Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 14 maart 2007, 11:53 uur
Nog steeds hard bezig.
Ik had de 21e in mijn hoofd, dus zit nu plots met 6 dagen minder tijd, haha. Zit tevens te overwegen maar helemaal overnieuw te beginnen. 
Ik had de 21e in mijn hoofd, dus zit nu plots met 6 dagen minder tijd, haha. Zit tevens te overwegen maar helemaal overnieuw te beginnen. 
0
Sietse
geplaatst: 14 maart 2007, 12:29 uur
ja, ik ga nu een nieuwe maken. Die vorige was niet goed genoeg.
0
Sietse
geplaatst: 14 maart 2007, 16:10 uur
bij mij is de artwork ook klaar.
Een vriendin van me gaat het morgen printen, want ik heb geen printer.
Een vriendin van me gaat het morgen printen, want ik heb geen printer.
0
handsome_devil
geplaatst: 14 maart 2007, 18:17 uur
Ik heb nog niks maar Engels boekverslag en Latijnse tekst gaan even voor.
0
Sietse
geplaatst: 14 maart 2007, 20:01 uur
voor de mensen die te laat zijn om nog mee te doen...
ik zet binnenkort het artwork online, kun jezelf de tracks bij elkaar zoeken ofzo
Daarnaast voor de puristen onder ons is het dan ook mogelijk om zelf deze uit te printen en een eigen kopietje te maken
ik zet binnenkort het artwork online, kun jezelf de tracks bij elkaar zoeken ofzo

Daarnaast voor de puristen onder ons is het dan ook mogelijk om zelf deze uit te printen en een eigen kopietje te maken

0
geplaatst: 14 maart 2007, 20:03 uur
Ik hou me aanbevolen voor een volgende cirkel. Jammer dat ik dit destijds te laat zag 

0
sxesven
geplaatst: 14 maart 2007, 23:33 uur
Ik ga zo maar eens aan het artwork beginnen. Moeten we trouwens morgen de mixtape verzenden? Mij gaat dat namelijk echt niet lukken, aangezien ik heel de dag weg ben en pas om half tien thuis kom.
0
geplaatst: 15 maart 2007, 00:03 uur
Het gaat mij ook niet lukken om morgen te verzenden, best kans dat ik ueberhaupt niet thuis kom dan. Zullen we het versturen ietsjes uitstellen naar zondagavond 18 uur? Dan hebben we het weekend nog om te knutselen en dat zou ondergetekende toch ook wel bijzonder goed uitkomen.
De adressen worden vrijdag rondgestuurd, dan weet iedereen helemaal waar ie aan toe is.
Fijn trouwens dat iedereen zo actief en enthousiast (ook via PM) bezig is, dat doet me deugd.
De adressen worden vrijdag rondgestuurd, dan weet iedereen helemaal waar ie aan toe is.
Fijn trouwens dat iedereen zo actief en enthousiast (ook via PM) bezig is, dat doet me deugd.

0
sxesven
geplaatst: 15 maart 2007, 00:08 uur
Klinkt goed, kan ik ook van het weekend nog even finetunen! 

0
Sietse
geplaatst: 15 maart 2007, 11:44 uur
ik krijg vandaag de hoezen over een uur of 2 a 3.
cd's zijn gebrand. Die van mij kan vanmiddag nog op de post.

cd's zijn gebrand. Die van mij kan vanmiddag nog op de post.

0
geplaatst: 15 maart 2007, 11:54 uur
Mijne niet, want toen ik 'm had gebrand bleek hij te kraken en te ruisen. Moet dus nog even opnieuw. 

0
Sietse
geplaatst: 15 maart 2007, 12:37 uur
hmm, goed idee om het ff te checken ja...
al denk ik dat het wel goed is gegaan
al denk ik dat het wel goed is gegaan
0
Sietse
geplaatst: 16 maart 2007, 15:18 uur
en voor de duidelijkheid, ik post het hier maar ff...
DE ZWARTE KANT GAAT ONDER!!!!!!!!!!!!
DE ZWARTE KANT GAAT ONDER!!!!!!!!!!!!
0
geplaatst: 17 maart 2007, 15:29 uur
Nou, de adressen zijn verstuurd. Iedereen heeft hetzelfde standaardberichtje gekregen. 
Mijn bijdrage reist achtereenvolgens naar Leiden, Den Haag, Rotterdam, Middelharnis, Ridderkerk, Brussel, Gouda, Reek, Nijmegen, Arnhem, Enschede, Beilen, Haren, Baarn en A'dam, om jullie maar een idee te geven van het complete verstuurschema.

Mijn bijdrage reist achtereenvolgens naar Leiden, Den Haag, Rotterdam, Middelharnis, Ridderkerk, Brussel, Gouda, Reek, Nijmegen, Arnhem, Enschede, Beilen, Haren, Baarn en A'dam, om jullie maar een idee te geven van het complete verstuurschema.

0
Sietse
geplaatst: 17 maart 2007, 15:47 uur
Hey Paap, schiet je een beetje op, verwacht hem wel maandag in de brievenbus heh 

0
Sietse
geplaatst: 17 maart 2007, 17:21 uur
haha, klinkt bekend. Was ook mijn probleem, maar uitbesteden heh 

0
geplaatst: 18 maart 2007, 11:02 uur
Gebrand en wel hier.
Ik ding tevens mee naar de titel 'Onhandigste verpakking'.
Nu nog postzegels zoeken
Ik ding tevens mee naar de titel 'Onhandigste verpakking'.
Nu nog postzegels zoeken

0
geplaatst: 18 maart 2007, 13:04 uur
Bij mij wordt het 1 dagje later, want ik moet morgen nog zo'n cd bubbeltjesplastic envelop kopen. 

0
sxesven
geplaatst: 18 maart 2007, 13:33 uur
Ik moet morgen nog een ceedeetje kopen. En een envelop. 

* denotes required fields.