MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / 3FM Serious Request

zoeken in:
Het is weer zover. 3 DJ's van 3FM zitten weer in het glazen huis op het Neude in Utrecht.

Dit jaar zijn Giel Beelen, Sander Lantinga en Gerard Ekdom de gelukkigen. 6 dagen niet eten, en non-stop radio.

Het goede doel is dit keer de strijd tegen de landmijnen.

Plaats in dit topic alles wat je erover kwijt wilt.

Ik vind het een mooi initiatief en Gerard Ekdom misschien wel Nederlands fijnste radioDJ.

Denk dat ik dit jaar ook wel weer wat centjes stort.

herman schreef:
Ik vind het een mooi initiatief en Gerard Ekdom misschien wel Nederlands fijnste radioDJ.

Denk dat ik dit jaar ook wel weer wat centjes stort.

Vraag je dan ook meteen een plaatje aan? Zo ja, welke?

fastpulseboy
dat het doel prima is en erg betrokken dat het me verder geen reet interesseert.

Vraag je dan ook meteen een plaatje aan? Zo ja, welke?

Geen idee nog... vorig jaar of het jaar daarvoor had ik Voicst (Whatever You Want From Life) aangevraagd, maar ik heb niet zitten wachten tot ze het draaiden. Normalitair luister ik ook alleen maar 3FM tot een uur of 7 's ochtends, verder ben ik er meestal niet toe in de gelegenheid.

sq
Ik kwam er een keer toevallig langs midden in de nacht op de terugweg van een feestje (voor mij ligt het Neude op fietsafstand). Dat geeft wel een grappig beeld: zo'n hokje met een plukje mensen eromheen, midden in de nacht. Het was toen behoorlijk koud.

fastpulseboy schreef:
dat het doel prima is en erg betrokken dat het me verder geen reet interesseert.

Nuance van de dag!

Het duurde even, maar ik zit nu weer helemaal in de Serious Request-stemming!
Staat de hele dag op 101 tv!

Erg leuke actie, elk jaar weer. VOoral altijd genieten van Gerard Ekdom

Mee eens! Vorig jaar ben ik er heen geweest en dat was gewoonweg super! Dit jaar is het helaas iets te ver weg, maar heb wel even een plaatje van The Beatles aangevraagd.

Ik hoorde vandaag dat nummer van Blof. Nu ben ik sowieso geen fan van Blof, maar hoe verzinnen ze het "Ik sta wijd open" te zingen, terwijl Serious Request dit jaar o.a. gaat over meisjes die door verkrachting aids oplopen. Da's toch smakeloos.

Verder vind ik het nog steeds een sympathieke actie, maar ik luister het liever via Studio Brussel.

herman schreef:

niet misschien Gerard is de Beste

En de tv staat grotendeels op 101

Is gezellig hier in Eindhoven hoor. Net wintercarnaval.

herman schreef:
Ik hoorde vandaag dat nummer van Blof. Nu ben ik sowieso geen fan van Blof, maar hoe verzinnen ze het "Ik sta wijd open" te zingen, terwijl Serious Request dit jaar o.a. gaat over meisjes die door verkrachting aids oplopen. Da's toch smakeloos.

thelion schreef:
(quote)

niet misschien Gerard is de Beste

En de tv staat grotendeels op 101

ik vind het maar een vermoeiend persoon. Hij herhaalt al jaren dezelfde grappen en bovendien moet hij er zelf nog steeds om lachen.

1.755.088 euro!

herman schreef:
Ik hoorde vandaag dat nummer van Blof. Nu ben ik sowieso geen fan van Blof, maar hoe verzinnen ze het "Ik sta wijd open" te zingen, terwijl Serious Request dit jaar o.a. gaat over meisjes die door verkrachting aids oplopen. Da's toch smakeloos. .
Volgens mij gaat de actie over kinderen die hun ouders kwijt zijn door aids.

Volgens mij was vorig jaar dat verkrachtingsverhaal het thema.

Nee, vorig jaar was het malaria.

