MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
staralfur schreef:

Vanavond zou evt ook kunnen, ben morgen toch vrij.

Ik kan vanavond ook, zal dan rond een uur of 22:00 zijn.

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Het meest voor de hand liggende thema is, aangezien we richting het einde van het jaar gaan: 2021-tracks.

Dat vind ik een erg leuk thema! Heb dit weekend tijd genoeg.

AOVV schreef:

Dat vind ik een erg leuk thema! Heb dit weekend tijd genoeg.

Hetzelfde bij mij! Even kijken welke avond het wordt op basis van wie er allemaal aansluit. Allebei de avonden kan ook, er is genoeg moois te draaien van 2021.

Wordt dat vanavond een thema-avond met 2021 tracks of?? Ik ben er al, maar moet nog wat doen voor ik iets kan doen... Snappie?? Ik wel!

ForWhomThePeteTolls schreef:
Wordt dat vanavond een thema-avond met 2021 tracks of?? Ik ben er al, maar moet nog wat doen voor ik iets kan doen... Snappie?? Ik wel!

Nee, die 2021-thema-avond is voor dit weekend dan.

Ik ben er trouwens over een minuut of tien!

Een herinnering:

Dit weekend staat de BeatSense-room in het teken van:

https://images.unsplash.com/photo-1607457255040-8ebca0a804e7?ixlib=rb-1.2.1&ixid=MnwxMjA3fDB8MHxwaG90by1wYWdlfHx8fGVufDB8fHx8&auto=format&fit=crop&w=870&q=80

Alleen maar tracks uit 2021 dus. Laat je favoriete tracks van het jaar horen, of wat de kunstschoolkids en mysterieuze goths in de hoek van de kantine je hebben getipt om echt nog te checken.

Ik denk zelf dat morgenavond (18 december) het beste moment is om de thema-avond te houden.

Wellicht dat ik aanschuif, heb vast wel tijd om Frans Duits te draaien.

Ik kom alleen als Boer K ook komt!

Gaan we ook extra vroeg beginnen dan?? Ik heb er zin an!

Don Cappuccino schreef:
Ik denk zelf dat morgenavond (18 december) het beste moment is om de thema-avond te houden.

Deal! Ik zal proberen rond 21h00 aanwezig te zijn.

Niemand vanavond in voor een kort sessietje met de pure Hip Hop-purist pur sang??

AOVV schreef:

Deal! Ik zal proberen rond 21h00 aanwezig te zijn.

Dat was ook mijn plan, om morgenavond om 21:00 te starten.

Vanavond gaat bij mij niet lukken, maar morgenavond staat dus vast met het thema ''2021-tracks''!

Vanavond dus:

Thema-avond: 2021-tracks

Starttijd: rond 21:00

Ik heb er zin in!

tot straks

edit: -SprayIt- schiet op

Hoe kun je zoiets plannen op een zaterdagavond denk ik dan. Dan hebben mensen vrienden of kennissen over of hebben ze al een besteding van de avond. Had me beter geleken op de zondag. Ach ja, ik hoop dat het gezellig was!

Hoe kun je zoiets plannen op een zaterdagavond denk ik dan. Dan hebben mensen vrienden of kennissen over of hebben ze al een besteding van de avond. Had me beter geleken op de zondag. Ach ja, ik hoop dat het gezellig was!

Hoezo? We gaan vanavond gewoon voor ronde 2 hoor.

Ben wel wat later, zal rond een uur of 22:00 zijn.

Iemand die vanavond de Biet gaat tasten??

Don Cappuccino schreef:
Een herinnering:

Dit weekend staat de BeatSense-room in het teken van:

(afbeelding)

Alleen maar tracks uit 2021 dus. Laat je favoriete tracks van het jaar horen, of wat de kunstschoolkids en mysterieuze goths in de hoek van de kantine je hebben getipt om echt nog te checken.

Is er animo om dit volgend weekend te doen voor platen die niet uit 2021 komen?

jordidj1 schreef:

Is er animo om dit volgend weekend te doen voor platen die niet uit 2021 komen?

Met volgend weekend bedoel je dus morgen en zondag?

Ik heb er zeker animo voor, BeatSense-avonden met het thema ''oudere muzikale ontdekkingen in 2021''.

Nee na dit weekend! Dit weekend wordt lastiger. Of wellicht zondag nog!

Edit: zaterdag kan misschien ook

Voor mij zijn allebei de weekenden (komend weekend: 25/26 december) en volgend weekend (1/2 januari 2022) in ieder geval mogelijk voor een BeatSense-sessie in de avond vol met muziek die je in 2021 ontdekte, maar niet uit 2021 komt.

Bon chef! Bon Capppuccino

Ik haak in het weekend van 1 en 2 januari aan.

Vanavond even chillen dan, Don Cappuccino

Vanavond even chillen dan, Don Cappuccino

Ik vind het goed, zal rond een uur of 22:00 zijn. jordidj1, sluit jij misschien ook nog aan?

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Ik vind het goed, zal rond een uur of 22:00 zijn. jordidj1, sluit jij misschien ook nog aan?

Nope ik ben de hort op

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Ik moet voorlopig even verstek laten gaan...kleine verandering van plannen hier. Sorry, lekkere Donnie!

Toch aanwezig, kom je nog Donnie...

Toch aanwezig, kom je nog Donnie...

Ik sluit over een minuut of 10 aan!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:47 uur

geplaatst: vandaag om 17:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.