Muziek / Algemeen / Wie is je favoriete artiest?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2006, 18:01 uur
Marthyboy schreef:
Spinvis! Al vanaf het eerste album, direct. Mijn nummer 1 en ben nooit iets beter tegen gekomen, en zal dat naar mijn denken nooit doen ook.
Spinvis! Al vanaf het eerste album, direct. Mijn nummer 1 en ben nooit iets beter tegen gekomen, en zal dat naar mijn denken nooit doen ook.
Goede artiest, dat vind ik absoluut ook, ik denk alleen dat je nog weleens wat beters tegen zal komen. En waarom staat 1 van de 2 Spinvisalbums niet in je top10?
0
geplaatst: 2 september 2006, 14:23 uur
amoebe schreef:
Radiohead, Pink Floyd, Muse en Pearl Jam zijn mijn alltime favorieten. Op het moment vind ik: dEUS, The Mars Volta, Bloc Party, Arcade Fire, Sigur Ros, Tool en Kyuss erg leuk om te beluisteren om het zo maar te zeggen =]
Radiohead, Pink Floyd, Muse en Pearl Jam zijn mijn alltime favorieten. Op het moment vind ik: dEUS, The Mars Volta, Bloc Party, Arcade Fire, Sigur Ros, Tool en Kyuss erg leuk om te beluisteren om het zo maar te zeggen =]
men zus luistert graag naar pink floyd
0
mathieudc
geplaatst: 4 september 2006, 10:30 uur
Peter Evrard + Biezebaaze en The Kooks
Ik hoor eigenlijk alles graag maar dit is mijn favoriet.
Ik hoor eigenlijk alles graag maar dit is mijn favoriet.
0
geplaatst: 4 september 2006, 21:17 uur
Misschien niet verwacht maar ik twijfel tussen Chopin en Mozart.
0
geplaatst: 5 september 2006, 16:17 uur
herbertwest schreef:
Kijk dat is nog eens een hiphopper met smaak

0
geplaatst: 9 september 2006, 17:44 uur
C+B
The beatles
led zeppelin
velvet underground
bob dylan
rolling stones
david bowie
jimi hendrix
The beatles
led zeppelin
velvet underground
bob dylan
rolling stones
david bowie
jimi hendrix
0
geplaatst: 12 september 2006, 15:52 uur
Ik luister naar niet zo veel artiesten. Ik orrienteer me nog een beetje sinds ik in de brugklas zit.
Momenteel luister ik dit, ik zet ze in mijn favoriete volgorde van favoriet naar minder:
Herbert Grönmeyer
David Gray
IOS
Bryan Adams
Zucchero
Sting
Racoon
Bruce Springsteen
En nog wel wat andere muziek. Binnenkort krijg ik iets van NEK of zo. Italiaanse muziek. Van wat ik op BOL luisterde klinkt het goed.
Momenteel luister ik dit, ik zet ze in mijn favoriete volgorde van favoriet naar minder:
Herbert Grönmeyer
David Gray
IOS
Bryan Adams
Zucchero
Sting
Racoon
Bruce Springsteen
En nog wel wat andere muziek. Binnenkort krijg ik iets van NEK of zo. Italiaanse muziek. Van wat ik op BOL luisterde klinkt het goed.
0
geplaatst: 13 september 2006, 08:52 uur
Vind Racoon en Arctic Monkeys geweldig 
En James Morrison tot nu toe ook wel, alleen heb nog maar 2 nummers van hem gehoord...

En James Morrison tot nu toe ook wel, alleen heb nog maar 2 nummers van hem gehoord...
0
geplaatst: 17 september 2006, 17:18 uur
Moeilijk natuurlijk, omdat er zoveel zijn.
Maar voor mij is het toch Elton John. Denk ik. Of Billy Joel? Of toch Willy DeVille? Of het Electric Light Orchestra?
Maar voor mij is het toch Elton John. Denk ik. Of Billy Joel? Of toch Willy DeVille? Of het Electric Light Orchestra?
0
geplaatst: 17 september 2006, 23:58 uur
willemweetniet schreef:
Nek is erg lekkere muziek! Mooie Italiaanse popliedjes

0
geplaatst: 18 september 2006, 12:36 uur
Pink Floyd is veruit nummer 1 voor mij
Death is de opvolger.
Death is de opvolger.
0
geplaatst: 19 september 2006, 19:51 uur
En Slayer! Wat een antwoorden geven sommige mensen:P
Grapjeuh...
Grapjeuh...
0
geplaatst: 29 september 2006, 19:22 uur
het is moeilijk om je niet al te erg te laten beinvloeden door wat je op dit moment veel luistert! op lange termijn gekeken ga ik voor pink floyd. hoewel, radiohead.. nee, pink floyd 

* denotes required fields.