O ja... Volgens mij is dat aids door verkrachting nooit het thema geweest

Ik begrijp die hele Serious Request zooi niet .
Geld inzamelen over de rug van de kleine man , laat die kut regering maar geven en dan betalen wij het ook. Ieder jaar wel 1 of ander goed doel .
Laten ze wat doen voor onze eigen mensen want hier is armoede genoeg .

Beetje slechte reactie hoor, de mensen kiezen hier zelf voor om geld te geven en ik vind dit een mooie traditie voor een goed doel

De regering geeft trouwens helemaal niks trouwens dit jaar dus mss willen ze dan dat geld wel gebruiken voor de armoede in NL. Het volk mag van mij geven dat is de eigen keus en zo komen wij ook een beetje van die gierigstatus af

Snoeperd schreef:
Beetje slechte reactie hoor, de mensen kiezen hier zelf voor om geld te geven en ik vind dit een mooie traditie voor een goed doel

De regering geeft trouwens helemaal niks trouwens dit jaar dus mss willen ze dan dat geld wel gebruiken voor de armoede in NL. Het volk mag van mij geven dat is de eigen keus en zo komen wij ook een beetje van die gierigstatus af

Elke maand gebeurd er wel ergens op de wereld een aardbeving of een overstroming of 1 of andere epidemie . En dan nog eens honderden goede doelen in eigen land .
Toen ik 4 was kregen we op de kleuterschool al van die zakjes mee naar huis voor Mesia .
Nu 46 jaar later is daar nog steeds armoede en over 500 jaar nog .
Als het geld op de juiste bestemming komt heb ik er geen probleem mee maar bepaalde heren verrijken zich ermee .
Als je hoort dat de hoge baas van de hartstichting tonnen verdiend dan weet je genoeg .
Help mekaar eerst eens in eigen land .
En als er volgend jaar weer 1 of andere overstroming is in zo`n apenland dan sturen ze maar ipv geld opblaasbare roeibooten waar ze wat aan hebben .

rudiger schreef:
Als je hoort dat de hoge baas van de hartstichting tonnen verdiend dan weet je genoeg .

Eerlijk gezegd vind ik het salaris van de directeur van de Nederlandse Hartstichting aan de lage kant. Een kleine € 120.000 bruto per jaar. Het is natuurlijk een relatief hoog salaris, maar deze directeur zal d.m.v. fondsenwerving e.d. zijn salaris dubbel en dwars terug verdienen.

De Hartstichting "verdient" elk jaar meer dan € 30.000.000 d.m.v. eigen fondsen werving.

En nu weer terug ontopic.

Kos
Laat ik 1 ding zeggen, iedereen die voor dit kabinet heeft gestemd, maar wel 'gezellig' Serious Request volgt is een enorme hypocriet cq lul-de-behanger.

Laat ik het anders formuleren: iedereen die 'gezellig' naar Serious Request kijkt vind ik al een lul-de-behanger.

Je moet er ook niet naar kijken, maar naar luisteren. Op TV is er echt geen zak aan door al die flauwekul-items tussendoor.

En als je er al naar luistert, dan via Studio Brussel en niet via 3FM. Die Belgen doen het echt 10 keer beter.

Ravenous
rudiger schreef:
(quote)

Elke maand gebeurd er wel ergens op de wereld een aardbeving of een overstroming of 1 of andere epidemie . En dan nog eens honderden goede doelen in eigen land .
Toen ik 4 was kregen we op de kleuterschool al van die zakjes mee naar huis voor Mesia .
Nu 46 jaar later is daar nog steeds armoede en over 500 jaar nog .
Als het geld op de juiste bestemming komt heb ik er geen probleem mee maar bepaalde heren verrijken zich ermee .
Help mekaar eerst eens in eigen land .
En als er volgend jaar weer 1 of andere overstroming is in zo`n apenland dan sturen ze maar ipv geld opblaasbare roeibooten waar ze wat aan hebben .

Je zou toch hopen dat iemand met jou leeftijd iets meer verstand zou hebben.

herman schreef:
En als je er al naar luistert, dan via Studio Brussel en niet via 3FM. Die Belgen doen het echt 10 keer beter.

Waarom vind je dat?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:19 uur

geplaatst: vandaag om 21:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.