Muziek / Algemeen / Bands waarvan niemand ooit gehoord lijkt te hebben...
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2004, 14:55 uur
0
geplaatst: 19 september 2004, 10:36 uur
yosemite44 schreef:
grappig, die heb ik in de continental in new york gezien in april 2002
(quote)
grappig, die heb ik in de continental in new york gezien in april 2002

wooow!!!!
het is echt mijn droom om ze live te zien!!

helaas komen ze nooit in nederland.
was het wat?
0
geplaatst: 8 oktober 2005, 17:21 uur
Deinum - Bernewrald
4.5 * omdat zowel basgitaar, drums als gitaar van Primus-niveau en -genre zijn.
Zo onbekend gebleven omdat Primus in het Fries marketingtechnisch niet zo heel geweldig ligt denk ik. Ik heb niks met het Fries, versta er ook weinig van, maar vind deze CD echt super.
4.5 * omdat zowel basgitaar, drums als gitaar van Primus-niveau en -genre zijn.
Zo onbekend gebleven omdat Primus in het Fries marketingtechnisch niet zo heel geweldig ligt denk ik. Ik heb niks met het Fries, versta er ook weinig van, maar vind deze CD echt super.
0
geplaatst: 8 oktober 2005, 17:46 uur
In het topic staat 'lijkt te hebben', en dan kies ik natuurlijk voor deze:

Want er zijn wel degelijk veel mensen die weten wat dit is (ik ken er zelf heel wat). Reden voor de schijnbare onbekendheid op MuMe heeft ongetwijfeld iets te maken met de ouderdom van het album, en het feit dat ze nooit meer iets gemaakt hebben hierna. Ik heb wel eens gelezen dat het een van de laatstgedraaide platen op Radio Veronica was destijds; een soort ode aan de 'ultieme muziek'. Is een van de platen die je zou moeten beluisteren als je beeld wil hebben van muziek in de hippie-tijd.

Want er zijn wel degelijk veel mensen die weten wat dit is (ik ken er zelf heel wat). Reden voor de schijnbare onbekendheid op MuMe heeft ongetwijfeld iets te maken met de ouderdom van het album, en het feit dat ze nooit meer iets gemaakt hebben hierna. Ik heb wel eens gelezen dat het een van de laatstgedraaide platen op Radio Veronica was destijds; een soort ode aan de 'ultieme muziek'. Is een van de platen die je zou moeten beluisteren als je beeld wil hebben van muziek in de hippie-tijd.
0
Sietse
geplaatst: 9 oktober 2005, 14:21 uur
7 from life.
Obscure ambient met een gothic tint die halverwege jaren 80 (als ik me niet vergis) enkele tapes hebben uitgebracht op het label, van Sleepchamber front man John Zewizz, Inner-X-Musick. Met name op compilatie tapes is zijn muziek terug te horen.
Google bied hier weinig informatie, net zo min als discogs...
Ik weet zelf alleen dat er iig 2 tapes zijn uitgegeven met alleen zijn muziek. Op discogs is het mogelijk om enkele tracks van de compilaties terug te vinden.
Maar goed iets meer over de muziek. In de jaren 80 zijn er nogal wat labels opgezet in de DIY stijl, die dan met name punk uitbrachten, echter zijn er ook enkele labels toen opgestart die zich met noise, avant-garde, industrial en vergelijkbare dingen bezig hielden. Een bekende is staalplaat. Maar toch zeker ook niet te verwaarlozen was het label Inner-X Musick. Op dit label werden in die tijd alle releases van Sleep Chamber en vrienden van uitgebracht. Een van die vrienden is Lawrence Van Horn die als 7 From Life macabre donkere ambient maakt. Aan de hand van rituele ritmes and ruis met daarover heen teksten die over het algemeen gaan over sex, dood en verderf en drugs gebruik gaan (al zijn is de tekst vrij schaars bij 7 from life) De gehele muziek wordt in een S&M sausje gedipt met neigingen naar extreem rechts, die in die tijd vrij normaal waren in deze (industriele) scene (denk oa. aan Throbbing Gristle) Echter in de muziek is wel weer een duidelijke invloed te horen, afkomstig uit het Midden-Oosten en India.
