MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Top 40 vergaarbak van troep?

zoeken in:
Mojo Pin schreef:
(quote)

Vergeet David Bowie niet

Ook welkom natuurlijk !

fastpulseboy
Klumpie schreef:
Slechte lijsten zij er tegenwoordig, Rihanna staat slechts op de 12e plek. Terwijl die aap van een Marco B. bovenaan staat.

http://www.megacharts.nl/full.jsp?

nja, een kwestie van , wat is erger.....

Mojo Pin
Klumpie schreef:
Slechte lijsten zijn er tegenwoordig, Rihanna staat slechts op de 12e plek. Terwijl die aap van een Marco B. bovenaan staat.

http://www.megacharts.nl/full.jsp?

Hips don't lie

Wat een verschrikkelijk nummer zeg

Welkom in het algemen MuMe Commerciële/Top40 muziek afzeiktopic.

Tjonge-jonge-jonge

Jeetje, die verkrachte versie van One staat ook nog in de top 10.

Mojo Pin schreef:

Hips don't lie

Wat een verschrikkelijk nummer zeg

Ik vind da goe

fastpulseboy schreef:
(quote)

je bent 16 (volgens wat je ingevult hebt dan) dan heeft de gemiddelde puber toch al iets meer smaak ontwikkeld. gedraag je daar nou eens naar.

Ik zit er niet mee met wat je zegt, ik snap eigenlijk ook niet dat muziekkenners zo doen, echte muziekkenners moeten weten dat het niet uit maakt wie welke muziek luisterd als diegene er zelf maar van geniet, Daar gaat het toch ook om? dat degene die het luisterd er zich goed/blij/vrolijk/gelukkig bij voelt. Of je nou 16 bent of niet. Ik vind het gewoon nogal onrespectvol dat als je 31 bent je niet eens zo volwassen bent om te respecteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft als jij. Of jij nou die smaak goed/slecht vind.

fastpulseboy
Reijersen schreef:
Welkom in het algemen MuMe Commerciële/Top40 muziek afzeiktopic.

Tjonge-jonge-jonge

hehehe

ja leuk!

Klumpie schreef:
Jeetje, die verkrachte versie van One staat ook nog in de top 10.

Geweldig toch. Mary J. Blige is een prachtzangeres.

Reijersen schreef:
Mary J. Blige is een prachtzangeres.

Pfff

jowietje schreef:
(quote)

Ik zit er niet mee met wat je zegt, ik snap eigenlijk ook niet dat muziekkenners zo doen, echte muziekkenners moeten weten dat het niet uit maakt wie welke muziek luisterd als diegene er zelf maar van geniet, Daar gaat het toch ook om? dat degene die het luisterd er zich goed/blij/vrolijk/gelukkig bij voelt. Of je nou 16 bent of niet. Ik vind het gewoon nogal onrespectvol dat als je 31 bent je niet eens zo volwassen bent om te respecteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft als jij. Of jij nou die smaak goed/slecht vind.

Jowietje met alle respect, maar op het moment dat jij 31 bent. Zal ik raar staan te kijken dat je fan bent van Rihanna, Britney of andere sterren.

Reijersen schreef:
(quote)

Geweldig toch. Mary J. Blige is een prachtzangeres.

Zingen kan ze wel, maar ik vind dat nummer helemaal niks.

Mojo Pin
jowietje schreef:

Tja jowietje, natuurlijk mag je een eigen smaak hebben en moet je draaien wat je zelf mooi vindt. Maar met zo'n top 10 vraag je gewoon om zulke reacties. Rihanna, Britney Spears, Lindsay Lohan en dan ook nog eens Do in je rotatielijst... met alle respect, maar in muzikaal opzicht heeft dat toch de inhoud van een leeg soepblik?

