Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2007, 22:42 uur
Ja, ik vind het koppels-idee eigenlijk ook niet zo geslaagd. Ik wilde er gewoon een cirkel van maken. Had verder bewust nog geen actie ondernomen, zodat eventuele 'laatkomers' zich nog konden aanmelden.
Verder wel fijn dat je het topic weer kickt, want het hoefde idd. ook niet helemaal de vergetelheid in.
Verder wel fijn dat je het topic weer kickt, want het hoefde idd. ook niet helemaal de vergetelheid in.

0
geplaatst: 11 februari 2007, 22:50 uur
Als Paul het okay vindt, dan wil ik fase 2 (het daadwerkelijke opzetten van de cirkel) wel in gang zetten. 

0
geplaatst: 11 februari 2007, 22:56 uur
Check 
1. Herman
2. Bubbachups
3. Yak
4. Sxesven
5. L_T_B
6. handsome devil
7. Sietse
8. Scientist
9. Jazper
10. luc011190
11. levenvergeten
12. KoenR
13.T.O.

1. Herman
2. Bubbachups
3. Yak
4. Sxesven
5. L_T_B
6. handsome devil
7. Sietse
8. Scientist
9. Jazper
10. luc011190
11. levenvergeten
12. KoenR
13.T.O.
0
geplaatst: 11 februari 2007, 22:58 uur
1. Herman
2. Bubbachups
3. Yak
4. Sxesven
5. L_T_B
6. handsome devil
7. Sietse
8. Scientist
9. Jazper
10. luc011190
11. levenvergeten
12. KoenR
13. T.O.
14. Nevyn

2. Bubbachups
3. Yak
4. Sxesven
5. L_T_B
6. handsome devil
7. Sietse
8. Scientist
9. Jazper
10. luc011190
11. levenvergeten
12. KoenR
13. T.O.
14. Nevyn

0
geplaatst: 12 februari 2007, 13:41 uur
BoordAppel schreef:
Vind ik ook jammer (en onbegrijpelijk).
(quote)
Vind ik ook jammer (en onbegrijpelijk).
Ik vind 'gewoon sturen, met postzegel' enzo, echt het leukst

Ik stem trouwens voor het cirkelidee, niet voor de koppels dus.
0
geplaatst: 12 februari 2007, 13:51 uur
Is het dus ok echt gemixt zoals een mixtape? Of gewoon nummers achter elkaar geplakt?
0
geplaatst: 12 februari 2007, 13:58 uur
Kos schreef:
Is het dus ok echt gemixt zoals een mixtape? Of gewoon nummers achter elkaar geplakt?
Maakt niet uit lijkt me

0
geplaatst: 12 februari 2007, 16:39 uur
Mag allebei, wat mij betreft. Hangt ook een beetje van de muziek af die je er op zet.
0
geplaatst: 12 februari 2007, 16:51 uur
1. Herman
2. Bubbachups
3. Yak
4. Sxesven
5. L_T_B
6. handsome devil
7. Sietse
8. Scientist
9. Jazper
10. luc011190
11. levenvergeten
12. KoenR
13. T.O.
14. Nevyn
15. itchy
Ik heb ook een voorkeur voor het circel-idee. Heb ook wel eens met 3voor12 meegedaan en dat was met koppels, en is wat mij betreft wat minder geslaagd. Ik vind het heel leuk om nieuwe muziek te ontdekken, maar als je pech hebt en een cd krijgt met 15 nummers waar je echt helemaal niks mee kan is het niet echt leuk meer...
2. Bubbachups
3. Yak
4. Sxesven
5. L_T_B
6. handsome devil
7. Sietse
8. Scientist
9. Jazper
10. luc011190
11. levenvergeten
12. KoenR
13. T.O.
14. Nevyn
15. itchy
Ik heb ook een voorkeur voor het circel-idee. Heb ook wel eens met 3voor12 meegedaan en dat was met koppels, en is wat mij betreft wat minder geslaagd. Ik vind het heel leuk om nieuwe muziek te ontdekken, maar als je pech hebt en een cd krijgt met 15 nummers waar je echt helemaal niks mee kan is het niet echt leuk meer...
0
geplaatst: 15 februari 2007, 22:06 uur
Beste allemaal,
Paul en ik hebben nog eens overlegd en dit is er uitgekomen:
1. Het wordt een cirkel;
2. De bijdrages worden wekelijks doorgestuurd naar de volgende persoon in de cirkel;
3. Een hoesje is gewenst, doch niet verplicht;
4. Geen tracklist (eventueel later via PM) om het spannend te houden en eventuele vooroordelen voor te zijn;
5. Iedereen schrijft per bijdrag een verslag/review die in dit subforum wordt geplaatst.
Wat nu rest is een mooie bijdrage te maken en mij je adres te PM'en, zodat ik de daadwerkelijke cirkel en bijbehorend verstuurschema kan opstellen.
Het leek me een goed idee over 3 weken (donderdag 8 maart) te beginnen, dan heeft iedereen even de tijd om een mooie verzamelaar te maken.
Even een toevoeging: kunnen mensen binnen een week hun adresgegevens doorgeven? Dan doen we met die mensen de eerste cirkel. Mensen die zich later willen inschrijven, doen dan mee aan een eventuele tweede cirkel.
Nog vragen?
Paul en ik hebben nog eens overlegd en dit is er uitgekomen:
1. Het wordt een cirkel;
2. De bijdrages worden wekelijks doorgestuurd naar de volgende persoon in de cirkel;
3. Een hoesje is gewenst, doch niet verplicht;
4. Geen tracklist (eventueel later via PM) om het spannend te houden en eventuele vooroordelen voor te zijn;
5. Iedereen schrijft per bijdrag een verslag/review die in dit subforum wordt geplaatst.
Wat nu rest is een mooie bijdrage te maken en mij je adres te PM'en, zodat ik de daadwerkelijke cirkel en bijbehorend verstuurschema kan opstellen.
Het leek me een goed idee over 3 weken (donderdag 8 maart) te beginnen, dan heeft iedereen even de tijd om een mooie verzamelaar te maken.
Even een toevoeging: kunnen mensen binnen een week hun adresgegevens doorgeven? Dan doen we met die mensen de eerste cirkel. Mensen die zich later willen inschrijven, doen dan mee aan een eventuele tweede cirkel.
Nog vragen?

