MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / 3FM Serious Request

zoeken in:
Ik vraag me wel af waar die 3 miljoen vandaan komt. Vanmiddag was het nog 4,1 miljoen.

Veel kleinere acties gaan door tot eind van de middag, om dan hun eindbedrag begin van de avond over te maken.
Verder zal er heus niet het volledige bedrag met de tussenstand bekend gemaakt worden, dit om het effect op het laatst te vergroten.

En alle veilingbedragen komen er pas aan het eind allemaal bij.

chevy93 schreef:
€7.135.707 EIND BEDRAG!

Holy shit, ik had er veel van verwacht, maar dat? Nondesjeng.

Nog geen berichten dit jaar?

Weer ouderwets genieten. Gisterennacht was ik op tot half 3 en vannacht tot 2 uur. En dat in mijn tentamenweek.

prognose voor de eindstand dit jaar.

€ 7.750.000

Ik ben een paar keer gaan kijken, ik woon er heel vlakbij. Zondag Snow Patrol 'gezien'. Was echt extreem druk, heb er een kwartier over gedaan om me 30 meter te verplaatsen. Vervolgens kon ik alleen als ik sprong (en ik ben toch 1m88) een glimp van de band opvangen. Gelukkig was het Snow Patrol maar en geen favoriete band. Later op de avond ook nog een liedje aangevraagd, omdat er verder toch geen rij stond bij de brievenbus en kort met die Ekdom gekletst. Gisteren stonden veel mannen zich te vergapen aan Britt Dekker.

Een dag later werd ik gebeld dat dEUS in het Glazen Huis stond. Meteen erheen gelopen, maar toen ik aankwam waren ze net klaar met spelen. Maar toch, dEUS in mijn eigen stad. Erg cool. Ze speelden maar 1 liedje alleen... had meer mogen zijn.

Ik dacht trouwens eerst dat Beau van Erven Dorens in het huis zat, maar dat bleek Coen Zwijnenberg te zijn.

Magick1
Hier in België is het de allerlaatste editie, en alweer lijkt het een succes te worden!

Ook hebben ze wel een beetje bijval door de stakingen, zo was gisteren in primetime zowel op één als canvas Music For Life te zien. En vandaag op alle overheidsradio's was er Music For Life te horen.

Blijft een leuke actie, vooral 's nachts is het leuk kijken en Gerard Ekdom natuurlijk!

Wij hebben met onze school 4.000 euro opgehaald met een kerstmarkt, daarvan gaat 2.000 naar Serious Request en 2.000 naar een of ander ander doel, iets met gehandicapten.

Ik moest net als de dj's ook plaatjes voor geld draaien, was erg leuk en geslaagd.
Ik vind Serious Request de mooiste goede doelen-actie. Het is ook leuk dat het zo ontzettend leeft.

En die klusjesmannen

sq
Brutaal request..

Ik zie zonet een tweet langskomen dat er geboden kan worden op een huiskamerconcert met Tjeerd Bomhof van Dazzled Kid, Roosbeef en Schradinova (samen!). Als ik daar nou op ga bieden (ik denk serieus om dat te doen) heb ik dan nog concurrentie van mensen hier? Zijn er eventueel medestanders (om mee te betalen en dan natuurlijk ook langs te komen).

Ik niet, maar klinkt wel als een leuk idee. Ik zag een stukje van Dazzled Kid en die was er wel heel enthousiast over.

Gisteren trouwens nog geld van de lokale popquiz proberen te doneren, maar dat was echt niet te doen, zo druk als het was. Vandaag hebben ze er wel een derde brievenbus bij gezaagd, maar ik vraag me af hoeveel geld ze nog mislopen door de drukte.

Vandaag zal wel een dolle boel worden met nog een aantal concerten. Ik hoorde de soundchecks al voorbij komen hier binnen.

Afgelopen week riep iemand: volgend jaar Utrecht! Prima idee.

Op de valreep overigens nog een plaatje (School) aangevraagd, maak ik verwacht er niet te veel van.

Utrecht is al een paar keer geweest, volgens mij wordt het Enschede volgend jaar.

herman schreef:
volgens mij wordt het Enschede volgend jaar.

Klopt

Nu maar hopen dat het geld goed terecht komt. Ben der bang voor..

herman schreef:
Utrecht is al een paar keer geweest, volgens mij wordt het Enschede volgend jaar.
In de beginjaren, ja, maar toen keek ik nog niet.

Hilversum mag van mij ook wel.

En ze hebben ruim 8,5 miljoen opgehaald!

Ik was er vandaag even bij en het was erg druk, vanochtend stond de teller nog op 4 miljoen

In 2 uur is blijkbaar 3,4 miljoen opgehaald, jaja. Wel jammer van die laatste tussenstand. Hoewel het natuurlijk zorgt voor nog meer geld was het wel erg misleidend.

Juist niet, je dacht toch niet dat ze die bekend zouden maken als ze niet zouden wisten dat ze er nog flink overheen zouden gaan? Ik denk dat het uiteindelijke bedrag nog wel richting de 9 miljoen gaat, aangezien veel bedragen nog binnen moeten komen. En gisteren kwam de ene ton na de ander binnen van acties die nog liepen.

DjFrankie (moderator)
sq schreef:
Brutaal request..

Ik zie zonet een tweet langskomen dat er geboden kan worden op een huiskamerconcert met Tjeerd Bomhof van Dazzled Kid, Roosbeef en Schradinova (samen!). Als ik daar nou op ga bieden (ik denk serieus om dat te doen) heb ik dan nog concurrentie van mensen hier? Zijn er eventueel medestanders (om mee te betalen en dan natuurlijk ook langs te komen).

Is dit nog gelukt Sq?

chevy93 schreef:
In 2 uur is blijkbaar 3,4 miljoen opgehaald, jaja.

Er zijn heel veel acties die de hele week bezig zijn, en waarvan de opbrengst pas in de laatste uren wordt gedoneerd.

Stapler schreef:
Nu maar hopen dat het geld goed terecht komt. Ben der bang voor..

Ik ben er ook bang voor en waarom wordt er ieder jaar voor andere landen opgehaald , doe eens iets aan de armoede in eigen land want er lopen zat bijstandsmoeders naar de voedsel en kledingbank .
Het wordt tijd dat men zich daar eens om gaat bekommeren .

Dit jaar (in Enschede) met Giel, Gerard en Michel Veenstra. Laatste ken ik niet (edit: het is dus Michiel , en zo te zien al eerder, in 2007, in het huis), dus ben benieuwd wat hij voor een DJ is.

En Gerard nu dus voor het 4e jaar op rij, waarmee ze de max. 3 keer op een rij-regel laten varen.

En we zijn weer begonnen..

https://www.vraageenplaataan.nl/

Ga wel af en toe luisteren, maar niet echt intensief volgen

Is de jaarlijkse aflaat weer begonnen ja?

laxus11 schreef:
Ga wel af en toe luisteren, maar niet echt intensief volgen

plus 1

De laatste keer dat ik 3FM luisterde was volgens mij vorig jaar tijdens Serious Request, maar toen stonden ze hier bijna op de stoep.

Wat doet Studio Brussel eigenlijk dit jaar, aangezien zij vorig jaar met SR gestopt zijn?

Een tip: zo'n beetje iedere kabelmaatschappij heeft (tijdelijk?) 101 TV erbij gekregen, speciaal voor Serious Request. Het luisteren vind ik niet zo boeiend en voor de muziek hoef ik het zeker niet te doen (hoewel de mix zeker niet slecht te noemen is..), maar het meekijken is toch wel erg leuk.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:13 uur

geplaatst: vandaag om 20:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.