MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
CHIEP schreef:
Is deze bad boy hier al gepasseerd?
(embed)

spijtig dat hij zijn "comment" niet heeft aanstaan
nu toch al 10 571 802 vues , denk dat hij nu wel genoeg centjes heeft om een nieuw leven te beginnen

CHIEP schreef:
De kans is groot dat deze hier al eens is voorbijgekomen, maar: wow!
(embed)

ik vind het niets, ook niet om mee te lachen, buiten dat stukjes met die oude schreewers. Wansmaak zou ik het ook niet noemen.
25 655 861 views en meer dan 650.000 geven het zelfs een "thumbs up"

John Doe schreef:
(embed)
(embed)

Erlend & Steinjo zijn een komisch duo en deze track is eigenlijk een parodie op Modern talking

tnf

Halverwege 2018 uitgebracht, en inmiddels ruim 2,9 miljoen keer bekeken.

Het deuntje noemt herinneringen op aan Sex on the beach en We're going to Ibiza.

tnf
Tjoeketjoeketjoeketjoe

Herinnert u zich deze nog..nog...nog...???

CHIEP (crew)

Ah aflevering van first dates

GrafGantz schreef:
Herinnert u zich deze nog..nog...nog...???

Oh ja die is echt goed, kleding, muziek en achtergrond topper

Zou nog meer vergeten zijn als dit liedje niet de eerste single was van Connie Witteman/Breukhoven/Vanessa. 10 jaar voor Upside Down.

Wees gewaarschuwd, je zult nooit meer op dezelfde manier naar Havana luisteren!

Oh, en ook een beetje NSFW.

Overigens kan ik dit wel erg waarderen. Ik weet niet precies wat zijn statement is, maar hij gaat er in ieder geval wel voor. Deze cover van No Scurbs is ook briljant.

tnf
Zin in een tripje terug naar de jaren 90?

Anita Doth maakt nog steeds muziek, dit keer met Danzel.

Prima te doen met het geluid uit. Beste is overigens de diverse Youtube comments:

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, Fabiola heeft een mentale achterstand

Het nummer is best goed , als je het op pauze zet

Fabiola, er zit een beetje gezicht op je make up

Producer: “Fabiola, hoeveel autotune wil je?”
Fabiola: “ja”

FABIOLA: mannen worden geil als ik twerk
EVERYONE: left the chat

Eerste gedeelte is wel fijn geproduceerd, en tweede gedeelte klinkt in z'n geheel niet zó beroerd. Dan kan je als producer natuurlijk ook met een artiest samenwerken die wél talent heeft maar met Fabiola ben je alvast gegarandeerd voor een hoop views. Lena uit EOTB heeft ook een eigen track en die heeft meer dan een miljoen views, net als de vorige track van Fabiola.

Wat dat betreft was Famkelouise (of eigenlijk de man erachter, Bizzey) wel een trendsetter.

De menselijke geest is ondoorgrondelijk. Vanmorgen moest ik na jaren opeens weer aan deze parel denken.

Een ode aan David Hasselhoff uit de jaren '80.

Hilarische tekst:
We zet er nu al maandenlang, grote boeven in 't gevang, dat is de Knight Rider
Wie zet er met een groot gemak z'n auto op een dak, dat is de Knight Rider

Ik heb m hier nog niet eerder gezien:

Ach, die arme jongen. Heeft ooit met Idols meegedaan, waar hij door jury en internetpubliek met hoon werd overspoeld (door zijn gebrek aan zangtalent én het feit dat hij zes uur te laat was bij zijn auditie). Lijkt me niet de meest intelligente man, en de inschatting van zijn eigen kunnen getuigt niet van veel zelfinzicht. Voor zijn eigen bestwil moeten we hem misschien niet te veel aandacht geven.

Kramer schreef:
Ach, die arme jongen. Heeft ooit met Idols meegedaan, waar hij door jury en internetpubliek met hoon werd overspoeld (door zijn gebrek aan zangtalent én het feit dat hij zes uur te laat was bij zijn auditie). Lijkt me niet de meest intelligente man, en de inschatting van zijn eigen kunnen getuigt niet van veel zelfinzicht. Voor zijn eigen bestwil moeten we hem misschien niet te veel aandacht geven.

Helaas kun je dat zeggen van veel 'artiesten' die op dit topic verschijnen...

Dit waren kleine hitjes eind jaren '60, begin jaren '70. Maf op zijn minst.

De eerste is Pierre en zijn Pietjes met Toverheks. Stond in 1969 in de tipparade en als je goed luistert hoor je dat dit een van de vele namen waaronder Pierre Kartner alias Vader Abraham in het begin van zijn carriere plaatjes uitbracht. En het lijkt haast of de Smurfen hier ook al meedoen.

Twee weken top 40 voor Willemien en haar plaatje Moeder, daar zit een muis in de hoek. Al gaat het liedje meer over een muis in haar broek.

Vind dit geen wansmaak, maar wel een gek tijdsbeeld, een bijzondere curiositeit. Het varieteduo de Wama's stonden in 1970 twee weken in de top 40 met A Ha Dat Is Marie.

Thekillers87327

Kotsneigingen

Is nog best moeilijk om te doen trouwens.

Mssr Renard
Ik loop vast enorm achter, maar wat is dit?

Mssr Renard schreef:
Ik loop vast enorm achter, maar wat is dit?
Niet zomaar overal op klikken joh. Ik wil 't niet weten.

Mssr Renard
ZAP! schreef:
(quote)
Niet zomaar overal op klikken joh. Ik wil 't niet weten.

Klik dan, als je durft.

Mssr Renard schreef:
Klik dan, als je durft.
Ik durf niet...

Mssr Renard
Leuk dat internet:

Gast
geplaatst: vandaag om 19:48 uur

geplaatst: vandaag om 19:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.