Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy
zoeken in:
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 16:28 uur
http://www.youtube.com/watch?v=JCKbzYjcUGU Hier is Chinese Democracy
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 17:30 uur
als dat het titelnummer van het lang verwachte Guns N' Roses album is, en als de rest van het album in de zelfde stijl is, pas ik ervoor.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 21:35 uur
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door UziSuicidal LLC...lees ik
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 12:43 uur
http://www.youtube.com/watch?v=qR30itkIfoY
Een ander nummer van het album. Het klinkt overigens voor geen meter maar dan is er toch een indruk. De zanger klinkt hier alsof die een kilo scheermesjes heeft ingeslikt.
Een ander nummer van het album. Het klinkt overigens voor geen meter maar dan is er toch een indruk. De zanger klinkt hier alsof die een kilo scheermesjes heeft ingeslikt.
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 12:47 uur
http://www.youtube.com/watch?v=2xzydkJGJjw
Dit is Madagascar en klinkt iets beter. Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik nooit een fan van de band ben geweest maar ik ben wel benieuwd of Dr Pepper blikjes uit mag gaan delen en of het nieuwe album ooit nog gaat verschijnen
Dit is Madagascar en klinkt iets beter. Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik nooit een fan van de band ben geweest maar ik ben wel benieuwd of Dr Pepper blikjes uit mag gaan delen en of het nieuwe album ooit nog gaat verschijnen
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 16:38 uur
Eigenlijk interreseerd het me geen zak en trekken de nummers toch op niets, en toch blijf ik naar deze plaats terugkomen... raar zeg.
Heeft het er mss iets met te maken dat dit een recordplaat is?
Zet zeker aan tot veel kopers!
Heeft het er mss iets met te maken dat dit een recordplaat is?
Zet zeker aan tot veel kopers!
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 18:55 uur
Ik ben natuurlijk ook benieuwd, maar verwacht er niet te veel van.
Zou mooi zijn als Axl iedereen positief verrast.
Zou mooi zijn als Axl iedereen positief verrast.
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 20:13 uur
Hmmm, de nummers die ik tot zover beluisterd heb, zijn niet om over naar huis te schrijven.
Eigenlijk is er helemaal niks aan. Wel knap dat je zolang aan zoiets kan werken.
Eigenlijk is er helemaal niks aan. Wel knap dat je zolang aan zoiets kan werken.
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 11:41 uur
En wanneer komt hij officieel uit?
Klinkt allemaal wel vrij echt, maar niet zo bijzonder.
Klinkt allemaal wel vrij echt, maar niet zo bijzonder.
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 21:28 uur
Rolling Stone:
It’s a day many Guns N’ Roses fans thought would never come: Chinese Democracy, the album Axl Rose has labored over for more than a decade, will finally hit stores on Sunday, November 23rd (a departure from the normal Tuesday record release day). The album will be sold exclusively in Best Buy stores and online at Bestbuy.com and iTunes. A music video is in the works, and the band — in which Rose is the only remaining original member — is expected to tour in 2009, according to a source close to G N’ R. “The music is well worth waiting for,” says Gary Arnold, senior entertainment officer for Best Buy, which began negotiating the deal in 2007. “We’ve all heard the stories about this album, and now everybody gets to hear that it’s real.” The album’s 14 songs include the poppy “Better,” the industrial rocker “Shackler’s Revenge” (featured in the new Rock Band 2), the power ballad “If the World” (which plays in the new film Body of Lies), the anthemic title track and a song called “Scraped” that was previously unknown to fans. “It’s going to be a great rock Christmas,” Arnold says. “I just hope it doesn’t take 14 years for the next one.” Bestbuy.com has a listings page up that isn’t taking pre-orders yet but does suggest that there will be several different versions of the album available (or at least a few different covers).
It’s a day many Guns N’ Roses fans thought would never come: Chinese Democracy, the album Axl Rose has labored over for more than a decade, will finally hit stores on Sunday, November 23rd (a departure from the normal Tuesday record release day). The album will be sold exclusively in Best Buy stores and online at Bestbuy.com and iTunes. A music video is in the works, and the band — in which Rose is the only remaining original member — is expected to tour in 2009, according to a source close to G N’ R. “The music is well worth waiting for,” says Gary Arnold, senior entertainment officer for Best Buy, which began negotiating the deal in 2007. “We’ve all heard the stories about this album, and now everybody gets to hear that it’s real.” The album’s 14 songs include the poppy “Better,” the industrial rocker “Shackler’s Revenge” (featured in the new Rock Band 2), the power ballad “If the World” (which plays in the new film Body of Lies), the anthemic title track and a song called “Scraped” that was previously unknown to fans. “It’s going to be a great rock Christmas,” Arnold says. “I just hope it doesn’t take 14 years for the next one.” Bestbuy.com has a listings page up that isn’t taking pre-orders yet but does suggest that there will be several different versions of the album available (or at least a few different covers).
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 21:29 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 21:30 uur
En hier de link naar Best Buy, die het album exclusief uit gaat brengen:
http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=9111034&st=9111034&lp=1&type=product&cp=1&id=1925067
http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=9111034&st=9111034&lp=1&type=product&cp=1&id=1925067
0
Germ (crew)
geplaatst: 16 oktober 2008, 19:39 uur
Mijn hart maakte net een sprongetje, Giel Beelen kondigt het nieuwe GNR album aan!
Ik ben een echte Guns fan, heb dan ook alles van de band (bootlegs etc) en wat ik nu hoor lijkt het allemaal wat in de 'Oh My God' (van de soundtrack van een Schwarzenegger film) stijl te worden.
Afwachten
Slechter dan Velvet Revolver kan het niet worden.
Ik ben een echte Guns fan, heb dan ook alles van de band (bootlegs etc) en wat ik nu hoor lijkt het allemaal wat in de 'Oh My God' (van de soundtrack van een Schwarzenegger film) stijl te worden.
Afwachten
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 20:43 uur
Germ schreef:
Mijn hart maakte net een sprongetje, Giel Beelen kondigt het nieuwe GNR album aan!
Afwachten
Afwachten
Wat had hij te vertellen?
NB: het valt wel mee hoor, die ''Oh My God'' style. Behalve Shackler's Revenge natuurlijk.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 11:33 uur
Hoezo slechter dan VR kan het niet worden?
Guns 'n Roses is een waanzinnige band hoor, maar persoonlijk vind ik sinds het einde van de Slash periode, dat het allemaal maar een stuk minder is geworden.
Don't get me wrong, I still love Guns, maar credits geef ik toch zeker aan VR, al is het (vooral bij het eerste album) Guns 'n Roses fronted by Scott Weiland (toch ook een waanf@#kingzinnige zanger hoor)
0
geplaatst: 21 oktober 2008, 23:09 uur
wreckless schreef:
the band — in which Rose is the only remaining original member —
the band — in which Rose is the only remaining original member —
Hoe zou dat komen?
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 10:49 uur
Eerste officiële single verschijnt vandaag !!!!!
"Chinese Democracy"
http://www.gnrdaily.com/news_detail.asp?id=1670
"Chinese Democracy"
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 12:03 uur
Axl_Rose schreef:
"Chinese Democracy"
"Chinese Democracy"
Hier te beluisteren:
http://www.q1043.com/pages/news/gunsnroses/
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 12:33 uur
Ach: zoals verwacht geen spektakel. Ik zet Appetite nog maar eens op 

