Muziek / Algemeen / Geslaagde covers
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2016, 11:42 uur
El Perro del Mar - Breaking the Girl (origineel Red Hot Chili Peppers)
Alleen de video is echt Scandinavisch.
Alleen de video is echt Scandinavisch.
0
buizen
geplaatst: 1 mei 2016, 18:20 uur
Hey ho let's go (Ramones) door Hanoi Rocks. UK. Zooitje.
Met Razzle toen nog.
Met Razzle toen nog.
0
geplaatst: 8 mei 2016, 14:52 uur
Ik ben geen fan van Mac DeMarco, maar dit is echt een fantastische Weezer-cover! (Undone - The Sweater Song)
0
catchup
geplaatst: 1 juni 2016, 10:45 uur
leuke ontdekking, zo is jazz toch nog leuk
Drunk in Love - Vintage Big Band / Swing Beyonce Cover ft. Cristina Gatti - YouTube
Drunk in Love - Vintage Big Band / Swing Beyonce Cover ft. Cristina Gatti - YouTube
0
Altaria
geplaatst: 27 december 2016, 15:55 uur
Queennummers zijn wat mij betreft niet te coveren, iedere cover doet zo belachelijk ver onder voor het origineel... Deze vind ik wél goed (nog steeds niet zo goed als het origineel natuurlijk, maar oke).
En onlangs ontdekte ik deze Child In Time-cover, bevalt prima. Niet zo goed als het origineel, maar toch prima.
En onlangs ontdekte ik deze Child In Time-cover, bevalt prima. Niet zo goed als het origineel, maar toch prima.
0
geplaatst: 27 december 2016, 16:31 uur
Ik ben nooit een groot fan van wijlen George Michael geweest, deze cover daarentegen wel:
0
geplaatst: 20 februari 2017, 23:28 uur
Mag Ik Dan Bij Jou, a song by Marco Kraats, Feest DJ Jerick on Spotify - open.spotify.com
Beter dan het verschrikkelijke origineel, dus geslaagd.
Beter dan het verschrikkelijke origineel, dus geslaagd.
2
geplaatst: 25 februari 2017, 16:44 uur
Ben de laatste tijd in de Gene Clark modus. Ik denk dat zelfs buizen dit wel kan waarderen:
Dillard & Clark - Don't Let Me Down (1969)
Dillard & Clark - Don't Let Me Down (1969)
0
geplaatst: 6 maart 2017, 18:21 uur
Ik heb het niet zo op de Beatles, maar zodra Fiona Apple er mee aan de slag gaat kan dat een heel mooie cover opleveren:
0
geplaatst: 14 maart 2017, 19:21 uur
Kawehi - o zo schattig Hawaiaans meisje maar dan.... "I want to fuck you like an animal" 
Ze komt naar Nederland en ik wil haar graag deze live zien uitvoeren.
...en nog meer Vuilnis!

Ze komt naar Nederland en ik wil haar graag deze live zien uitvoeren.
...en nog meer Vuilnis!

0
geplaatst: 30 juli 2017, 23:45 uur
Je moet er van houden en er wellicht aan wennen, maar ik blijf deze erg prachtig vinden:
* denotes required fields.