Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2006, 15:26 uur

Hier sta ik wat van te kijken: heb er verder niets meer over gehoord eigenlijk

0
geplaatst: 8 januari 2006, 15:26 uur
Ja ik had hier ook al wat over gehoord op het Arrow forum, maar het duurt wel lang zeg.
Ik zie overigens een ander hoesje op internet. Maar avdj je zult wel de goede hebben.......(?)
Ik zie overigens een ander hoesje op internet. Maar avdj je zult wel de goede hebben.......(?)
0
geplaatst: 8 januari 2006, 17:49 uur
Wow, gaat dit echt uitkomen? Ook al zou het me muzikaal niet meer interesseren, toch kijk ik hier erg naar uit, omdat het album eigenlijk nu al een beetje legendarisch is.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 17:51 uur
Ik vraag me af of het muzikaal zo slecht word. Ik ken alleen Madagascar maar dat nummer staat toch echt als een huis hoor.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 17:55 uur
Ik heb van de nieuwe GnR eigenlijk alleen het nummer 'Oh My God' gehoord dat op de soundtrack van de film End Of Days stond. Dat was niet wereldschokkend, maar ook niet heel erg slecht. Wel anders dan we gewend zijn van GnR.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 19:15 uur
Al sinds 2003 of zo wordt gezegd, dat dit album wordt uitgebracht. Of is dit weer zo'n avdj-bootleg-toevoeging à la The Wall Demos en The Wall in Progress? 

0
geplaatst: 8 januari 2006, 19:17 uur
Ik heb net even mijn leveranciers-site gechecked, deze plaat bestaad niet, ik denk dat deze gewoon van de site afmoet.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 19:18 uur
Ik heb zo'n voorgevoel dat Axl Rose dit jaar doodgaat en dit album postuum uitgebracht gaat worden.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 19:20 uur
Eddie schreef:
Ik heb net even mijn leveranciers-site gechecked, deze plaat bestaad niet, ik denk dat deze gewoon van de site afmoet.
Welke site?
0
HiLL schreef:
Ik zie inderdaad ook telkens een ander hoesje opduiken. Niet deze in elk geval.
Vaag.....
0
Eddie schreef:
Dat heb ik ook al geprobeerd met die domme Pink Floyd-The Wall Demos en In Progress toevoegingen, maar verwijderen heeft MuMe-crew niet gedaan. Mocht je gelijk hebben, dan moet avdj eens kappen met dit soort toevoegingen.

0
geplaatst: 8 januari 2006, 19:31 uur
@Eddie: Deze plaat is ook nog niet uit, maar hij gaat binnenkort (waarschijnlijk maart na wat gegoogled te hebben) wel uitkomen. Er is nog geen exacte releasedatum, vandaar dat die er niet staat.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 19:34 uur
Misschien een weddenschapje. Wie denkt dat dit album in 2006 uitkomt?
Ik hoop van harte maar denk het niet.
Ik hoop van harte maar denk het niet.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 20:07 uur
Dit album is al jaren een 'running gag' bij (volgens mij) Brainwashed, waar ze 'm altijd helemaal onderaan zetten bij de releaselijst met 'expected: 2046' erachter.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 21:19 uur
Dit album komt echt uit (geen bootleg dynamo d) en verschijnt als het goed is het eerste kwartaal. Overigens is het het duurste album ooit gemaakt.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 21:22 uur
avdj schreef:
Dit album komt echt uit (geen bootleg dynamo d) en verschijnt als het goed is het eerste kwartaal. Overigens is het het duurste album ooit gemaakt.
Waarom gok je dan op 12 april 2006? http://www.musicmeter.nl/forum/4/997/
Dat is 12 dagen na het eerste kwartaal.
0
geplaatst: 8 januari 2006, 21:29 uur
avdj schreef:
Dit album komt echt uit (geen bootleg dynamo d) en verschijnt als het goed is het eerste kwartaal.
Dit album komt echt uit (geen bootleg dynamo d) en verschijnt als het goed is het eerste kwartaal.
Dat zeiden ze begin 1997 ook al....
0
geplaatst: 8 januari 2006, 21:32 uur
Inmiddels is er veel veranderd. 
De nummers zijn bekend, het label, de bezetting...
W. Axl Rose (Lead Vocals, Piano, Programming)
Dizzy Reed (Keyboards, programming)
Tommy Stinson (Bass)
Robin Finck (Lead guitar)
Richard Fortus (Rhythm guitar)
Buckethead (Lead Guitar)
Brian Mantia "Brain" (Drums)
Chris Pitman (Keyboardist, Special Effects)

De nummers zijn bekend, het label, de bezetting...
W. Axl Rose (Lead Vocals, Piano, Programming)
Dizzy Reed (Keyboards, programming)
Tommy Stinson (Bass)
Robin Finck (Lead guitar)
Richard Fortus (Rhythm guitar)
Buckethead (Lead Guitar)
Brian Mantia "Brain" (Drums)
Chris Pitman (Keyboardist, Special Effects)
0
geplaatst: 8 januari 2006, 21:45 uur
Slash zit bij Velvet Revolver 
Hij zal wel gemist worden...goede gitarist

Hij zal wel gemist worden...goede gitarist

0
geplaatst: 8 januari 2006, 22:30 uur
Die Buckethead, dat schijnt toch best een goede gitarist te zijn? Was Blabla daar geen fan van?
* denotes required fields.