Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:35 uur
Echt een nieuwe cd van GnR??? Zie ik nu voor het eerst! Ben wel erg benieuwd, jammer dat slash er niet bij zit maar nou ben ik niet bepaald een grote fan van Slash, in de studio is ie meesterlijk maar live is het een Slonzige Drugsbal, let maar eens op al die valse noten op de Use your Illusion live dvd! Maar ik hoop dat dit een geslaagde comeback wordt!
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:50 uur
Jason28 schreef:
Echt een nieuwe cd van GnR??? Zie ik nu voor het eerst! Ben wel erg benieuwd, jammer dat slash er niet bij zit maar nou ben ik niet bepaald een grote fan van Slash, in de studio is ie meesterlijk maar live is het een Slonzige Drugsbal, let maar eens op al die valse noten op de Use your Illusion live dvd! Maar ik hoop dat dit een geslaagde comeback wordt!
Hmm, ik zal die DVD nog eens bekijken, ik vind slash juist een van de weinigen die nog wel een beetje fatsoenlijk speelde.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 16:11 uur
Jason28 schreef:
sorry niet lullig bedoeld maar ik werdt egt even heel kwaad toen ik dit las. Ik heb de Use your Illusion live dvd (die trouwens live in tokio heet) vaak genoeg gezien en inderdaad kan het zijn dat er een paar foutjes tussen zitten, maar slash is ook maar eens mens. en ik zou niet te veel op 1 optreden afgaan. want ik heb op videoband thuis nog een optreden van Guns N' Roses in het "hippodrome of paris" en daar zijn ze gewoon heel goed en slash ook. en zoals ik al zij slash is ook maar eens mens en een mens maakt ook fouten
0
geplaatst: 12 februari 2006, 16:15 uur
bigGNRfan schreef:
sorry niet lullig bedoeld maar ik werdt egt even heel kwaad toen ik dit las. Ik heb de Use your Illusion live dvd (die trouwens live in tokio heet) vaak genoeg gezien en inderdaad kan het zijn dat er een paar foutjes tussen zitten, maar slash is ook maar eens mens. en ik zou niet te veel op 1 optreden afgaan. want ik heb op videoband thuis nog een optreden van Guns N' Roses in het "hippodrome of paris" en daar zijn ze gewoon heel goed en slash ook. en zoals ik al zij slash is ook maar eens mens en een mens maakt ook fouten
(quote)
maar ik vindt het wel heel gaaf dattie komt en ik hoop deze keer ook echt.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 16:57 uur
Laten we wel eerlijk zijn bigGNRfan, guns n roses staad (stond) nu eenmaal niet bekend als een ijzersterke live band. In hun optredens zitten over het algemeen wat meer foutjes dan bij andere bands. Dat is niet erg dat komt gewoon omdat ze heel veel op het podium op een neer lopen en rennen. Maar GnR (dus ook slash) staad niet bekend als een gitarist die life vrijwel foutloos speeld. 

0
geplaatst: 12 februari 2006, 17:12 uur
Op cd nog steeds een originele band. Live lekker energiek, maar muzikaal overtuigen ze me zeker niet. Ik ben benieuwd wat ze met deze nieuwe cd gaan klaar spelen. Ik houd eerlijk gezegt mijn hart vast.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 17:19 uur
Muzikaal vind ik ze echt heel erg goed. Vooral de tandem Stradlin-Slash is weergaloos.
0
geplaatst: 16 februari 2006, 14:58 uur
Eddie schreef:
Laten we wel eerlijk zijn bigGNRfan, guns n roses staad (stond) nu eenmaal niet bekend als een ijzersterke live band. In hun optredens zitten over het algemeen wat meer foutjes dan bij andere bands. Dat is niet erg dat komt gewoon omdat ze heel veel op het podium op een neer lopen en rennen. Maar GnR (dus ook slash) staad niet bekend als een gitarist die life vrijwel foutloos speeld.