Voor de mensen onder ons die meer into industrial/EBM/Powernoise en meer van dat soort spul zijn raad ik zeker aan om eens naar Sleep Chamber te luisteren en ook naar enkele zijprojecten van John Zewizz, zoals daar zijn de toch wel erg foute S&M muziek act Women of the SS en Cult of the Womb. (deze vind ik trouwens niet echt heel erg goed, ik ben zelf eigenlijk alleen liefhebber van 7 from life)
Mocht je dit niet via de "bekende" kanalen kunnen vinden wees zo vrij om mij een private message te sturen.
Obscure ambient met een gothic tint die halverwege jaren 80 (als ik me niet vergis) enkele tapes hebben uitgebracht op het label, van Sleepchamber front man John Zewizz, Inner-X-Musick. Met name op compilatie tapes is zijn muziek terug te horen.
Google bied hier weinig informatie, net zo min als discogs...
Ik weet zelf alleen dat er iig 2 tapes zijn uitgegeven met alleen zijn muziek. Op discogs is het mogelijk om enkele tracks van de compilaties terug te vinden.
Maar goed iets meer over de muziek. In de jaren 80 zijn er nogal wat labels opgezet in de DIY stijl, die dan met name punk uitbrachten, echter zijn er ook enkele labels toen opgestart die zich met noise, avant-garde, industrial en vergelijkbare dingen bezig hielden. Een bekende is staalplaat. Maar toch zeker ook niet te verwaarlozen was het label Inner-X Musick. Op dit label werden in die tijd alle releases van Sleep Chamber en vrienden van uitgebracht. Een van die vrienden is Lawrence Van Horn die als 7 From Life macabre donkere ambient maakt. Aan de hand van rituele ritmes and ruis met daarover heen teksten die over het algemeen gaan over sex, dood en verderf en drugs gebruik gaan (al zijn is de tekst vrij schaars bij 7 from life) De gehele muziek wordt in een S&M sausje gedipt met neigingen naar extreem rechts, die in die tijd vrij normaal waren in deze (industriele) scene (denk oa. aan Throbbing Gristle) Echter in de muziek is wel weer een duidelijke invloed te horen, afkomstig uit het Midden-Oosten en India.
Voor de mensen onder ons die meer into industrial/EBM/Powernoise en meer van dat soort spul zijn raad ik zeker aan om eens naar Sleep Chamber te luisteren en ook naar enkele zijprojecten van John Zewizz, zoals daar zijn de toch wel erg foute S&M muziek act Women of the SS en Cult of the Womb. (deze vind ik trouwens niet echt heel erg goed, ik ben zelf eigenlijk alleen liefhebber van 7 from life)
Mocht je dit niet via de "bekende" kanalen kunnen vinden wees zo vrij om mij een private message te sturen.
0
geplaatst: 3 november 2005, 21:26 uur
Kaci Brown (ja ik ben geobsedeerd)

Een 16-jarige Texaanse schoonheid wiens debuut in Augustus verschenen is. Als het zo'n vaart loopt als bij Kelly Clarkson (another obsession) zal het nog twee jaar duren voor iemand haar in Europa kent. Daar wil ik met deze een stokje voor steken.
Instigator, haar album, is een mix van zoete popballads naar up-tempo R&B. Haar pianospel is gewoonweg subliem en haar stem is een streling voor het oor.
Geef dit meisje een kans!
Ik geef ze alvast 5 *

Een 16-jarige Texaanse schoonheid wiens debuut in Augustus verschenen is. Als het zo'n vaart loopt als bij Kelly Clarkson (another obsession) zal het nog twee jaar duren voor iemand haar in Europa kent. Daar wil ik met deze een stokje voor steken.
Instigator, haar album, is een mix van zoete popballads naar up-tempo R&B. Haar pianospel is gewoonweg subliem en haar stem is een streling voor het oor.
Geef dit meisje een kans!
Ik geef ze alvast 5 *
0
geplaatst: 3 november 2005, 22:05 uur
NoMusicNoLife schreef:
(afbeelding)
Instigator, haar album, is een mix van zoete popballads naar up-tempo R&B.
(afbeelding)
Instigator, haar album, is een mix van zoete popballads naar up-tempo R&B.
Mmm niet echt een aanbeveling.. ik sla t even over...
0
geplaatst: 3 november 2005, 22:18 uur
NoMusicNoLife schreef:
Een 16-jarige Texaanse schoonheid wiens debuut in Augustus verschenen is.
Een 16-jarige Texaanse schoonheid wiens debuut in Augustus verschenen is.
