Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2006, 14:22 uur
Axl heeft nooit gezegd dat Izzy mee zal 'spelen'.
Alleen dat hij misschien op zou komen dagen.
De echte verrassing moet de nieuwe gitarist zijn, waar eigenlijk nog niemand met zekerheid van kan zeggen wie het zal zijn.
Wel heeft Axl gezegd dat het niemand uit het verleden van GnR zal zijn.
Alleen dat hij misschien op zou komen dagen.
De echte verrassing moet de nieuwe gitarist zijn, waar eigenlijk nog niemand met zekerheid van kan zeggen wie het zal zijn.
Wel heeft Axl gezegd dat het niemand uit het verleden van GnR zal zijn.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 17:40 uur
Dat klopt helemaal,uit enthousiasme heb ik het er verkeerd neergezet.
toch benieuwd wie dan die gitarist word! we zullen het vrijdag zien!
toch benieuwd wie dan die gitarist word! we zullen het vrijdag zien!
0
nicolas
geplaatst: 10 mei 2006, 20:35 uur
in de nieuwsbrief heeft axl rose gezegd dat de kans bestaat dat slash zou terugkomen. (voor 1 concert? voor een bepaalde periode?) wie zal het zeggen...
0
geplaatst: 12 mei 2006, 23:34 uur
in welke nieuws brief heb je dat dan gelezen?
Verschillende sites berichten wel dat axl dat heeft gezegd in het radio interview....maar ik heb het zelf axl niet horen zeggen,andere fans ook niet.
Verschillende sites berichten wel dat axl dat heeft gezegd in het radio interview....maar ik heb het zelf axl niet horen zeggen,andere fans ook niet.
0
nicolas
geplaatst: 13 mei 2006, 01:32 uur
In de Popnieuwsbrief van Studio Brussel, die kan je lezen op de site www.stubru.be. Je zal wel in het archief moeten zoeken (ongeveer 8-9 mei, denk ik).
0
geplaatst: 13 mei 2006, 09:21 uur
echt die belgen weer he die horen ergens een klok luidenb maar weten niet waar de klepel hangd he maar slash komt niet hoor zowieso komt de oude line up nooit meer terug axl heeft in 89 de overige bandleden laten tekenen dat ze afstand doen van de naam guns n roses en alles wat daar aan vast zit en sins dien bepaald axl wat er gebeurd met de band dat was destijds ook de reden dat izzy vertrok om onder et juk van axl uit te komen en de andere leden besloten dat een aantal jaren later toen ook hunb inzagen hoe stomn ze geweest waren om de papieren destijds te ondertekenen dus de kans dat er ooit nog een orgineel bandlid terug keerd is net zo groot als dat de dodo weer terug komt alleen steven eddler wil terug omdat hij vindt dat tie nog een rekening met axl te vereffenen hebt met axl en om ze opnieuw terug gekeerde verslaving te kunnen bekostigen en izzy heeft niet echt bad feelings naar axl maar hij wil gewoon niet vast in een band zitten met een dictator an het roer verder kun je het vergeten zowel duff als slash jhebben al gezegd nooit terug te keren wel jammer natuurlijk maar helaas is het niet anders
0
geplaatst: 13 mei 2006, 09:50 uur
Ook jammer maar helaas: het steeds weerkerende fenomeen dat sommige mensen geen interpunctie gebruiken. Echt leesbaarder wordt het er niet door 

0
geplaatst: 13 mei 2006, 10:01 uur
Ron Thal (Bumblefoot) is de nieuwe gitarist.
http://www.gunsnroses.us/news/article.php3?id_article=59
http://www.gunsnroses.us/news/article.php3?id_article=59
0
geplaatst: 13 mei 2006, 13:35 uur
Axl klonk volgens veel fans(gister) veel beter dan tijdens de '02 tour,kan niet wachten om een duidelijke boorleg te horen.