Nou sorry maar ik heb de live in tokyo dvd en ik heb tog echt geen foutjes gemerkt als jij daar zo over denkt vind ik dat prima maar ik heb een andere mening en trouwens ken jij een gitarist die live wel helemaal foutloos is? En dat slash dan live misschien volgens jullie dan wat minder is betekent toch nog niet dat iemand dan gelijk het recht geeft om hem een slonsige drugsbal te noemen?
0
geplaatst: 16 februari 2006, 15:25 uur
nou sorry maar als je dat nu nog niet weet loop je wel een beetje achter want slash is al heel wat jaren uit GN'R.
0
geplaatst: 16 februari 2006, 15:26 uur
herman schreef:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Axl Rose dit jaar doodgaat en dit album postuum uitgebracht gaat worden.
Ik heb zo'n voorgevoel dat Axl Rose dit jaar doodgaat en dit album postuum uitgebracht gaat worden.
als dat zo is dat axl doodgaat dan ga ik echt janken want hij is toch echt mijn held net als de andere leden.
0
geplaatst: 16 februari 2006, 16:38 uur
bigGNRfan schreef:
hij is toch echt mijn held net als de andere leden.
hij is toch echt mijn held net als de andere leden.
Ach, je bent nog maar 14. Dat wordt hopelijk wel anders.

0
geplaatst: 16 februari 2006, 17:09 uur
[/quote]
[/quote]
BigGnrfan je kan van slechtere dingen houden op jou leeftijd en als meisje zijnde. Dus goed bezig! Maar ik vindt het wel knap dat je dit album al in je top 10 hebt staan? Is dat niet iets TE voorwaardelijk?
[/quote]BigGnrfan je kan van slechtere dingen houden op jou leeftijd en als meisje zijnde. Dus goed bezig! Maar ik vindt het wel knap dat je dit album al in je top 10 hebt staan? Is dat niet iets TE voorwaardelijk?
0
geplaatst: 16 februari 2006, 18:10 uur
Eddie schreef:

Helemaal mee eens Eddie, ik was ook(ben) een groot gnr fan, maar live was het absoluut onder de maat, chaotisch, veel geschreeuw en weinig wol, en absoluut niet strak en daar houd ik zo van.

voor bigGNRfan mooi dat je zo,n fan bent, dat herken ik wel, maar je mag ook een beetje kritisch blijven