HOUSECAT schreef:
(quote)

Pfff

Dat is ook een beetje haar probleem. You're loving her or you're hating her. Ze heeft een stem die niet iedereen goed vind.

jowietje schreef:

In principe heb je hier helemaal gelijk in. Alleen wil jij niks anders dan het evangelie van Rihanna verkondigen en dat mag allemaal best, maar waarom ga je dan niet naar een Rihanna fan forum? Daar kun je lekker discussieren over welk nummer je het best vindt enzo. Deze site is vooral bedoelt om nieuwe dingen te ontdekken en andere mensen tips te geven over muziek. Dus mijn advies is: zoek leuke fan fora van je favoriete artiesten en ga daar lekker discussieren over jouw favoriete artiesten. Helaas voor jou zitten de meeste mensen op deze site daar namelijk niet op te wachten.

gemaster schreef:
(quote)

In principe heb je hier helemaal gelijk in. Alleen wil jij niks anders dan het evangelie van Rihanna verkondigen en dat mag allemaal best, maar waarom ga je dan niet naar een Rihanna fan forum? Daar kun je lekker discussieren over welk nummer je het best vindt enzo. Deze site is vooral bedoelt om nieuwe dingen te ontdekken en andere mensen tips te geven over muziek. Dus mijn advies is: zoek leuke fan fora van je favoriete artiesten en ga daar lekker discussieren over jouw favoriete artiesten. Helaas voor jou zitten de meeste mensen op deze site daar namelijk niet op te wachten.

gemaster schreef:
(quote)

Dat doe ik ondertussen ook, ik ben ook op het begin verkeerd bezig geweest op deze site, maar dat daar nu nog over gezeurd moet worden, iedereen maakt fouten. Dus ik ben het gewoon met je eens en gelukkig is er dus ook nog iemand het eens met mij.

Wat een bullshit allemaal in dit topic, zeg. Jowietje luistert nu naar Van Hunt en weet wie Marvin Gaye is, terwijl hij pas op de site te vinden is. Hij heeft dus nieuwe dingen via de site ontdekt. Dat de meesten hier niet van Rihanna houden, alla, maar verschilt dat jowietje doet nou zoveel van degenen die enthousiast iets posten zodra Thom Yorke een scheet op plaat heeft gezet?

Overigens is dit allemaal wel heel erg off-topic. Aangaande het topic vraag ik me af of iedereen wel blij zou zijn als zijn of haar helden op de radio en in de top 40 te horen zijn. Ik vind het veel leuker om dingen zelf te ontdekken dan de radio dat voor mij te laten doen. Bovendien is het gewoon heel lastig om groeiplaten op de radio te laten horen, mensen zappen dan weg, omdat ze het nog niet goed vinden. Als je iets bewust luistert en de kans hebt om het meteen nog een keer te luisteren, krijgt een groeiplaat veel meer kans.

gemaster schreef:
Deze site is vooral bedoelt om nieuwe dingen te ontdekken en andere mensen tips te geven over muziek.

Pfff, als ik dan als is één tip op een heel jaar geef, reageert niemand er op!

psychonaatje schreef:
Wat een bullshit allemaal in dit topic, zeg. Jowietje luistert nu naar Van Hunt en weet wie Marvin Gaye is, terwijl hij pas op de site te vinden is. Hij heeft dus nieuwe dingen via de site ontdekt. Dat de meesten hier niet van Rihanna houden, alla, maar verschilt dat jowietje doet nou zoveel van degenen die enthousiast iets posten zodra Thom Yorke een scheet op plaat heeft gezet?

I Agree

(wat is Van Hunt trouwens een goede keuze van jowietje zeg)

Van Hunt ! Zuid- Afrikaan soms ?

als je van Prince houdt moet je Van Hunt zeker ook eens uitproberen. Bij deze een tip voor je the Viking. Daar is deze site immers voor

Zoals altijd, en ook nu weer in dit topic: soort verdedigt soort...

Toon1 schreef:

We zijn allemaal mensen, dus allemaal van hetzelfde "soort" onzin dus.

Toon1 schreef:

Soort verdedigt Soort. Verklaar je nader.

Mojo Pin
Van Hunt? Nooit van gehoord.

Dus dat is al iets positiefs

Mojo Pin schreef:
Van Hunt? Nooit van gehoord.

Dus dat is al iets positiefs

Positiefs? Hoezo?

jowietje schreef:
(quote)

Positiefs? Hoezo?

weer wat te ontdekken voor ze

Mojo Pin
Geen top 40 toch?

Niet dat ik weet, dan kan ik je bij deze The 411 ook aanraden ook niet te vinden in onze hitlijsten

Gast
geplaatst: vandaag om 05:31 uur

geplaatst: vandaag om 05:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.