Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2006, 14:08 uur
Zowel 'Rolling Stone' als 'Kerrang' meld dat Chinese Democracy uitkomt op 21 November. De nieuwe single komt deze maand nog uit.
0
geplaatst: 10 oktober 2006, 12:06 uur
miloz schreef:
ja maar dat zegt hij elk jaar!
ja maar dat zegt hij elk jaar!
Nee, dat zeggen andere mensen. Hij heeft zelf nog nooit gezegd dat Chinese Democracy zeker zou uitkomen, behalve dit jaar.
0
geplaatst: 10 oktober 2006, 22:46 uur
Om maar even mee te doen met deze geinige thread...
dit stond gisteren op www.stubru.be :
"Chinese Democracy van Guns n' Roses komt misschien uit in november! Dat wordt tijd, want Axl Rose zit er ondertussen al 10 jaar aan te prutsen. De groep kondigde een reeks nieuwe concerten aan en eindigde met dit zinnetje: "er zijn nog 13 dinsdagen tussen nu en het einde van het jaar". Op dinsdag worden traditioneel nieuwe platen uitgebracht in Amerika, dus de kans is héél groot dat de plaat eindelijk echt af is."
dit stond gisteren op www.stubru.be :
"Chinese Democracy van Guns n' Roses komt misschien uit in november! Dat wordt tijd, want Axl Rose zit er ondertussen al 10 jaar aan te prutsen. De groep kondigde een reeks nieuwe concerten aan en eindigde met dit zinnetje: "er zijn nog 13 dinsdagen tussen nu en het einde van het jaar". Op dinsdag worden traditioneel nieuwe platen uitgebracht in Amerika, dus de kans is héél groot dat de plaat eindelijk echt af is."
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 20:18 uur
Gut, dat er nog een forum over Guns n' Roses bestaat! Toen ik zestien was (en dat is, eerlijk is eerlijk, best een poosje geleden), lag ik nog met een slaapzakje een hele nacht braaf te wachten voor het VVV-kantoor om concertkaarten voor Axl en de zijnen te bemachtigen, en dat ook nog in de stromende regen. Maar vandaag de dag verbaast het me oprecht dat Axl uberhaupt nog leeft. Had ik niet ergens gehoord dat een combinatie van botox en heroine dodelijk is? Ik zal me wel vergissen dan.. Goed, alle GnR klassiekers zijn braaf mee gegaan naar de laptop toen ik vorig jaar mijn gehele CD-collectie naar WMA overzette. En ik geniet dus nog regelmatig van de glorie van weleer. Het beste is deze oude, maar aan alle kanten volgespoten koe in de sloot te laten liggen. Vreemd, op de een of andere manier doet Axl me denken aan Patty Brard en Luv...Kan iemand dat me uitleggen?
Maartje Bronkhorst, Amsterdam
Maartje Bronkhorst, Amsterdam
0
slaemperayreon
geplaatst: 15 november 2006, 20:05 uur
En eindelijk is er weer nieuws bekend over de nieuwe plaat! Komt hij dit jaar nog uit? Moeten we nog langer wachten? Klik hier om achter het spannende nieuws te komen!
...wat toch wel weer erg voorspelbaar is
...wat toch wel weer erg voorspelbaar is

0
geplaatst: 9 juni 2007, 00:24 uur
Bij Britse Amazon kun je het album klaarblijkelijk al voorbestellen. Datum van 17 september 2007 wordt genoemd:
http://www.amazon.co.uk/Chinese-Democracy-Guns-N-Roses/dp/B000NQDFP8/ref=sr_1_1/026-7691998-8478043?ie=UTF8&s=music&qid=1181341365&sr=1-1
http://www.amazon.co.uk/Chinese-Democracy-Guns-N-Roses/dp/B000NQDFP8/ref=sr_1_1/026-7691998-8478043?ie=UTF8&s=music&qid=1181341365&sr=1-1
0
Davez
geplaatst: 9 juni 2007, 00:31 uur
Het kan niet anders of die plaat gaat enorm tegenvallen. Moest die ooit uitkomen zal ik waarschijnlijk weer meegesleurd worden in de hype en de plaat ook kopen.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 10:13 uur
Davez schreef:
Het kan niet anders of die plaat gaat enorm tegenvallen. Moest die ooit uitkomen zal ik waarschijnlijk weer meegesleurd worden in de hype en de plaat ook kopen.
hmm, die hype gaat volgens mij nog goed meevallen, koop dan liever de nieuwe van slash & co.
