Muziek / Algemeen / Top 40 vergaarbak van troep?
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2006, 14:43 uur
Ligt het aan mij of wordt de top 40 steeds slechter?
Probeer nog wel eens naar de radio te luisteren, maar hoor 75% troep.
De muziekzenders gooien je dood met hiphop, wat vreselijk is als je daar niet van houdt. Goede bands worden ondergesneeuwd door commerciele troep, simpele dancenummers, of irritante rappers. Wat kunnen we doen om het tij te keren?
Probeer nog wel eens naar de radio te luisteren, maar hoor 75% troep.
De muziekzenders gooien je dood met hiphop, wat vreselijk is als je daar niet van houdt. Goede bands worden ondergesneeuwd door commerciele troep, simpele dancenummers, of irritante rappers. Wat kunnen we doen om het tij te keren?
0
geplaatst: 19 juni 2006, 14:56 uur
sebas__71 schreef:
Ik vind het de laatste jaren juist beter geworden.
0
titan (crew)
geplaatst: 19 juni 2006, 15:42 uur
Radio kan best leuk zijn hoor. Om even on-topic te blijven: Ik ben het met Herman eens, al blijft de meerderheid uit "troep" bestaan (altijd al zo geweest, zal ook altijd wel zo blijven).
0
fastpulseboy
geplaatst: 19 juni 2006, 16:04 uur
mwah, volgens mij moet je de top 40 gewoon vermijden... de top 40 is puur bedoeld voor kinderen met teveel zakgeld. De commerciele platenmaatschappijtjes bepalen door grof geld te betalen de top 40 en ook wat er op de radio gedraaid wordt. Het heeft niks meer te maken met hoeveel iets verkocht wordt...en zo krijg je dat kinderen rihanna leuk vinden en ze radiohead nooit horen...
0
geplaatst: 19 juni 2006, 16:11 uur
Het is maar goed dat er mensen zijn die die "troep" wel mooi vinden 
Al luister ik NOOIT naar de radio, als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel de radio

Al luister ik NOOIT naar de radio, als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel de radio

0
geplaatst: 19 juni 2006, 16:12 uur
jowietje schreef:

en dat terwijl het qua muziek voor jou tussen radio en cd geen verschil heeft.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 16:12 uur
fastpulseboy schreef:
mwah, volgens mij moet je de top 40 gewoon vermijden... de top 40 is puur bedoeld voor kinderen met teveel zakgeld. De commerciele platenmaatschappijtjes bepalen door grof geld te betalen de top 40 en ook wat er op de radio gedraaid wordt. Het heeft niks meer te maken met hoeveel iets verkocht wordt...en zo krijg je dat kinderen rihanna leuk vinden en ze radiohead nooit horen...
Of dat ze Rihanna gewoon sowieso beter vinden dan Radiohead, Rihanna is ondertussen een bergip geworden zeg
terwijl ze in NL niet eens zo'n hype is ofzo
0
geplaatst: 19 juni 2006, 16:13 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Wat een onzin, op de radio komt ook Keane, kane anouk en al die (voor mij) Troep!
0
geplaatst: 19 juni 2006, 16:18 uur
jowietje schreef:
Wat een onzin, op de radio komt ook Keane, kane anouk en al die (voor mij) Troep!
(quote)
nee hoor. 13 in een dozijn R&B viert hoogtij deze tijd op de radio. Dus geen onzin.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 17:40 uur
De Top 40 luister ik sowieso niet, de radio zet ik ook nooit aan.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 19:15 uur
Reijersen schreef:
nee hoor. 13 in een dozijn R&B viert hoogtij deze tijd op de radio. Dus geen onzin.
(quote)
Wel onzin, want op de radio kun je niet de volgende aanzetten en alleen maar horen wat je zelf wil, dat kun je wel bij een CD waar je ALLEEN maar nummers opzet die je zelf leuk vind. Dat is dan ook de rede waarom ik een hekel heb aan de radio.
En sowieso luister ik meestal geen muziek die al in NL uit is.
0
fastpulseboy
geplaatst: 19 juni 2006, 19:20 uur
jowietje schreef:
Wel onzin, want op de radio kun je niet de volgende aanzetten en alleen maar horen wat je zelf wil, dat kun je wel bij een CD waar je ALLEEN maar nummers opzet die je zelf leuk vind. Dat is dan ook de rede waarom ik een hekel heb aan de radio.
(quote)
toch weinig verschil tussen jouw cd's en de radio.......alleen de volgorde is anders....
0
geplaatst: 19 juni 2006, 19:23 uur
fastpulseboy schreef:
toch weinig verschil tussen jouw cd's en de radio.......alleen de volgorde is anders....
(quote)
Toch grappig dat iedereen al voor mij hier invult wat voor Cd's ik samenstel.
Ben benieuwd of er iemand is die exact een dezelfde lijst kan maken, verras me zou ik zeggen. Sucses jullie weten het toch allemaal zo goed...
0
fastpulseboy
geplaatst: 19 juni 2006, 19:37 uur
hmmmm, jij stelt cd's samen......nog meer overeenkomst met de radio. Het wordt tijd dat je hele albums gaat luisteren. en misschien ook albums met een ietsiepietsie meer diepgang, maar dat komt misschien wel als je van de basisschool af bent.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 19:39 uur
fastpulseboy schreef:
hmmmm, jij stelt cd's samen......nog meer overeenkomst met de radio. Het wordt tijd dat je hele albums gaat luisteren. en misschien ook albums met een ietsiepietsie meer diepgang, maar dat komt misschien wel als je van de basisschool af bent.
Die grappenmakers hier op MuMe
Zo flauw dat ik er niet eens op in ga, grow up!
0
geplaatst: 19 juni 2006, 19:41 uur
jowietje schreef:
(quote)
Precies zoals je het zegt, troep
Keane

Kane

Anouk

Rihanna

0
geplaatst: 19 juni 2006, 19:42 uur
jowietje schreef:
Ben benieuwd of er iemand is die exact een dezelfde lijst kan maken, verras me zou ik zeggen. Sucses jullie weten het toch allemaal zo goed...
(quote)
Hm Laat mij raden Led Zeppelin,Joy Division of The Cure !
0
geplaatst: 19 juni 2006, 19:42 uur
0
fastpulseboy
geplaatst: 19 juni 2006, 19:45 uur
jowietje schreef:
Zo flauw dat ik er niet eens op in ga, grow up!
(quote)
Zo flauw dat ik er niet eens op in ga, grow up!grappen? ik ben bloedserieus, wie begint er hier nou met grappen?
0
geplaatst: 19 juni 2006, 19:47 uur
Ik dacht dat het hier over de top 40 ging en niet over radio luisteren.
0
fastpulseboy
geplaatst: 19 juni 2006, 19:52 uur
jowietje schreef:
Je bent 31, gedraag je er dan ook naar
(quote)
Je bent 31, gedraag je er dan ook naar

je bent 16 (volgens wat je ingevult hebt dan) dan heeft de gemiddelde puber toch al iets meer smaak ontwikkeld. gedraag je daar nou eens naar.
0
geplaatst: 19 juni 2006, 19:54 uur
Slechte lijsten zijn er tegenwoordig, Rihanna staat slechts op de 12e plek. Terwijl die aap van een Marco B. bovenaan staat. 
http://www.megacharts.nl/full.jsp?

http://www.megacharts.nl/full.jsp?
* denotes required fields.