MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy

zoeken in:
Gaat ie dan toch komen? Een releasedate bekend ofzo?

Hier sta ik wat van te kijken: heb er verder niets meer over gehoord eigenlijk

Ja ik had hier ook al wat over gehoord op het Arrow forum, maar het duurt wel lang zeg.
Ik zie overigens een ander hoesje op internet. Maar avdj je zult wel de goede hebben.......(?)

Wow, gaat dit echt uitkomen? Ook al zou het me muzikaal niet meer interesseren, toch kijk ik hier erg naar uit, omdat het album eigenlijk nu al een beetje legendarisch is.

Ik vraag me af of het muzikaal zo slecht word. Ik ken alleen Madagascar maar dat nummer staat toch echt als een huis hoor.

Ik heb van de nieuwe GnR eigenlijk alleen het nummer 'Oh My God' gehoord dat op de soundtrack van de film End Of Days stond. Dat was niet wereldschokkend, maar ook niet heel erg slecht. Wel anders dan we gewend zijn van GnR.

Is deze plaat echt uit, ik kan me het niet voorstellen

Al sinds 2003 of zo wordt gezegd, dat dit album wordt uitgebracht. Of is dit weer zo'n avdj-bootleg-toevoeging à la The Wall Demos en The Wall in Progress?

Ik heb net even mijn leveranciers-site gechecked, deze plaat bestaad niet, ik denk dat deze gewoon van de site afmoet.

Ik heb zo'n voorgevoel dat Axl Rose dit jaar doodgaat en dit album postuum uitgebracht gaat worden.

Eddie schreef:
Ik heb net even mijn leveranciers-site gechecked, deze plaat bestaad niet, ik denk dat deze gewoon van de site afmoet.

Welke site?

HiLL schreef:
Ik zie overigens een ander hoesje op internet. Maar avdj je zult wel de goede hebben.......(?)

Ik zie inderdaad ook telkens een ander hoesje opduiken. Niet deze in elk geval.
Vaag.....

Eddie schreef:

Dat heb ik ook al geprobeerd met die domme Pink Floyd-The Wall Demos en In Progress toevoegingen, maar verwijderen heeft MuMe-crew niet gedaan. Mocht je gelijk hebben, dan moet avdj eens kappen met dit soort toevoegingen.

@Eddie: Deze plaat is ook nog niet uit, maar hij gaat binnenkort (waarschijnlijk maart na wat gegoogled te hebben) wel uitkomen. Er is nog geen exacte releasedatum, vandaar dat die er niet staat.

Misschien een weddenschapje. Wie denkt dat dit album in 2006 uitkomt?
Ik hoop van harte maar denk het niet.

dank, HiLL. Heb daar al ingezet.

Yak
Dit album is al jaren een 'running gag' bij (volgens mij) Brainwashed, waar ze 'm altijd helemaal onderaan zetten bij de releaselijst met 'expected: 2046' erachter.

Dan heeft Yak gewonnen!

Dit album komt echt uit (geen bootleg dynamo d) en verschijnt als het goed is het eerste kwartaal. Overigens is het het duurste album ooit gemaakt.

Pardon duurst ooit?

Inderdaad. Er is iets van 8/9 jaar aan gewerkt.

avdj schreef:
Dit album komt echt uit (geen bootleg dynamo d) en verschijnt als het goed is het eerste kwartaal. Overigens is het het duurste album ooit gemaakt.

Waarom gok je dan op 12 april 2006? http://www.musicmeter.nl/forum/4/997/

Dat is 12 dagen na het eerste kwartaal.

Dan zal ik m'n gok moeten aanpassen.

avdj schreef:
Dit album komt echt uit (geen bootleg dynamo d) en verschijnt als het goed is het eerste kwartaal.

Dat zeiden ze begin 1997 ook al....

Inmiddels is er veel veranderd.
De nummers zijn bekend, het label, de bezetting...

W. Axl Rose (Lead Vocals, Piano, Programming)
Dizzy Reed (Keyboards, programming)
Tommy Stinson (Bass)
Robin Finck (Lead guitar)
Richard Fortus (Rhythm guitar)
Buckethead (Lead Guitar)
Brian Mantia "Brain" (Drums)
Chris Pitman (Keyboardist, Special Effects)

Hé, geen Slash? Of heb ik wat gemist?

Slash zit bij Velvet Revolver
Hij zal wel gemist worden...goede gitarist

Die Buckethead, dat schijnt toch best een goede gitarist te zijn? Was Blabla daar geen fan van?

Buckethead kan een aardig potje gitaar spelen inderdaad.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:24 uur

geplaatst: vandaag om 14:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.