MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:

Ik weet waarom hij moet huilen: totaal gebrek aan talent voor alles

OMG Rinus heeft een nieuwe liefde

Doc
Wat een held

En het object van zijn liefde past hier ook uitstekend:

Ritsie ba Rietsie Boem!
Hoe geniaal!

Doc
Thomzic schreef:
Ritsie ba Rietsie Boem!
Hoe geniaal!

En die move op 1.20...... zie em gaan...

Het is wel duidelijk wie hier de laatste tijd geen smaak heeft (en dus ook alleen maar in dit topic post en niet elders).

Thomzic schreef:
Ritsie ba Rietsie Boem!
Hoe geniaal!

en hoe gejat:

Evenals zijn eerdere 'hit'

(ben erop geattendeerd door een collega )

maar de draai die Rinus eraan geeft is uniek..

Prachtig! Rinus verdiend nu al een standbeeld. Wanneer je een lied zo kan coveren met je eigen draai er aan ben je uniek in deze wereld.

Thomzic schreef:
Prachtig! Rinus verdiend nu al een standbeeld. Wanneer je een lied zo kan coveren met je eigen draai er aan ben je uniek in deze wereld.

Ik zou alleen emigreren als het lied op deze manier aan mij opgedragen zou zijn

Fokking gaaf! Een nieuwe Rinus. Hier wacht ik al maanden op en hij heeft me niet teleurgesteld. Nu maar hopen op een heel album

Paulski schreef:
(quote)

en hoe gejat:

Ik begin overeenkomsten te ontdekken. Die 'hit' van Sharon (Hier in de disco) was ook al een 'cover'. Goede begeleiding voor hun gekweel bedenken kunnen ze dus niet; slechte teksten verzinnen wel. Ook het 'origineel' van DJ Bompa bevat trouwens een erg diepgaande tekst, nota bene over vrouwenbesnijdenis.

Doc schreef:
(embed)

Rex dildo?

frankmulder schreef:
Ik begin overeenkomsten te ontdekken. Die 'hit' van Sharon (Hier in de disco) was ook al een 'cover'. Goede begeleiding voor hun gekweel bedenken kunnen ze dus niet; slechte teksten verzinnen wel. Ook het 'origineel' van DJ Bompa bevat trouwens een erg diepgaande tekst, nota bene over vrouwenbesnijdenis.

Het 'echte' origineel is van de Slijpers, begin jaren tachtig een top 10 hit in Nederland. Die waren dan ook hun tijd ver vooruit - zingen over onderwerpen die pas járen later actueel zouden worden. Als dat geen bewijs van geni(t)aliteit is...

Paulski schreef:
(embed)

OMG Rinus heeft een nieuwe liefde

Hij heeft wel mooie oren...

deze kerel heeft veel humor:

Doc
Weer 10 minuten van mijn leven verspild....

Nou...... nog eentje dan, omdat het bijna kerst is:

En als we dan toch bezig zijn:

The Scientist schreef:
deze kerel heeft veel humor:
(embed)

Grappig ja; hoewel de meeste credits natuurlijk naar John Cage zelf gaan. Dit is dan ook duidelijk geen wansmaak.

Doc schreef:
Nou...... nog eentje dan, omdat het bijna kerst is:
(embed)

En als we dan toch bezig zijn:
(embed)

Dat is de wansmaak verheven tot kunst. Dus weer niet echt wansmaak in die zin. Graag weer on-topic a.u.b.

frankmulder schreef:
(quote)

Grappig ja; hoewel de meeste credits natuurlijk naar John Cage zelf gaan. Dit is dan ook duidelijk geen wansmaak.

En ik maar denken dat ik maar 1 stuk op piano kon spelen: B FSharp held for a very long time..

Paulski schreef:
(quote)

En ik maar denken dat ik maar 1 stuk op piano kon spelen: B FSharp held for a very long time..

Dat stuk heet "Composition 1960 #7", is van de hand van LaMonte Young, is in principe niet bedoeld voor piano (maar voor orgel of iets anders wat je echt lang kunt aanhouden) en is ook geen wansmaak. Ik herhaal: graag weer on-topic.

Dank Frank,

*komt weer on topic*

Doc
Dit is zonder enige twijfel het meest verschrikkelijke wat ik ooit in mijn leven heb gehoord.

Paulski schreef:
Dank Frank,

*komt weer on topic*

(embed)

Voor het eerst in mijn leven ben ik bang om dood te gaan.

Doc
In dit topic het liefst geen amateurdingetjes, maar ik kon het deze keer niet laten.

Ik zag dat hij nog meer hits heeft op Youtube. Kwaliteit!

Doc schreef:
Dit is zonder enige twijfel het meest verschrikkelijke wat ik ooit in mijn leven heb gehoord.

Haha...

'Stiekum kwam ik elke nacht bij jou...'
Zeker een kamper in wording?

Hier wat amusante fratsen van onze overzeese buren!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:58 uur

geplaatst: vandaag om 14:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.