Muziek / Algemeen / Geslaagde covers
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2020, 13:25 uur
1
geplaatst: 23 november 2020, 22:07 uur
Oh, wat tof! Ik heb al vaker originele covers en vertalingen van ze gehoord. Doen ze leuk!
2
geplaatst: 8 december 2020, 14:52 uur
stoepkrijt schreef:
originele covers en vertalingen
originele covers en vertalingen
Ja maar dat kan dus niet hè. Zeg er wat van, GrafGantz.
1
geplaatst: 8 december 2020, 15:42 uur
Gretz schreef:
Wies - Creep
Brrr...!Wies - Creep
Nice try, geen sigaar.
Rudi S schreef:
Deze is best goed gedaan.
Helaas wordt er doorheen gepraat...Deze is best goed gedaan.
Doe mij maar:
(speciaal voor Mssr Renard, want Lars doe nie mee!)
Vooruit, deze gratis erbij:
1
Mssr Renard
geplaatst: 8 december 2020, 15:47 uur
jeetje, nou dan moet ik wel luisteren niet?
Sorry ZAP!. Ik ken het origineel niet, maar ik vind dit soort zang echt heel lelijk. Ik houd er niet van zeg maar. De arrangementen zijn wel goed, want Iron Man ken ik wel, en die is zelfs beter dan het origineel, maar ja, dat kan ook niet anders want die is met Ozzy. Hier zingt de vrouw minder hijgerig. Dus de tweede cover is goedgekeurd. De uithalen in de refreinen zijn zelfs erg fraai.
Moet ik dan ook een cover plaatsen?
Ik zit momenteel heel erg veel naar Saga te luisteren en die hebben welgeteld drie covers opgenomen Taxman van Beatles, Solzbury Hill van Peter Gabriel en Don't Give van Gabriel/Bush.
Solzbury Hill heeft geen muziekvideo, maar staat vast ergens op youtube. Ik vind dat Michael Sadler het erg goed zingt.
Gevonden:
Sorry ZAP!. Ik ken het origineel niet, maar ik vind dit soort zang echt heel lelijk. Ik houd er niet van zeg maar. De arrangementen zijn wel goed, want Iron Man ken ik wel, en die is zelfs beter dan het origineel, maar ja, dat kan ook niet anders want die is met Ozzy. Hier zingt de vrouw minder hijgerig. Dus de tweede cover is goedgekeurd. De uithalen in de refreinen zijn zelfs erg fraai.
Ik zit momenteel heel erg veel naar Saga te luisteren en die hebben welgeteld drie covers opgenomen Taxman van Beatles, Solzbury Hill van Peter Gabriel en Don't Give van Gabriel/Bush.
Solzbury Hill heeft geen muziekvideo, maar staat vast ergens op youtube. Ik vind dat Michael Sadler het erg goed zingt.
Gevonden:
1
geplaatst: 8 december 2020, 15:51 uur
Mssr Renard schreef:
jeetje, nou dan moet ik wel luisteren niet?
Niks moet, maar deze is / zijn wel aan te raden.jeetje, nou dan moet ik wel luisteren niet?
Mssr Renard schreef:
Niks moet, maar leuke keuze. Ken het origineel niet, al klinkt het wel bekend.Moet ik dan ook een cover plaatsen?
1
geplaatst: 8 december 2020, 15:55 uur
Mssr Renard schreef:
...maar ik vind dit soort 'erotische' zang echt heel lelijk. Ik houd er niet van zeg maar.
Ik zal je nog eens taggen. ...maar ik vind dit soort 'erotische' zang echt heel lelijk. Ik houd er niet van zeg maar.
(hoe was dat eroties?!)Mssr Renard schreef:
De arrangementen zijn wel goed, want Iron Man ken ik wel, en die is zelfs beter dan het origineel, maar ja, dat kan ook niet anders want die is met Ozzy. Hier zingt de vrouw minder hijgerig. Dus de tweede cover is goedgekeurd. De uithalen in de refreinen zijn zelfs erg fraai.
Nou, vooruit dan maar, je maakt het weer een beetje goed.De arrangementen zijn wel goed, want Iron Man ken ik wel, en die is zelfs beter dan het origineel, maar ja, dat kan ook niet anders want die is met Ozzy. Hier zingt de vrouw minder hijgerig. Dus de tweede cover is goedgekeurd. De uithalen in de refreinen zijn zelfs erg fraai.