Zestien jaar, debuut, dat verklaart misschien waarom niemand er nog van gehoord heeft NMNL

0
DutchViking
geplaatst: 4 november 2005, 01:10 uur
Ik zou legio bands/artiesten kunnen opnoemen waarvan niemand ooit gehoord lijkt te hebben (doet er verder ook niet toe), maar ik hou het bij één band die zeker de moeite van het ontdekken waard is. Die band is Harem Scarem uit Canada. Het is een melodieuze rockformatie, die sinds 1990 actief is en diverse, zeer afwisselende, albums heeft uitgebracht. Buiten hun eigen land, Japan en de VS, genieten ze nauwelijks bekendheid, behalve bij een select groepje AOR-/melodieuze rockfans die van muzikale vernieuwing en afwisseling houden (zoals ik
) De band is trouwens moeilijk in een muzikaal hokje te plaatsen.
Eigenlijk zijn de vier Canadezen te laat begonnen, want de markt voor hun genre was in de jaren '80 vele malen groter met bands als Toto, REO Speedwagon, Survivor, Loverboy, Journey e.v.a. Het grote verschil met enkele van de zojuist genoemde (en andere) bands in het genre, is dat Harem Scarem steeds weer wat nieuws doet en daardoor allesbehalve gedateerd over zal komen. Daarmee wil ik Toto, REO Speedwagon en al die anderen overigens niet tekort doen, maar dat even terzijde.
Het debuut van Harem Scarem uit '91 leverde in eigen land enkele grote hits op. Wie Bryan Adams goed vind, raad ik aan dit album zeker eens te gaan luisteren. Dit is tevens het meest commerciële album van de band, niet slecht maar ook niet bepaald origineel qua sound.
Met het donkere, grungy en alternatieve Voice Of Reason uit '95 werden nieuwe poorten geopend. Zo evolueert Harem Scarem per album en bevatten een aantal songs zelfs Queen/Beatles-achtige harmony-zang. Wat mij zo aanspreekt aan de band is de voortdurende drang naar muzikale vernieuwing, zonder daarbij concessies te doen aan de eigen bandsound.
Harem Scarem is wat mij betreft met afstand de beste melo-rockband uit de jaren '90; mijlenver voor op de concurrentie. Dat de Canadezen meegegaan zijn met de tijd, bewijzen zij met het recentere Weight Of The World, een uitstekend, gevarieerd rockalbum dat veel mensen aan zal spreken, maar dat helaas niet de doorbraak heeft opgeleverd. In eigen land is Harem Scarem nog immer populair, om nog maar te zwijgen over Japan waar moeiteloos grote arena's kunnen worden gevuld. In Europa is eigenlijk alleen Duitsland een goede markt voor een band als Harem Scarem.
Mijn persoonlijke favoriete album van Harem Scarem is Mood Swings. Een enorm veelzijdige plaat, waarop rock (AOR) de boventoon voert, maar ook funk- en crossover-invloeden te horen zijn: http://www.musicmeter.nl/album/33648
Zelfs een kritische MuMe-user zoals ik kan hier niets anders dan 5 sterren voor geven. De andere Harem Scarem-albums op deze site zijn, vanwege hun veelzijdigheid, minimaal 4 sterren waard.
) De band is trouwens moeilijk in een muzikaal hokje te plaatsen. Eigenlijk zijn de vier Canadezen te laat begonnen, want de markt voor hun genre was in de jaren '80 vele malen groter met bands als Toto, REO Speedwagon, Survivor, Loverboy, Journey e.v.a. Het grote verschil met enkele van de zojuist genoemde (en andere) bands in het genre, is dat Harem Scarem steeds weer wat nieuws doet en daardoor allesbehalve gedateerd over zal komen. Daarmee wil ik Toto, REO Speedwagon en al die anderen overigens niet tekort doen, maar dat even terzijde.
Het debuut van Harem Scarem uit '91 leverde in eigen land enkele grote hits op. Wie Bryan Adams goed vind, raad ik aan dit album zeker eens te gaan luisteren. Dit is tevens het meest commerciële album van de band, niet slecht maar ook niet bepaald origineel qua sound.
Met het donkere, grungy en alternatieve Voice Of Reason uit '95 werden nieuwe poorten geopend. Zo evolueert Harem Scarem per album en bevatten een aantal songs zelfs Queen/Beatles-achtige harmony-zang. Wat mij zo aanspreekt aan de band is de voortdurende drang naar muzikale vernieuwing, zonder daarbij concessies te doen aan de eigen bandsound.