0
geplaatst: 16 februari 2006, 21:02 uur
Wel,
Ik heb net vandaag de nieuwe geleakte studiodemos van IRS en Better gehoord, en als die een maatstaf zijn voor het album, dan mag velvet revolver wel opkrassen als je het mij vraagt...
Ik heb net vandaag de nieuwe geleakte studiodemos van IRS en Better gehoord, en als die een maatstaf zijn voor het album, dan mag velvet revolver wel opkrassen als je het mij vraagt...
0
geplaatst: 16 februari 2006, 22:06 uur
st0n3r schreef:
Wel,
Wel,
Heb jij ze ook al gehoord?
Kzit er al 4 jaar op te wachten,maar goed
voor nieuwsgierigen die snel zijn
www.chinesedemocracy.com (mag ik links plaatsen, eerste post...)
anders kan ik wel nummers sturen als ze er af zijn...
Groeten voor de nieuwsgierigen
0
geplaatst: 17 februari 2006, 16:32 uur
hey ik heb van een colega gehoord dat de nieuwe guns nroses een beetje op queen lijkt
0
geplaatst: 17 februari 2006, 18:22 uur
bigGNRfan schreef:
En dat slash dan live misschien volgens jullie dan wat minder is betekent toch nog niet dat iemand dan gelijk het recht geeft om hem een slonsige drugsbal te noemen?
En dat slash dan live misschien volgens jullie dan wat minder is betekent toch nog niet dat iemand dan gelijk het recht geeft om hem een slonsige drugsbal te noemen?
Blijkbaar heb ik met mijn opmerking iemand op de teentjes getrapt maar laten we voorop stellen dat Slash niet bepaald nuchter het podium betreedt en hierdoor behoorlijk wat steekjes laat vallen, is erg jammer want zoals ik al zei is hij meesterlijk in de studio. Ik heb GnR in de kuip gezien zo rond het geboortejaar van bigGNRfan en vond het op dat moment een prima concert maar toch blijf ik erbij dat het geen super live band is maar wel altijd geweldige nummers maakten, November Rain staat niet voor niks op nr.1 van de top 100 allertijden. @bigGnRfan: Vind dat je een prima smaak hebt voor een meid van 14, de meesten van je leeftijd luisteren naar Black Eyed Peas en dat soort rommel. En slonsige drugsbal is maar een sarcastische verwoording voor "het als een balletje naar de kloten op het podium een gitaarspel verslonzen"
0
geplaatst: 21 februari 2006, 23:17 uur
hij staat nu op 28 februari? zo snel al? naja zal wel kloppen dan, k ga em zeker kopen, al is het een slecht album, wil in ieder geval mn gnr collectie compleet houden...
0
Toine Rorije
geplaatst: 21 februari 2006, 23:20 uur
Ik lees hier toch echt 'Vanaf maart te koop'. En dat lijkt me nou niet meteen de officiele datum.
0
geplaatst: 23 februari 2006, 14:43 uur
Jason28 schreef:
Blijkbaar heb ik met mijn opmerking iemand op de teentjes getrapt maar laten we voorop stellen dat Slash niet bepaald nuchter het podium betreedt en hierdoor behoorlijk wat steekjes laat vallen, is erg jammer want zoals ik al zei is hij meesterlijk in de studio. Ik heb GnR in de kuip gezien zo rond het geboortejaar van bigGNRfan en vond het op dat moment een prima concert maar toch blijf ik erbij dat het geen super live band is maar wel altijd geweldige nummers maakten, November Rain staat niet voor niks op nr.1 van de top 100 allertijden. @bigGnRfan: Vind dat je een prima smaak hebt voor een meid van 14, de meesten van je leeftijd luisteren naar Black Eyed Peas en dat soort rommel. En slonsige drugsbal is maar een sarcastische verwoording voor "het als een balletje naar de kloten op het podium een gitaarspel verslonzen"
(quote)
nou ik ben behoorlijk op mijn teentjes getrapt ja want ik heb zelf de live in Tokio dvd en toevallig ga ik hem morgen weer kijken. En ok ik geef toe Slash was af en toe behoorlijk onder de invloed van drugs maar ten tijde van Use your illusion I en II was de hele band (dus ook slash) afgekicht, inderdaad rookten ze nog wel op het podium maar als je rookt dan hoeft het toch niet zo te zijn dat je dan onder invloed ben van weet ik veel wat allemaal? Bedankt voor het compliment en BEP en dat soort spul vind ik gewoon ook niks aan daarom luister ik er niet naar. Want ik heb veel liever classic rock zoals GN'R, AC/DC, Aerosmith, Led Zeppelin, Pink Floyd etc...
0
geplaatst: 23 februari 2006, 14:53 uur
[/quote]BigGnrfan je kan van slechtere dingen houden op jou leeftijd en als meisje zijnde. Dus goed bezig! Maar ik vindt het wel knap dat je dit album al in je top 10 hebt staan? Is dat niet iets TE voorwaardelijk?[/quote]
bedankt voor het compliment en eigenlijk moet ik je ook wel gelijk geven dat een album wat nog niet is uitgebracht ook moeilijk in de top 10 kan staan, daarom zal ik hem daar ook maar even uit verwijderen. En nogmaals bedankt voor het compliment en eigenlijk moet ik dit compliment ook doorgeven aan een aantal mensen buiten deze site die ook fan van GN'R zijn. En als je mijn overtuiging in GN'R wil weten ga dan eens naar mijn site www.kindertenbt.nl/allesoverduff4ever daar staat een heel verhaal door mij over mijn overtuiging in GN'R en dan kom ik misschien een beetje geobsedeerd over maar dat valt wel mee hoor!

0
geplaatst: 23 februari 2006, 14:58 uur
twin schreef:
Helemaal mee eens Eddie, ik was ook(ben) een groot gnr fan, maar live was het absoluut onder de maat, chaotisch, veel geschreeuw en weinig wol, en absoluut niet strak en daar houd ik zo van.
voor bigGNRfan mooi dat je zo,n fan bent, dat herken ik wel, maar je mag ook een beetje kritisch blijven
(quote)