1
Mssr Renard
geplaatst: 8 december 2020, 16:01 uur
Deze is vast een miljoen keer gepost, maar vooruit:
1
geplaatst: 8 december 2020, 16:10 uur
Wel mooi, ja, had 'm nog niet eerder gehoord - de maker is er zelf ook blij mee, zie ik.
Nu nog eentje van jou op de GuDa drums...
0
Mssr Renard
geplaatst: 8 december 2020, 16:11 uur
ZAP! schreef:
Wel mooi, ja, had 'm nog niet eerder gehoord - de maker is er zelf ook blij mee, zie ik.
Ik moet minder reageren, omdat ik anders zo offtopic raak. Ik kan eigenlijk geen covers spelen op één van mijn GuDa"s omdat ze in mysterieuze en ongebruikelijke toonsoorten zijn gestemd.
1
geplaatst: 8 december 2020, 16:15 uur
Mssr Renard schreef:
Ik moet minder reageren, omdat ik anders zo offtopic raak.
Same here, waarschijnlijk, maar ik laat het lekker aan de mods over.Ik moet minder reageren, omdat ik anders zo offtopic raak.
Mssr Renard schreef:
Ik kan eigenlijk geen covers spelen op één van mijn GuDa"s omdat ze in mysterieuze en ongebruikelijke toonsoorten zijn gestemd.
Bij benadering is misschien ook goed. Leuk instrument hoor!Ik kan eigenlijk geen covers spelen op één van mijn GuDa"s omdat ze in mysterieuze en ongebruikelijke toonsoorten zijn gestemd.
1
Mssr Renard
geplaatst: 8 december 2020, 16:22 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Same here, waarschijnlijk, maar ik laat het lekker aan de mods over.(quote)
Bij benadering is misschien ook goed. Leuk instrument hoor! Ik kan wel in de pm twee covers sturen van een oude band op drums ik. Maar wil niet hier afgebrand worden.
0
geplaatst: 8 december 2020, 16:25 uur
Mssr Renard schreef:
Ik kan wel in de pm twee covers sturen van een oude band op drums ik.
Doe maar.Ik kan wel in de pm twee covers sturen van een oude band op drums ik.
1
geplaatst: 21 december 2020, 19:35 uur
Yes, ontzettend fijn. Even m'n favoriete band uit de periode 2004-2005 coveren. We hebben hem afgelopen weekend al in een van de afterparties gedraaid

2
geplaatst: 16 april 2021, 22:33 uur
Geen idee wie dit is of hoe dit in mijn Youtube-recommendations terecht is gekomen, maar het máákte echt mijn avond.
0
geplaatst: 17 april 2021, 07:48 uur
En die quote: " this is Thom Yorke sensing a video grom 2058 " 
Staan verder ook nog mooie dingen op dat YT kanaal.

Staan verder ook nog mooie dingen op dat YT kanaal.
0
geplaatst: 20 april 2021, 00:25 uur
Ieder zijn vertier, ik zoek het meer in Gorenoise Karaoke:
Track 1 wel geinig, maar hier viel meer uit te halen
Track 2 subliem, mijn favoriet van de file
Track 3 is dan erg saai, gebeurt niets leuks
Track 4 knap gedaan
Track 5 blijft weinig over van het origineel
Track 6 ook een mutilatie
Track 7 ken het origineel niet, maar dit klinkt goed
Track 8 kan er niet veel mee, duurt veel te lang
Track 8 een deelnemer die de lyrics duidelijker en de muziek trager brengt
Niet iets om meteen toe te voegen, wel iets om mijn tijd eens mee te verdoen.
Track 1 wel geinig, maar hier viel meer uit te halen
Track 2 subliem, mijn favoriet van de file
Track 3 is dan erg saai, gebeurt niets leuks
Track 4 knap gedaan
Track 5 blijft weinig over van het origineel
Track 6 ook een mutilatie
Track 7 ken het origineel niet, maar dit klinkt goed
Track 8 kan er niet veel mee, duurt veel te lang
Track 8 een deelnemer die de lyrics duidelijker en de muziek trager brengt
Niet iets om meteen toe te voegen, wel iets om mijn tijd eens mee te verdoen.
* denotes required fields.