Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2007, 17:31 uur
In Muziek > Muziekgames > Cyber Stereo Listening (CSL):
Het lijkt me wel een leuk idee om iedere avond een Cyber Stereo Listening-sessie te organiseren. Dit komt nu heel vaak met een paar mensen op de soulseek chat tot stand, maar hier is het bereik toch iets groter
Voor de mensen die het nog niet kennen. Iedereen gaat op hetzelfde tijdstip dezelfde cd luisteren. Als tijdstip stel ik voor 22:00 uur.
Voor vanavond stel ik voor: Lou Reed & John Cale - Songs for Drella. En natuurlijk moeten de genen die meedoen even posten in het topic : "Wat draai je nu"
Het lijkt me wel een leuk idee om iedere avond een Cyber Stereo Listening-sessie te organiseren. Dit komt nu heel vaak met een paar mensen op de soulseek chat tot stand, maar hier is het bereik toch iets groter
Voor de mensen die het nog niet kennen. Iedereen gaat op hetzelfde tijdstip dezelfde cd luisteren. Als tijdstip stel ik voor 22:00 uur.Voor vanavond stel ik voor: Lou Reed & John Cale - Songs for Drella. En natuurlijk moeten de genen die meedoen even posten in het topic : "Wat draai je nu"
0
geplaatst: 8 juni 2007, 17:43 uur
En wat schiet je daar vervolgens mee op dan? Ik probeer me voor te stellen wat er zo leuk aan zou zijn, maar ik kan eigenlijk niks bedenken.
0
geplaatst: 8 juni 2007, 17:46 uur
Misschien is het wel leuk om een nieuw topic daarvoor te openen, dan zou gelijk over de betreffende cd gediscusseerd kunnen worden.
0
geplaatst: 8 juni 2007, 17:49 uur
Ik vind het wel een heel leuk idee en ik wil ook wel meedoen. Alleen vanavond kan ik niet.
0
geplaatst: 8 juni 2007, 18:34 uur
bubbachups schreef:
En wat schiet je daar vervolgens mee op dan? Ik probeer me voor te stellen wat er zo leuk aan zou zijn, maar ik kan eigenlijk niks bedenken.
Niks....maar je hoeft in ieder geval niet na te denken over de cd die je opzet. En wie zegt dat je overal iets mee op moet schieten? Wat schiet ik ermee op om bijvoorbeeld een film te gaan kijken?
0
geplaatst: 8 juni 2007, 18:35 uur
Shangri-la schreef:
Misschien is het wel leuk om een nieuw topic daarvoor te openen, dan zou gelijk over de betreffende cd gediscusseerd kunnen worden.
Ik was een nieuw topic begonnen....maar de moderators zijn soms fanatiek

0
geplaatst: 8 juni 2007, 22:45 uur
Goed idee, Ik doe ook wel mee, maar kom nu pas achter dit topic.. zullen we er om 23.15 nog een doen?
0
geplaatst: 8 juni 2007, 22:55 uur
Dat doen we dus.. (net besloten) het album wordt Do Make Say Think - &Yet&Yet
0
geplaatst: 9 juni 2007, 00:33 uur
bubbachups schreef:
Ik heb dat CSL 1 keer gedaan met 2 anderen op soulseek en ik vond het erg leuk. waarom?
Het is erg leuk om te weten dat je op dat moment niet de enige bent die naar dat album zit te luisteren. Het voordeel van de chat is dat je ook op dat moment iets kan zeggen tegen de ander. Maar als je niet op de chat zit kan ik me zo voorstellen dat je iets constructiefs bij het album zet waar je op dit moment met z`n allen naar luistert.
Het heeft iets sociaals zeg maar.
Ik vond het in ieder geval een aparte ervaring en dit een leuk idee.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 16:17 uur
cynisme heeft hoogtijdagen hier.....je kunt ook gewoon niet reageren!
0
geplaatst: 9 juni 2007, 18:17 uur
platedraaier schreef:
Ik heb dat CSL 1 keer gedaan met 2 anderen op soulseek en ik vond het erg leuk. waarom?
Het is erg leuk om te weten dat je op dat moment niet de enige bent die naar dat album zit te luisteren. Het voordeel van de chat is dat je ook op dat moment iets kan zeggen tegen de ander. Maar als je niet op de chat zit kan ik me zo voorstellen dat je iets constructiefs bij het album zet waar je op dit moment met z`n allen naar luistert.
(quote)
Ah op die manier, thanks voor de uitleg. Bij dat chatten kan ik me inderdaad voorstellen dat het voor sommigen iets toevoegt boven normaal een cd luisteren. Zelf heb ik alleen geen computer in de buurt waar ik mijn muziek luister dus bij mij zou het sowieso niet werken.
0
geplaatst: 21 juli 2007, 20:31 uur
Omstreeks 20:50 uur gaan we met een groepje Sigur Ros' Agaetis Byrjun beluisteren. Wie mee wil doen, meldt zich in de Musicmeter-room op Soulseek. 

0
geplaatst: 21 juli 2007, 22:59 uur
Net ook al Godspeed You! Black Emperor - Slow Riot... gedaan, nu aan The Kinks.. are the Green.. bezig.
Over 20 minuutjes is het plan Mercury Rev - Yerself is Steam te doen
Over 20 minuutjes is het plan Mercury Rev - Yerself is Steam te doen
0
geplaatst: 21 juli 2007, 23:08 uur
Na Mercury Rev knijp ik even tussenuit, maar wellicht later vanavond/vannacht...
Erg leuk trouwens, zo'n avondje.

0
geplaatst: 21 juli 2007, 23:08 uur
herman schreef:
Na Mercury Rev knijp ik even tussenuit, maar wellicht later vanavond/vannacht...

Tja, en sommige mensen trainen nog wel eens

0
geplaatst: 8 januari 2008, 16:48 uur
Zometeen een MegaCSL Animal Collective - Feels, heb je zin om mee te doen, kom naar de soulseek room 

0
geplaatst: 8 januari 2008, 16:53 uur
Dan ben je wat laat, maar we kunnen daarna nog wel een andere plaat doen 

0
geplaatst: 8 januari 2008, 17:56 uur
Attedings:
Scientist, Jornaquin, Paap_Floyd, Tondeman, Cygnus
Scientist, Jornaquin, Paap_Floyd, Tondeman, Cygnus
* denotes required fields.