MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De MuMe-Mixtape Cirkel (mixtapes, eigen verzamelaars, etc.)

zoeken in:
sxesven
Nog steeds hard bezig. Ik had de 21e in mijn hoofd, dus zit nu plots met 6 dagen minder tijd, haha. Zit tevens te overwegen maar helemaal overnieuw te beginnen.

Sietse
ja, ik ga nu een nieuwe maken. Die vorige was niet goed genoeg.

Sietse
nieuwe mix in de maak...

artwork time

Yak
Hij's klaar! Nu nog het artwork.

Sietse
bij mij is de artwork ook klaar.

Een vriendin van me gaat het morgen printen, want ik heb geen printer.

Héhé, eindelijk klaar.

De mijne is ook klaar, ook nog even het artwork doen

handsome_devil
Ik heb nog niks maar Engels boekverslag en Latijnse tekst gaan even voor.

Sietse
gelijk heb je. Eerst ff studeren, daarna tape maken.

Sietse
voor de mensen die te laat zijn om nog mee te doen...

ik zet binnenkort het artwork online, kun jezelf de tracks bij elkaar zoeken ofzo

Daarnaast voor de puristen onder ons is het dan ook mogelijk om zelf deze uit te printen en een eigen kopietje te maken

Ik hou me aanbevolen voor een volgende cirkel. Jammer dat ik dit destijds te laat zag

handsome_devil
Ook bijna klaar

sxesven
Ik ga zo maar eens aan het artwork beginnen. Moeten we trouwens morgen de mixtape verzenden? Mij gaat dat namelijk echt niet lukken, aangezien ik heel de dag weg ben en pas om half tien thuis kom.

Het gaat mij ook niet lukken om morgen te verzenden, best kans dat ik ueberhaupt niet thuis kom dan. Zullen we het versturen ietsjes uitstellen naar zondagavond 18 uur? Dan hebben we het weekend nog om te knutselen en dat zou ondergetekende toch ook wel bijzonder goed uitkomen.

De adressen worden vrijdag rondgestuurd, dan weet iedereen helemaal waar ie aan toe is.

Fijn trouwens dat iedereen zo actief en enthousiast (ook via PM) bezig is, dat doet me deugd.

sxesven
Klinkt goed, kan ik ook van het weekend nog even finetunen!

Sietse
ik krijg vandaag de hoezen over een uur of 2 a 3.
cd's zijn gebrand. Die van mij kan vanmiddag nog op de post.

Yak
Mijne niet, want toen ik 'm had gebrand bleek hij te kraken en te ruisen. Moet dus nog even opnieuw.

Sietse
hmm, goed idee om het ff te checken ja...
al denk ik dat het wel goed is gegaan

Sietse
nou laat dat adres maar eens komen

Sietse
en voor de duidelijkheid, ik post het hier maar ff...

DE ZWARTE KANT GAAT ONDER!!!!!!!!!!!!

Oh, hoera, ik doe toch nog mee... Nou ik ga hard aan de slag

Nou, de adressen zijn verstuurd. Iedereen heeft hetzelfde standaardberichtje gekregen.

Mijn bijdrage reist achtereenvolgens naar Leiden, Den Haag, Rotterdam, Middelharnis, Ridderkerk, Brussel, Gouda, Reek, Nijmegen, Arnhem, Enschede, Beilen, Haren, Baarn en A'dam, om jullie maar een idee te geven van het complete verstuurschema.

Sietse
Hey Paap, schiet je een beetje op, verwacht hem wel maandag in de brievenbus heh

Sietse schreef:
Hey Paap, schiet je een beetje op, verwacht hem wel maandag in de brievenbus heh
Het grootste probleem wordt het printen van het artwork

Sietse
haha, klinkt bekend. Was ook mijn probleem, maar uitbesteden heh

Gebrand en wel hier.

Ik ding tevens mee naar de titel 'Onhandigste verpakking'.

Nu nog postzegels zoeken

Yak
Bij mij wordt het 1 dagje later, want ik moet morgen nog zo'n cd bubbeltjesplastic envelop kopen.

handsome_devil
Ik ook

sxesven
Ik moet morgen nog een ceedeetje kopen. En een envelop.

Net op de post gedaan!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:36 uur

geplaatst: vandaag om 21:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.