0
geplaatst: 22 oktober 2008, 13:03 uur
Ik zal over een maandje ook niet in mn slaapzaak bij de platenzaak liggen wachten vrees ik... was vroeger vreselijk groot fan, maar nadat iedereen de band verliet ben ik het uit het oog verloren... heb er nadat ik nu deze single hoor nog steeds geen spijt van 
Jammer, tussen het vroegere werk zit echt wel heel veel goed spul maar ja... je kan niet altijd hoogstandjes afleveren, op een gegeven moment is de koek gewoon op en moet meneer rose lekker gaan rentenieren

Jammer, tussen het vroegere werk zit echt wel heel veel goed spul maar ja... je kan niet altijd hoogstandjes afleveren, op een gegeven moment is de koek gewoon op en moet meneer rose lekker gaan rentenieren

0
geplaatst: 22 oktober 2008, 13:12 uur
Lin schreef:
Ik zal over een maandje ook niet in mn slaapzaak bij de platenzaak liggen wachten vrees ik... was vroeger vreselijk groot fan, maar nadat iedereen de band verliet ben ik het uit het oog verloren... heb er nadat ik nu deze single hoor nog steeds geen spijt van

Dit alles baseer je op 1 nummer: de single?
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 13:17 uur
en op andere stukjes van nummers die ik gehoord heb, en op een verandering van mijn smaak in de afgelopen, wat is het, 14 jaar

Maar, omdat ik de moeite niet wil nemen om het hele album te luisteren zal ik er niet zo één zijn die na mijn kort-door-de-bocht analyse ook gelijk maar een halve ster uitdeelt hoor, maak je geen zorgen

Maar goed, dat is het leuke van muziek, zo ontzettend subjectief, de tijd dat ik nog warm liep voor Guns n Roses ligt ver achter me, maar prima als anderen wel blij zijn met dit te komen album toch?
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 18:03 uur
Tijn79 schreef:
Guns 'n Roses is een waanzinnige band hoor, maar persoonlijk vind ik sinds het einde van de Slash periode, dat het allemaal maar een stuk minder is geworden.
Don't get me wrong, I still love Guns, maar credits geef ik toch zeker aan VR, al is het (vooral bij het eerste album) Guns 'n Roses fronted by Scott Weiland (toch ook een waanf@#kingzinnige zanger hoor)
Dit is moeilijk te beoordeln aangezien er nooit een officieel album is verschenen na de slash periode, en eerlijk is eerlijk in VR is Slash ook geen schaduw van wat hij in GNR ooit was.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 oktober 2008, 12:47 uur
Afgelopen week een kort stukje op Arrow gehoord. Axl Rose was eind jaren '80 al geen wereldzanger, maar... het is er ook niet echt beter op geworden.
0
geplaatst: 1 november 2008, 18:30 uur
Lin schreef:
Ik zal over een maandje ook niet in mn slaapzaak bij de platenzaak liggen wachten vrees ik...
Ik zal over een maandje ook niet in mn slaapzaak bij de platenzaak liggen wachten vrees ik...
Ha! Stel... je ligt in een slaapzak voor de deur van de platenzaak en de release wordt wéér eens verschoven...

Ik ga me eigenlijk best wel oud voelen bij het feit dat het nu daadwerkelijk uitkomt...
Had nooit verwacht dat ik de mythe zou overleven.

* denotes required fields.