0
geplaatst: 31 mei 2008, 23:12 uur
Zegt niks: ook amazon probeert het zo af en toe weer eens en dat gaat al heel wat jaartjes zo

0
geplaatst: 31 mei 2008, 23:18 uur
0
Empyrium
geplaatst: 1 juni 2008, 15:05 uur
Gajarigon schreef:
2144, maar da's onder voorbehoud
(quote)
2144, maar da's onder voorbehoud
Laatste nieuws is dat Axl deze deadline waarschijnlijk niet gaat halen.
0
geplaatst: 1 juni 2008, 17:30 uur
Volgens de laatste berichtend zou de plaat nu dan toch echt af moeten zijn. dhr Rose schijnt de mastertapes bij Geffen afgegeven te hebben. Nog ff masteren en dan persen maar, Dus met een beetje geluk verschijnt de plaat media 2011
Zonder gekheid, het heeft er nu wel meer dan ooit alle schin van dat de plaat dan toch echt gaat verschijnen. Het zou het begin van een drieluik moeten zijn waarvan het laatste dee in 2012 moet verschijnen. Ik ben al blij als CD dit jaar nog verschijnt, de plaat moet trouwens wel belachelijk goed zijn om 14 jaar vertraging te kunnen overbruggen, in dat opzicht denk ik dus dat deze plaat alleen maar tegen kan vallen, misschien dat het voor Axl dan ook net zo slim is om de paat helemaal niet meer uit te gaan brengen.
Zonder gekheid, het heeft er nu wel meer dan ooit alle schin van dat de plaat dan toch echt gaat verschijnen. Het zou het begin van een drieluik moeten zijn waarvan het laatste dee in 2012 moet verschijnen. Ik ben al blij als CD dit jaar nog verschijnt, de plaat moet trouwens wel belachelijk goed zijn om 14 jaar vertraging te kunnen overbruggen, in dat opzicht denk ik dus dat deze plaat alleen maar tegen kan vallen, misschien dat het voor Axl dan ook net zo slim is om de paat helemaal niet meer uit te gaan brengen.
0
geplaatst: 6 juni 2008, 22:13 uur
De vraag is of er nog iemand überhaupt zit te wàchten op dat album...
ik heb zoiets van "IT BETTER BE VERY GOOD".....
Maar daar heb ik zo mijn twijfels over....
Axl zou idd. beter het helemaal niet meer uibrengen, in plaats van het risico te nemen zich (verder en nu compeet) belachelijk te maken..
maar, goed "we zullen zien", zei de blinde...
ik heb zoiets van "IT BETTER BE VERY GOOD".....
Maar daar heb ik zo mijn twijfels over....
Axl zou idd. beter het helemaal niet meer uibrengen, in plaats van het risico te nemen zich (verder en nu compeet) belachelijk te maken..
maar, goed "we zullen zien", zei de blinde...
0
geplaatst: 19 juni 2008, 21:44 uur
Vandaag weer wat gelekt materiaal beluisterd. Ik ben helemaal geen G & R en zeker geen Axl fan maar dit klinkt toch wel goed. En waarschijnlijk brengt die rat 'm gewoon uit wanneer de Olympische spelen beginnen: heeft ie gelijk heel veel gratis publiciteit.
0
lambf
geplaatst: 25 juni 2008, 21:49 uur
Is de FBI nu ook al bezich met zulke ongein
Er moet duidelijk weer eens iets spannends in Amerika gebeuren.