ja maar waar moet ik kritisch op zijn!!! kijk ik wil best kritisch zijn maar ik kan nergens kritisch oip zijn en ik ag nu niet weer dat hele verhaal ophangen over hun live kwaliteiten enzo dan moet je maar even verder lezen!
0
geplaatst: 23 februari 2006, 17:26 uur
Van de site van RTL nieuws:
Guns N' Roses komt eindelijk met nieuw album
De Amerikaanse rockband Guns N' Roses komt in maart met een nieuw album genaamd 'Chinese democracy'.
Voormalig bandlid Slash heeft dit gezegd in een interview met het Britse radiostation Virgin Radio. De gitarist is blij dat leadzanger Axl Rose het album eindelijk heeft afgemaakt. Rose begon in 1996 aan de opnamen van 'Chinese democracy', maar de releasedatum van het album is steeds verschoven.
Ruzie
Slash zegt in het interview dat iedereen erg benieuwd is wat Axl hierna gaat doen. Rose is het enige originele overgebleven bandlid dat nog in de rockband zit. Slash en bassist Duff McKagan vertrokken tien jaar geleden met ruzie en gitarist Izzy Stradlin en drummer Steve Adler keerden de band al eerder de rug toe.
De Amerikaanse rockband Guns N' Roses komt in maart met een nieuw album genaamd 'Chinese democracy'.
Voormalig bandlid Slash heeft dit gezegd in een interview met het Britse radiostation Virgin Radio. De gitarist is blij dat leadzanger Axl Rose het album eindelijk heeft afgemaakt. Rose begon in 1996 aan de opnamen van 'Chinese democracy', maar de releasedatum van het album is steeds verschoven.
Ruzie
Slash zegt in het interview dat iedereen erg benieuwd is wat Axl hierna gaat doen. Rose is het enige originele overgebleven bandlid dat nog in de rockband zit. Slash en bassist Duff McKagan vertrokken tien jaar geleden met ruzie en gitarist Izzy Stradlin en drummer Steve Adler keerden de band al eerder de rug toe.
0
geplaatst: 23 februari 2006, 17:35 uur
Wat ik kon vinden: (maak me niet af als het niet zo is want ik moet het nog zien)
Het album komt uit. Er komt zelfs een Guns n' Roses tour dit jaar (2006).
Chinese Democracy Tour 2006:
Rock in Rio - Portugal
Rock am Ring - Duitsland
God's of Metal - Italië
Novarock - Oostenrijk
www.chinesedemocracy.com
RTL nieuws website:
Ruzie
Het album komt uit. Er komt zelfs een Guns n' Roses tour dit jaar (2006).
Chinese Democracy Tour 2006:
Rock in Rio - Portugal
Rock am Ring - Duitsland
God's of Metal - Italië
Novarock - Oostenrijk
www.chinesedemocracy.com
RTL nieuws website:
Ruzie
0
geplaatst: 23 februari 2006, 17:49 uur
Da's goed nieuws.
Maar bestaat die site www.chinesedemocracy.com wel, want bij mij lukt het niet
Maar bestaat die site www.chinesedemocracy.com wel, want bij mij lukt het niet
0
geplaatst: 23 februari 2006, 17:55 uur
Zijn de releasedata van albums eigenlijk hetzelfde in België?
0
geplaatst: 24 februari 2006, 00:00 uur
Er is helaas nog geen release datum bekend:(
Maart, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Een album wat ruim 6 jaar in de maak is en wat al meer dan 13 miljoen dollar gekost heeft zal een grote marketing campagne krijgen en zeker niet ongemerkt gereleased worden;)
In de afgelopen weken zijn er 3 demo's gelekt van het album.
Net is de volledige demo van "better"veschenen en het klinkt echt mindblowing!!!
De nieuwe guns klinkt op sommige nummers totaal anders als de oude,waardoor het perfect mee gaat met deze tijd....en zeer waarschijnlijk een nieuwe standaart gaat zetten.
-VEGA
Maart, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Een album wat ruim 6 jaar in de maak is en wat al meer dan 13 miljoen dollar gekost heeft zal een grote marketing campagne krijgen en zeker niet ongemerkt gereleased worden;)
In de afgelopen weken zijn er 3 demo's gelekt van het album.
Net is de volledige demo van "better"veschenen en het klinkt echt mindblowing!!!
De nieuwe guns klinkt op sommige nummers totaal anders als de oude,waardoor het perfect mee gaat met deze tijd....en zeer waarschijnlijk een nieuwe standaart gaat zetten.
-VEGA
* denotes required fields.