Order
XTC
Pink Floyd
Grandaddy
The Be-Sharps
0
geplaatst: 11 mei 2006, 23:48 uur
Wheat
Peter Gabriel
John Mayer
The Twilight Singers
Ben Folds (in Duitsland gezien, maar nooit in NL)
Peter Gabriel
John Mayer
The Twilight Singers
Ben Folds (in Duitsland gezien, maar nooit in NL)
0
sxesven
geplaatst: 12 mei 2006, 00:33 uur
Aurum schreef:
- Merzbow
- Merzbow
Amen. Had een kaartje voor toen 'ie kwam twee of drie jaar terug maar was potverdomme verhinderd.

0
geplaatst: 12 mei 2006, 00:46 uur
Tom Waits 
Voor de rest heb ik toch wel alles gezien wat ik graag wou en wat enigszins mogelijk was, dus veel klagen doe ik er niet over. Maar toch, hij speelde ocharme twee kilometer van mijn huis verwijderd en dan nog blijkt het onmogelijk om binnen te geraken...

Voor de rest heb ik toch wel alles gezien wat ik graag wou en wat enigszins mogelijk was, dus veel klagen doe ik er niet over. Maar toch, hij speelde ocharme twee kilometer van mijn huis verwijderd en dan nog blijkt het onmogelijk om binnen te geraken...
0
ElMeroMero
geplaatst: 12 mei 2006, 00:51 uur
Ik ook, maar niet voor de prijzen die men voor een kaartje vraagt.
En dan eerdaags na het concert in tijdschriften lezen dat allerlei bobo's uit de amusementwereld wel makkelijk en voor nop zijn binnengekomen "omdat ze een vriendje van het theater lief aangekeken hadden".
*zucht en mopper*
Het is gewoon niet eerlijk.
0
geplaatst: 12 mei 2006, 10:49 uur
Ik had het zonder mopperen betaald, maar ik ben niet eens binnengeraakt, zelfs na vier uur telefoneren. Een frustratie die ik nog steeds niet kwijt ben
. En inderdaad, ondanks het feit dat men beloofd had geen tickets 'weg te geven' zaten er blijkbaar toch een hoop van die bobo's in de zaal. Nu ja, ik hàd natuurlijk ook tot in Amsterdam kunnen reizen, dat had ik er dan weer niet voor over dus te hard moet ik ook niet zagen
.
. En inderdaad, ondanks het feit dat men beloofd had geen tickets 'weg te geven' zaten er blijkbaar toch een hoop van die bobo's in de zaal. Nu ja, ik hàd natuurlijk ook tot in Amsterdam kunnen reizen, dat had ik er dan weer niet voor over dus te hard moet ik ook niet zagen
.
0
geplaatst: 12 mei 2006, 12:32 uur
Ik seether
Ze zouden pas naar de effenaar komen in eindhoven, helaas is het concert afgezegd, erg balen 
Ze zouden pas naar de effenaar komen in eindhoven, helaas is het concert afgezegd, erg balen 
0
geplaatst: 22 mei 2006, 23:50 uur
In Muziek > Artiesten > Altijd willen zien maar nooit zullen kunnen zien.:
ja een beetje aparte titel
maar de vraag is van welke artiest had je graag een concert bijgewoond die allang in de hemel aan het optreden is.
Bij mij zijn dat Freddie mercury en Bob Marley
ja een beetje aparte titel
maar de vraag is van welke artiest had je graag een concert bijgewoond die allang in de hemel aan het optreden is.Bij mij zijn dat Freddie mercury en Bob Marley

0
vanson
geplaatst: 23 mei 2006, 00:31 uur
wat ik dolgraag live zou willen zien:
-het optreden van Pink Floyd waar ze voor de allereerste keer 'Dark Side of the Moon' integraal speelden (voordat de plaat uit was)
-Afghan Whigs ten tijde van 'Gentlemen'
-MTV Unplugged optreden van A Perfect Circle (al kan die band me gestolen worden zolang ik de naakte strot van Maynard maar hoor...)
-Aereogramme in een donkere kelder in Glasgow
-Will Oldham, anywhere, anytime (of eigenlijk: een optreden voor 50 man, alleen hij en een gitaar)
-het optreden van Pink Floyd waar ze voor de allereerste keer 'Dark Side of the Moon' integraal speelden (voordat de plaat uit was)
-Afghan Whigs ten tijde van 'Gentlemen'
-MTV Unplugged optreden van A Perfect Circle (al kan die band me gestolen worden zolang ik de naakte strot van Maynard maar hoor...)
-Aereogramme in een donkere kelder in Glasgow
-Will Oldham, anywhere, anytime (of eigenlijk: een optreden voor 50 man, alleen hij en een gitaar)
0
geplaatst: 23 mei 2006, 07:06 uur
- Motorhead
- AC/DC
- Bruce Springsteen
- Everclear
- Ash
- Guns 'n Roses (In Appetite... line up)
- AC/DC
- Bruce Springsteen
- Everclear
- Ash
- Guns 'n Roses (In Appetite... line up)
0
geplaatst: 23 mei 2006, 09:59 uur
BB King afgelopen zomer in Ahoy.
Bijna 80(!!!!) en nog steeds geweldig.
Muziek puur om de muziek, want voor de show hoef je niet te gaan.
Lijkt me wel grappig eigenlijk, BB King al dansend met grote groep dansers achter zich ala Britney Spears inclusief spetterende lichtshow.
Naah toch maar niet.
Lijkt me wel grappig eigenlijk, BB King al dansend met grote groep dansers achter zich ala Britney Spears inclusief spetterende lichtshow.

Naah toch maar niet.
0
geplaatst: 23 mei 2006, 10:09 uur
BB King afgelopen zomer in Ahoy.
Naah toch maar niet.

Naah toch maar niet.
0
geplaatst: 23 mei 2006, 20:39 uur
tool, en wat dan niet meer zal lukken: jeff buckley...verder van alle bands die me boeien wel tenminste 1 concert meegemaakt dus wat dat betreft is t mooi 

0
geplaatst: 23 mei 2006, 20:44 uur
SAVATAGE !!
En het gaat lukken. In AARDSCHOK van de maand juni (vandaag bij mij in de brievenbus) vertelt Jon Oliva dat hij nog één keer met SAVATAGE wil toeren, als ultieme afscheid: nog één plaat maken, een Live DVD, en dan gedaan met Savatage.
Gelukkig is er ook nog JON OLIVA'S PAIN
En het gaat lukken. In AARDSCHOK van de maand juni (vandaag bij mij in de brievenbus) vertelt Jon Oliva dat hij nog één keer met SAVATAGE wil toeren, als ultieme afscheid: nog één plaat maken, een Live DVD, en dan gedaan met Savatage.
Gelukkig is er ook nog JON OLIVA'S PAIN

* denotes required fields.