0
geplaatst: 16 februari 2007, 11:49 uur
Aangezien ik binnenkort in een verhuizing zit, zou ik liever iets later beginnen.
0
geplaatst: 18 februari 2007, 00:59 uur
Dan verschuiven we het gewoon een weekje.
Ik heb trouwens nog niet van iedereen een postadres!
Ik heb trouwens nog niet van iedereen een postadres!
0
geplaatst: 28 februari 2007, 19:45 uur
Bijna alle adressen binnen, er zijn nog een paar zondaars. 
En, zijn mensen al druk in de weer met het in elkaar timmeren van een mooie bijdrage?

En, zijn mensen al druk in de weer met het in elkaar timmeren van een mooie bijdrage?
0
geplaatst: 28 februari 2007, 23:23 uur
Druk bezig inderdaad! Een prachtige ode aan John Cage zijn meesterwerk 4'33.
0
sxesven
geplaatst: 28 februari 2007, 23:29 uur
bubbachups schreef:
Klinkt fascinerend!

Ben hier in mijn vrije minuutjes ook al wat aan het zoeken en knippen en plakken geweest. Best lastig overigens nog om er één geheel van te maken, maar we doen ons best.

0
geplaatst: 1 maart 2007, 09:48 uur
herman schreef:
Nee nog niet... maar binnenkort wel

0
geplaatst: 1 maart 2007, 11:48 uur
Er is dus niet één cirkel-onderwerp gekozen, zoals bij de Subjo's?
Maargoed, ik zal er ook eens werk van gaan maken. Leuk leuk!
Maargoed, ik zal er ook eens werk van gaan maken. Leuk leuk!

0
Sietse
geplaatst: 1 maart 2007, 18:39 uur
ik heb een thema bedacht met als onderwerp muziek uit te zoeken die heel weinig aandacht krijgt, maar wel door heel veel meer mensen leuk gevonden zou kunnen worden dan nu het geval is.
Misschien verander ik nog en krijg ik het "schijt aan thema's" gevoel
Misschien verander ik nog en krijg ik het "schijt aan thema's" gevoel

0
geplaatst: 12 maart 2007, 20:41 uur
Ik neem aan dat we binnenkort het adres van de ontvangers per pm krijgen ?
0
Sietse
geplaatst: 13 maart 2007, 11:12 uur
ik ga denk ik alles weer op de schop gooien en een andere in elkaar zetten.
Artwork nog steeds niet af, maar dat komt wel.
Artwork nog steeds niet af, maar dat komt wel.
0
geplaatst: 13 maart 2007, 18:04 uur
Ik heb na lang dubben eindelijk de volgorde van de nummers bedacht, het thema daar was ik ineens midden in de nacht mee wakker geworden, en het artwork; daar ga ik me morgen op storten.
0
geplaatst: 13 maart 2007, 19:29 uur
Thema blijft lastig, kan het thema niet van de inhoud van de nummers af laten hangen. Dat gaat goed als je met veel pop en rock werkt, maar ik wilde er toch meer genres bij betrekken. Heb inmiddels wel een ander 'sort of' thema. 

* denotes required fields.