De setlist was ook best goed,alleen jammer dat ze nog niet zoveel uyi nummers speelden...leuk dat ze better,twat en i.r.s ook speelden.
De styl van Axl is er zeker op vooruit gegaan.
Iemand bekend met de gitarist Ron Thal?
De setlist was ook best goed,alleen jammer dat ze nog niet zoveel uyi nummers speelden...leuk dat ze better,twat en i.r.s ook speelden.
De styl van Axl is er zeker op vooruit gegaan.
0
geplaatst: 13 mei 2006, 13:42 uur
VEGA schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=bX4SAzz_o-A&search=%20Ron%20Thal
http://www.youtube.com/watch?v=55PdvkxbGjE&search=bumblefoot
Dit is hem.
0
geplaatst: 14 mei 2006, 23:09 uur
Zo te horen is hij een waardige opvolger van buckethead, op de video combineert hij verschillende stylen echt waanzinnig.
Op de bootlegs van afgelopen vrijdag was ook al te horen dat hij moeiteloos de bucket parts kon na spelen.
Had niet verwacht dat Axl zo'n gitarist zou vinden.
Op de bootlegs van afgelopen vrijdag was ook al te horen dat hij moeiteloos de bucket parts kon na spelen.
Had niet verwacht dat Axl zo'n gitarist zou vinden.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 15:26 uur
Wat dacht je dan van de metamorfose van Finck?
http://www.brooklynvegan.com/img/music/gunsnroses/hammerstein/26.jpg
http://www.brooklynvegan.com/img/music/gunsnroses/hammerstein/41.jpg
Maar die Ron Thal is echt bizar op die filmpjes.
http://www.brooklynvegan.com/img/music/gunsnroses/hammerstein/26.jpg
http://www.brooklynvegan.com/img/music/gunsnroses/hammerstein/41.jpg
Maar die Ron Thal is echt bizar op die filmpjes.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 23:33 uur
Finck ziet er echt zoveel beter uit als in 2002...de n.i.n. look is weg.
De band straalt nu ook meer rock&roll uit ,circus gehalte is gelukkig weg.
Vind Finck nu trouwens ook wel erg strak spelen.
De band straalt nu ook meer rock&roll uit ,circus gehalte is gelukkig weg.
Vind Finck nu trouwens ook wel erg strak spelen.
0
geplaatst: 16 mei 2006, 23:36 uur
Allemaal leuk geklets over deze band, maar dit alles hoort in het forum thuis.
Ik snap dat er geen zinnig woord over het album zelf te melden valt en naar mijn mening hoort deze ook nog niet op de site te staan.
Geen releasedatum bekend, of de hoes wel klopt valt te betwijfelen; dus een zeer dubieus geval.
Ik snap dat er geen zinnig woord over het album zelf te melden valt en naar mijn mening hoort deze ook nog niet op de site te staan.
Geen releasedatum bekend, of de hoes wel klopt valt te betwijfelen; dus een zeer dubieus geval.
0
geplaatst: 17 mei 2006, 02:10 uur
Bereid jullie maar vast voor op een verwijdering van dit "album" één dezer dagen. De discussie zal dan verplaatst worden naar een forum topic.
0
shappy1010
geplaatst: 18 mei 2006, 14:36 uur
hellhouse heb jij geen puntjes of leestekens op je toetsenbord zitten want het lezen van jou posts is nogal vermoeiend als je nagaat dat je hele lange zinnen maakt en bovendien geen pauzes brengt in je schrijfstijl ik begrijp dat je een grote fan van gunsenroses bent maar probeer even wat meer aandacht te besteden aan gramatica is anders zo lastig lezen
0
geplaatst: 26 mei 2006, 15:37 uur
Heb inmiddels een flink aantal nummers (16 stuks) gehoord: of dit ook daadwerkelijk de nummers zijn die ooit op het album komen te staan valt af te wachten.
