Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2009, 12:27 uur
Ik weet waarom hij moet huilen: totaal gebrek aan talent voor alles

0
geplaatst: 8 december 2009, 16:50 uur
0
geplaatst: 8 december 2009, 21:33 uur
Het is wel duidelijk wie hier de laatste tijd geen smaak heeft (en dus ook alleen maar in dit topic post en niet elders). 

0
geplaatst: 9 december 2009, 11:54 uur
Thomzic schreef:
Ritsie ba Rietsie Boem!
Hoe geniaal!
Ritsie ba Rietsie Boem!
Hoe geniaal!
en hoe gejat:
Evenals zijn eerdere 'hit'
(ben erop geattendeerd door een collega
)maar de draai die Rinus eraan geeft is uniek..

0
geplaatst: 9 december 2009, 12:02 uur
Prachtig! Rinus verdiend nu al een standbeeld. Wanneer je een lied zo kan coveren met je eigen draai er aan ben je uniek in deze wereld.
0
geplaatst: 9 december 2009, 12:13 uur
Thomzic schreef:
Prachtig! Rinus verdiend nu al een standbeeld. Wanneer je een lied zo kan coveren met je eigen draai er aan ben je uniek in deze wereld.
Ik zou alleen emigreren als het lied op deze manier aan mij opgedragen zou zijn

0
geplaatst: 9 december 2009, 12:26 uur
Fokking gaaf! Een nieuwe Rinus. Hier wacht ik al maanden op en hij heeft me niet teleurgesteld. Nu maar hopen op een heel album
0
geplaatst: 9 december 2009, 18:42 uur
Paulski schreef:
en hoe gejat:
(quote)
en hoe gejat:
Ik begin overeenkomsten te ontdekken. Die 'hit' van Sharon (Hier in de disco) was ook al een 'cover'. Goede begeleiding voor hun gekweel bedenken kunnen ze dus niet; slechte teksten verzinnen wel.
Ook het 'origineel' van DJ Bompa bevat trouwens een erg diepgaande tekst, nota bene over vrouwenbesnijdenis. 
0
geplaatst: 11 december 2009, 09:09 uur
frankmulder schreef:
Ik begin overeenkomsten te ontdekken. Die 'hit' van Sharon (Hier in de disco) was ook al een 'cover'. Goede begeleiding voor hun gekweel bedenken kunnen ze dus niet; slechte teksten verzinnen wel.
Ook het 'origineel' van DJ Bompa bevat trouwens een erg diepgaande tekst, nota bene over vrouwenbesnijdenis.
Het 'echte' origineel is van de Slijpers, begin jaren tachtig een top 10 hit in Nederland. Die waren dan ook hun tijd ver vooruit - zingen over onderwerpen die pas járen later actueel zouden worden. Als dat geen bewijs van geni(t)aliteit is...

0
geplaatst: 11 december 2009, 12:01 uur
0
geplaatst: 16 december 2009, 16:11 uur
Weer 10 minuten van mijn leven verspild.... 
Nou...... nog eentje dan, omdat het bijna kerst is:
En als we dan toch bezig zijn:

0
geplaatst: 16 december 2009, 20:59 uur
The Scientist schreef:
deze kerel heeft veel humor:
(embed)
deze kerel heeft veel humor:
(embed)
Grappig ja; hoewel de meeste credits natuurlijk naar John Cage zelf gaan. Dit is dan ook duidelijk geen wansmaak.

0
geplaatst: 16 december 2009, 21:54 uur
Doc schreef:
(embed)
(embed)
(embed)
(embed)
Dat is de wansmaak verheven tot kunst. Dus weer niet echt wansmaak in die zin. Graag weer on-topic a.u.b.

0
geplaatst: 28 december 2009, 10:25 uur
frankmulder schreef:
Grappig ja; hoewel de meeste credits natuurlijk naar John Cage zelf gaan. Dit is dan ook duidelijk geen wansmaak.
(quote)
En ik maar denken dat ik maar 1 stuk op piano kon spelen: B FSharp held for a very long time..

0
geplaatst: 28 december 2009, 13:22 uur
Paulski schreef:
En ik maar denken dat ik maar 1 stuk op piano kon spelen: B FSharp held for a very long time..
(quote)
Dat stuk heet "Composition 1960 #7", is van de hand van LaMonte Young, is in principe niet bedoeld voor piano (maar voor orgel of iets anders wat je echt lang kunt aanhouden) en is ook geen wansmaak. Ik herhaal: graag weer on-topic.

0
geplaatst: 28 december 2009, 20:23 uur
Dit is zonder enige twijfel het meest verschrikkelijke wat ik ooit in mijn leven heb gehoord.
0
geplaatst: 29 december 2009, 01:23 uur
In dit topic het liefst geen amateurdingetjes, maar ik kon het deze keer niet laten.
0
geplaatst: 30 december 2009, 18:20 uur
Doc schreef:
Dit is zonder enige twijfel het meest verschrikkelijke wat ik ooit in mijn leven heb gehoord.
Haha...
'Stiekum kwam ik elke nacht bij jou...'
Zeker een kamper in wording?
* denotes required fields.