Harem Scarem is wat mij betreft met afstand de beste melo-rockband uit de jaren '90; mijlenver voor op de concurrentie. Dat de Canadezen meegegaan zijn met de tijd, bewijzen zij met het recentere Weight Of The World, een uitstekend, gevarieerd rockalbum dat veel mensen aan zal spreken, maar dat helaas niet de doorbraak heeft opgeleverd. In eigen land is Harem Scarem nog immer populair, om nog maar te zwijgen over Japan waar moeiteloos grote arena's kunnen worden gevuld. In Europa is eigenlijk alleen Duitsland een goede markt voor een band als Harem Scarem.
Mijn persoonlijke favoriete album van Harem Scarem is Mood Swings. Een enorm veelzijdige plaat, waarop rock (AOR) de boventoon voert, maar ook funk- en crossover-invloeden te horen zijn: http://www.musicmeter.nl/album/33648
Zelfs een kritische MuMe-user zoals ik kan hier niets anders dan 5 sterren voor geven. De andere Harem Scarem-albums op deze site zijn, vanwege hun veelzijdigheid, minimaal 4 sterren waard.
0
geplaatst: 4 november 2005, 11:19 uur
Slobberbone - Everything Yo...
mijn bescheiden recensie:
Met zijn mond open moet ie daar hebben liggen slapen. Op de veranda toen die enorme dustbowl van de hoes over zijn huisje in Denton Texas blies.
Hij, Brent Best want daar hebben we het hier over, staat op, klopt zijn kleren af en pakt de fles whiskey die nog naast hem staat. Bij de eerste slokken schuurt het zand met de drank zijn keel door.
Zo moet de zanger van deze band aan die mooie ruwe stem gekomen zijn.
Samen met zijn drinkebroers hebben ze wel mooi even een van de beste rootsrock platen ooit gemaakt. Prachtige poetische teksten op met country doordrongen rockmuziek.
Nummers over de wereld die vergaat als ze het uitmaakt, meltdown.
"Just some old bricks and mortar, some holes to be filled
This plywood and prefab can all be rebuilt
It's just toothpicks and twine, some matchsticks and paste
But it's all too late now, oh my god what a waste"
En ruzie wie de hond krijgt als ze weg gaat, Gimme Back My Dog.
"It was mine before you'd try me, lie to me and try to deny me
That you ever loved me at all, yeah so"
maar ook verbazing over het feit, dat mensen in alles het beste willen zijn in deze samenleving, Lazy Guy.
"I'm a lazy guy
I'm amazed at the way some people try and try and try
To erect and then perfect some kind of proof that they're alive before they die
Well not me, 'cause I'm a lazy guy"
verplichte kost 5*

mijn bescheiden recensie:
Met zijn mond open moet ie daar hebben liggen slapen. Op de veranda toen die enorme dustbowl van de hoes over zijn huisje in Denton Texas blies.
Hij, Brent Best want daar hebben we het hier over, staat op, klopt zijn kleren af en pakt de fles whiskey die nog naast hem staat. Bij de eerste slokken schuurt het zand met de drank zijn keel door.
Zo moet de zanger van deze band aan die mooie ruwe stem gekomen zijn.
Samen met zijn drinkebroers hebben ze wel mooi even een van de beste rootsrock platen ooit gemaakt. Prachtige poetische teksten op met country doordrongen rockmuziek.
Nummers over de wereld die vergaat als ze het uitmaakt, meltdown.
"Just some old bricks and mortar, some holes to be filled
This plywood and prefab can all be rebuilt
It's just toothpicks and twine, some matchsticks and paste
But it's all too late now, oh my god what a waste"
En ruzie wie de hond krijgt als ze weg gaat, Gimme Back My Dog.
"It was mine before you'd try me, lie to me and try to deny me
That you ever loved me at all, yeah so"
maar ook verbazing over het feit, dat mensen in alles het beste willen zijn in deze samenleving, Lazy Guy.

"I'm a lazy guy
I'm amazed at the way some people try and try and try
To erect and then perfect some kind of proof that they're alive before they die
Well not me, 'cause I'm a lazy guy"
verplichte kost 5*

0
geplaatst: 4 november 2005, 11:47 uur
Die heb ik al eens geleend bij de bieb en mijn mond viel destijds nou niet direct open. Misschien moet ik het eens een herkansing geven.
0
geplaatst: 4 november 2005, 12:30 uur
DutchViking schreef:
Die band is Harem Scarem uit Canada.