Het laat me volledig koud en ik hoop dan ook van harte dat dit niet de uiteindelijke nummers zijn die op Chinese Democracy komen te staan.
Het laat me volledig koud en ik hoop dan ook van harte dat dit niet de uiteindelijke nummers zijn die op Chinese Democracy komen te staan.
0
geplaatst: 29 mei 2006, 15:40 uur
aERodynamIC schreef:
Heb inmiddels een flink aantal nummers (16 stuks) gehoord: of dit ook daadwerkelijk de nummers zijn die ooit op het album komen te staan valt af te wachten.
Die komen er ook niet op te staan.
De enige leaks van redelijke kwaliteit:
- IRS
- There Was A Time
- Catcher In The Rye
- Better
En zelfs aan deze nummers wordt voortdurend gesleuteld. De rest is of onbekend of live opnames waarvan niet zeker is of die op het album zullen staan.
0
geplaatst: 29 mei 2006, 15:41 uur
Voor de liefhebbers: RiR 2006 video en audio is te vinden op www.newgnr.com 

0
geplaatst: 29 mei 2006, 15:47 uur
Er zijn ook geen 16 nummers gelekt. Zoals Lethalis al zegt IRS, TWAT, Catcher In The Rye en Better zijn de enigste gelekte demo's.
Daarnaast heb je nog kwaliteit live-opnames van The Blues, Madagascar en Chinese Democracy. En slechte live-opnames van Rhiad and the Bedouins en Skillworms.
Daarnaast heb je nog kwaliteit live-opnames van The Blues, Madagascar en Chinese Democracy. En slechte live-opnames van Rhiad and the Bedouins en Skillworms.
0
geplaatst: 16 september 2006, 14:10 uur
BIG GN'r Fan,geef maar toe,axl heeft GN'R verkloot,ik haat die lul.Ik ben naar graspop metal meeting geweest en die klootzak kwam een uur telaat.Ik heb die zak uitgrscholden en ging weg.Wat een eikel zeg.En hoe dom moet je zij om al 10 jaar te zeggen dat er een nieuwe album komt?Hij kan het gewoon niet zonder slash en die andere.GN'r is gewoon verleden tijd.In die concert in tokio wiselt die aap 10 keer van kleding.Wat een rocker.Axl begon zich ook steeds meer als een wigger te kleden.Het is een fake rockerstje.Hij is gewoon een arm straat jongentje dat aan geld kwam en niet weer wat hij ermee wilt doen.
In een woord:bah!
In een woord:bah!
0
geplaatst: 17 september 2006, 18:21 uur
Gn'r is verleden tijd.
Axl mag die naam niet meer voeren!
Ze bestaan niet meer!!!!!!
Axl mag die naam niet meer voeren!
Ze bestaan niet meer!!!!!!
0
geplaatst: 25 september 2006, 18:38 uur
Ik dacht Guns N' Roses al lang was opgedoekt... Zijn we nu nog niet van dat langharige kwijlende tuig af...?!
0
geplaatst: 26 september 2006, 16:22 uur
Er zijn 9 gelekte demo's:
IRS
Better 1
Better 2
TWAT 1
TWAT 2
CD
Madagascar
The Blues
OMG
IRS
Better 1
Better 2
TWAT 1
TWAT 2
CD
Madagascar
The Blues
OMG
0
geplaatst: 26 september 2006, 16:24 uur
CD komt nog dit jaar uit, maar ik eigenlijk geloof ik daar niks van.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 16:43 uur
MJ_DA_MAN schreef:
IRS
Better 1
Better 2
TWAT 1
TWAT 2
CD
Madagascar
The Blues
OMG
IRS
Better 1
Better 2
TWAT 1
TWAT 2
CD
Madagascar
The Blues
OMG
The blues, madagascar en CD zijn live gespeeld en geen demo's.
Verder meldt Axl al diverse malen dat CD dit jaar nog uikomt.
* denotes required fields.