Er moet duidelijk weer eens iets spannends in Amerika gebeuren.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 22:07 uur
Zijn ze ook ergens te downloaden, anders is mijn interesse compleet verdwenen 
0
Empyrium
geplaatst: 1 augustus 2008, 09:29 uur
Ik heb de negen gelekte liedjes gehoord en het valt me niet mee. Ik weet niet wat hij 15 jaar heeft gedaan in de studio maar het klinkt allemaal zo gedateerd..... denk dat de plaat in de prullenbak verdwijnt en dat er binnenkort een heuze reunie tour zit aan te komen, en daarna gaan ze de studio in waarna de oude frustraties weer lostbarsten en Axl alleen overblijft en een nieuw album opneemt... tegen die tijd is het echter alweer 2019.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 01:57 uur
Het nieuwe Guns N'Roses-album 'The Chinese Democracy' gaat op zondag 23 november in Amerika uitkomen. Het album zal aanvankelijk alleen te koop zijn in filialen van winkelketen Best Buy, die het nieuws rond de release zelf bekendmaakte. Wanneer het album in Nederland uit gaat komen is nog niet bekend gemaakt, maar het zal waarschijnlijk rond dezelfde tijd zijn.
Of het album daadwerkelijk eind november uit zal komen is maar de vraag; zanger W. Al Rose is al sinds medio jaren negentig bezig met het album, en al sinds 2000 wordt er om de zoveel tijd weer een nieuwe releasedatum bekend gemaakt. De opnames van 'Chinese Democracy' hebben inmiddels al meer dan dertien miljoen dollar gekost, wat het tot het duurste nog nooit uitgebrachte album heeft gemaakt. Wellicht wordt het album ditmaal weer uitgesteld. Ongeduldige fans hebben echter al tweederde van het album kunnen horen: Tien van de vijftien nummers op het album zijn inmiddels al via het internet uitgelekt.
Als 'Chinese Democracy' inderdaad nog voor het eind van het jaar uitkomt kan het nog een duur staartje krijgen voor frisdrankmerk Dr. Pepper. Het colamerk beloofde bij wijze van promotiestunt om elke Amerikaan een gratis blikje Dr. Pepper te geven als het album dit jaar uit zou komen.
Dit stond op de Ziggo site
Of het album daadwerkelijk eind november uit zal komen is maar de vraag; zanger W. Al Rose is al sinds medio jaren negentig bezig met het album, en al sinds 2000 wordt er om de zoveel tijd weer een nieuwe releasedatum bekend gemaakt. De opnames van 'Chinese Democracy' hebben inmiddels al meer dan dertien miljoen dollar gekost, wat het tot het duurste nog nooit uitgebrachte album heeft gemaakt. Wellicht wordt het album ditmaal weer uitgesteld. Ongeduldige fans hebben echter al tweederde van het album kunnen horen: Tien van de vijftien nummers op het album zijn inmiddels al via het internet uitgelekt.
Als 'Chinese Democracy' inderdaad nog voor het eind van het jaar uitkomt kan het nog een duur staartje krijgen voor frisdrankmerk Dr. Pepper. Het colamerk beloofde bij wijze van promotiestunt om elke Amerikaan een gratis blikje Dr. Pepper te geven als het album dit jaar uit zou komen.
Dit stond op de Ziggo site
0
Benno
geplaatst: 11 oktober 2008, 10:42 uur
Hierbij nog even op te merken dat ook de NOS meldt dat het album er nu toch echt aan zit te komen (op ned 1, 2 of 3 teletekstpagina 421).
Niet dat de NOS altijd dat soort dingen goed heeft, maar ik neem aan dat ze hun nieuws wel twee keer checken voordat zij het plaatsen. Er wordt gesproken over de releasedatum 23 november, verder geen informatie over de verkoop.
Niet dat de NOS altijd dat soort dingen goed heeft, maar ik neem aan dat ze hun nieuws wel twee keer checken voordat zij het plaatsen. Er wordt gesproken over de releasedatum 23 november, verder geen informatie over de verkoop.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 11:33 uur
Tis niet eerlijk, waarom krijgen de Amerikanen een gratis blikje Dr. Pepper en wij niet?
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 11:34 uur
Zeg, 10 nummers gelekt? Waar kun je die beluisteren zeg?
En waar ergens op Musicmeter stond die poll van een aantal jaar geleden: "wanneer komt Chinese Democraty uit?"
En waar ergens op Musicmeter stond die poll van een aantal jaar geleden: "wanneer komt Chinese Democraty uit?"
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 16:24 uur
Eeen maand geleden heb ik veel op Youtube besluisterd maar het meeste daarvan is alweer verwijderd. Alleen Madagascar en het titelnummer vind ik echt de moeite waard
* denotes required fields.