Die band is Harem Scarem uit Canada.
Ha Ha, Ik ken ze DutchViking, ik moet zeggen dat ik je breede muzieksmaak wel kan waarderen, van slayer tot Harem Scarem. Persoonlijk vind ik het AOR gehalte van HC een beetje hoog.
Ik heb ook nog wel een band die denk ik niemand kent, Ban Jyang Een hardcore/grundge band uit ik dacht New Castle, die op Wierdo Side Effect een lekker potje Hardcore/grundge maken. Dit is ook hun enigste plaat die ik erg goed vind. Ze hebben nog twee platen maar die staan vol met met softe hardcore liedjes die me niet kunnen boeien. Hun muziek is erg moeilijk aan te komen, maar volgens mij zeker de moeite van het zoeken waard.
0
DutchViking
geplaatst: 4 november 2005, 13:11 uur
Van Harem Scarem bevatten met name de eerste twee albums AOR van de bovenste plank. Daarna werd het wat minder. Wel leuk overigens dat je ze kent! Ze hadden de makkelijke weg kunnen kiezen en dat nog vele jaren kunnen blijven volhouden, maar dat heeft Harem Scarem (gelukkig) nooit gedaan. De albums uit de periode 95-00 (4 stuks), zijn erg alternatief en donker en soms vraag ik me af of ik naar dezelfde band als op het debuut sta te luisteren. De zang is echter zeer herkenbaar en ook Scarem's sterkste troef.
Dat andere bandje waar je het over hebt, ken ik niet. Ik ben ook niet echt een hardcore/punk-liefhebber moet ik eerlijk zeggen. Wel een brede smaak ja (net als jij en vele andere gebruikers hier), hoewel ik veel AOR ook ronduit slecht vind.
Overigens heb ik voor jou, Eddie, nog een leuke band. Ken je Praying Mantis? Daarin speelt onder meer ex-Maiden-gitarist Dennis Stratton. Ze bestaan al erg lang, maar met name hun laatste twee albums zijn zeer de moeite waard. Vooral deze: http://www.musicmeter.nl/album/33709
Dat andere bandje waar je het over hebt, ken ik niet. Ik ben ook niet echt een hardcore/punk-liefhebber moet ik eerlijk zeggen. Wel een brede smaak ja (net als jij en vele andere gebruikers hier), hoewel ik veel AOR ook ronduit slecht vind.
Overigens heb ik voor jou, Eddie, nog een leuke band. Ken je Praying Mantis? Daarin speelt onder meer ex-Maiden-gitarist Dennis Stratton. Ze bestaan al erg lang, maar met name hun laatste twee albums zijn zeer de moeite waard. Vooral deze: http://www.musicmeter.nl/album/33709
0
geplaatst: 4 november 2005, 14:11 uur
The Power of Dreams , heb ik een CD van is wel aardig.
The Sand Rubies, heb ik zelfs 2 CD's van, is eigenlijk gewoon erg goed maar ik ken verder niemand die ze ook kent.
The Sand Rubies, heb ik zelfs 2 CD's van, is eigenlijk gewoon erg goed maar ik ken verder niemand die ze ook kent.
0
geplaatst: 4 november 2005, 15:47 uur
DutchViking schreef:
Praying Mantis, ken ik van naam, ik ga ze zeker checken, ben als Maiden freak geintereseerd in alles wat er maar mee te maken heefd. Ik houd zelf ook niet van hardcore maar Weirdo Side Effect is echt een killer van plaat, probeer maar eens aan Female Killer, of aan Do Mewrongte komen, zijn echt killers van songs (ook erg leuk om live te doen, ik heb ze vroeger met de band nog gecovered)
0
fastpulseboy
geplaatst: 2 februari 2006, 19:39 uur
titan schreef:
Moose, een Britse band die grossiert in laidbackdeuntjes die schijnbaar achteloos en lui zijn ingezongen en ingespeeld (en derhalve prima tot hun recht komen met dit tropische weer). Hun albums op deze site hebben alleen van mij stemmen gehad, dus lijkt me toch wel behoorlijk obscuur.
Moose, een Britse band die grossiert in laidbackdeuntjes die schijnbaar achteloos en lui zijn ingezongen en ingespeeld (en derhalve prima tot hun recht komen met dit tropische weer). Hun albums op deze site hebben alleen van mij stemmen gehad, dus lijkt me toch wel behoorlijk obscuur.
moose
heerlijk, vooral de eerste paar ep's
ik ga nu meteen stemmen.
0
geplaatst: 19 februari 2006, 00:53 uur
Mortification.
Een australische deathmetal band, waar ik hier nog niets over gelezen heb.
Alleen is het wel gospel!
0
geplaatst: 19 februari 2006, 14:03 uur
sebas__71 schreef:
Mortification.
Mortification.
Bij eddie bekend. Ik zou het zelf eerder typeren als releigeuze Death Metal, bij ghospel denk ik aan wat anders.
0
geplaatst: 19 februari 2006, 21:50 uur
Ja,is ookzo, maar zo noemen ze het zelf het liefst!
Wel goede muziek!
Wel goede muziek!
0
geplaatst: 19 februari 2006, 22:57 uur
Rhapsody is niet zo heel onbekend hoor, ik ken het ook
... en het is niet eens echt mijn genre.
... en het is niet eens echt mijn genre.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 00:13 uur
DutchViking schreef:
Ik zou legio bands/artiesten kunnen opnoemen waarvan niemand ooit gehoord lijkt te hebben (doet er verder ook niet toe), maar ik hou het bij één band die zeker de moeite van het ontdekken waard is. Die band is Harem Scarem uit Canada.
Ik zou legio bands/artiesten kunnen opnoemen waarvan niemand ooit gehoord lijkt te hebben (doet er verder ook niet toe), maar ik hou het bij één band die zeker de moeite van het ontdekken waard is. Die band is Harem Scarem uit Canada.
Track 2
0
DutchViking
geplaatst: 20 februari 2006, 00:17 uur
Inderdaad, hoewel ik me afvraag of de Canadezen Focus kennen
Voor zover ik weet, hebben ze hun naam van een of ander stripfiguurtje.
Voor zover ik weet, hebben ze hun naam van een of ander stripfiguurtje.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 00:23 uur
Yeah, Bugs Bunny. Maar vergis je niet, Focus is wereldberoemd, bestaat nog steeds (opnieuw) en spelen buiten Nederland voor volle zalen! Maar goed, zal eens luisteren, ben wel nieuwsgierig geworden.
0
DutchViking
geplaatst: 20 februari 2006, 00:29 uur
Van Focus ken ik eigenlijk alleen Hocus Pocus, maar ik heb meerdere positieve berichten gehoord dus ga ik ze binnenkort eens aan wat luisterbeurten onderwerpen. Speelde Jan Akkerman trouwens niet in Focus?
Wat Harem Scarem (de band) betreft, kan ik je vooral deze aanraden.
Wat Harem Scarem (de band) betreft, kan ik je vooral deze aanraden.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 00:35 uur
Absoluut: Jan Akkerman en Thijs van Leer waren de grote jongens uit Focus. Ze zijn niet meer on speaking terms, maar ik heb de laatste line-up van Focus vorig jaar zien spelen, de pannen van het dak wel te verstaan. Thijs van Leer is inmiddels een dikke man met een drankkop, maar wat een muzikant!
Anyway, Harem Scarem geeft op SLSK
alleen nog maar Focus-hits so far
Anyway, Harem Scarem geeft op SLSK
alleen nog maar Focus-hits so far
0
DutchViking
geplaatst: 13 augustus 2006, 21:30 uur
Van deze band lijkt ook (bijna) niemand gehoord te hebben. Voor mij dé verrassing van het afgelopen jaar. Lang geleden dat ik zo'n overtuigende plaat gehoord heb.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 23:51 uur
Deze band heeft mij aangenaam verrast !
http://www.musicmeter.nl/album/36676
Kan iemand Digibeet als ik ben,misschien vertellen hoe ik een linkje zoals bv bij Dutchviking moet maken (in elk geval bedankt )
http://www.musicmeter.nl/album/36676
Kan iemand Digibeet als ik ben,misschien vertellen hoe ik een linkje zoals bv bij Dutchviking moet maken (in elk geval bedankt )
0
hpvmars
geplaatst: 14 augustus 2006, 17:02 uur
the viking schreef:
Kan iemand Digibeet als ik ben,misschien vertellen hoe ik een linkje zoals bv bij Dutchviking moet maken (in elk geval bedankt )Linksboven op de site staat een knopje 'help' (hint).
Of je klikt hier.
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 22:34 uur
moet het een recente band zijn of mag het ook geschiedenis zijn?
* denotes required fields.