MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Bands met één goed nummer

zoeken in:
Pfff, laat iemand even zijn eigen mening hebben zeg. Legendes zijn niet onaantastbaar.

EVANSHEWSON
Sniff 'n The Tears - Driver's Seat.

George Baker Selection - Little Green Bag

deric raven schreef:
Dead Or Alive - You Spin Me Round
Fiction Factory - Feels Like Heaven

Bronsky Beat - Smalltown boy
Duran Duran - The Wild Boys

deric raven schreef:
Babylon Zoo - Spaceman

Animal Army was ook een erg toffe single. Nummer 1 ook in Engeland, dus er zijn er meer die dat vinden/vonden.

Ik vind het verder een erg lastige vraag...

Shivaree - Goodbye Moon is de enige die ik kan bedenken.

Raekwon the chef
Slipknot: Everything Ends

DutchViking
The Outfield - Your Love
Oasis - Don't Look Back in Anger
Talk Talk - Such a Shame
Alphaville - Forever Young
Phil Collins - In the Air Tonight

Casartelli (moderator)
Na in eerste instantie niks te hebben kunnen bedenken, na al mijn stemmen van 0.5* tot 2.0* door te zijn gelopen nog steeds niks kunnen bedenken... vanmorgen schoot er ineens een door mijn hoofd.

Bruce Springsteen - The rising

DutchViking schreef:
The Outfield - Your Love

En This Love Affair dan??

DutchViking
Justinx schreef:
(quote)

En This Love Affair dan??

Mwa, Your Love springt er voor mij op alle punten bovenuit. Ik vind het overgrote deel van hun andere nummers - zoals ook het bijzonder diepzinnige This Love Affair (kijk alleen al eens naar die titel ) - niet zozeer slecht, maar The Outfield is voor mij typisch een geval van: twee, drie keer luisteren en dan heb ik genoeg.

OMG Your love is hier een zeer grote guilty pleasure

Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Tonight
Then Jerico - The Motive

Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here

*duikt weg*

DutchViking schreef:
(quote)

Mwa, Your Love springt er voor mij op alle punten bovenuit. Ik vind het overgrote deel van hun andere nummers - zoals ook het bijzonder diepzinnige This Love Affair (kijk alleen al eens naar die titel ) - niet zozeer slecht, maar The Outfield is voor mij typisch een geval van: twee, drie keer luisteren en dan heb ik genoeg.

Ja, heb je inderdaad wel gelijk in

EVANSHEWSON
A Love Like Bood vanneuh... Killing Joke

Klaatu - A routine day

EVANSHEWSON
Shangri-la schreef:
Klaatu - A routine day

Je vergeet misschien Calling Occupants ???

EVANSHEWSON schreef:
(quote)

Je vergeet misschien Calling Occupants ???

Nee hoor, persoonlijk vind ik dit het enige goede nummer van de band.

De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt

Of eigenlijk, goed is een groot woord. Deze was nog eniszins aan te horen en was wel grappig door zijn onzinnigheid. Alles wat ze daarna hebben uitgebracht was pure crap.

Snow Patrol- Run

de rest is niet om aan te horen

Cygnus schreef:
De meeste posts hierboven getuigen vooral van te weinig kennis van de genoemde band(s) bij de betreffende user.

Dat is onzin natuurlijk. Van alle bands die ik gepost heb ken ik minimaal een aantal nummers tot een aantal albums... maar dat had ik wel een beetje verwacht, als je 'goede' bands noemt, dan krijg je allemaal verontwaardigde reacties, waardoor iedereen alleen nog maar de erkende one-hit-wonders opnoemt... Als jullie dan echt zo verontwaardigd zijn dat ik van jullie favoriete bands maar één nummer goed vind, laat mij dan weten welk essentieel werk, dat ik eventueel niet ken, ik moet gaan beluisteren...

max en joep
radiohead
en zelfs 1 nummer bedenken vind ik al erg moeilijk

max en joep schreef:
radiohead
en zelfs 1 nummer bedenken vind ik al erg moeilijk

Zeker nog niks van the Bends beluisterd?

Spijtoptant
Blof - Een mooie dag.

Genesis schreef:
Black Sabbath- Paranoid

Ik zat gisteren nog zo te denken: de band met de meeste goede nummers moet dan toch wel black sabbath zijn, alhoewel ze te veel verspreid zijn over al hun albums en daardoor die albums lagere scores krijgen.
En met goede nummers bedoel ik legendariche nummers van wereldformaat.

Luister maar eens naar een album als bijvoorbeeld Master of reality, waar into the void gewoon alles weg blaast uit die periode wat ooit al geschreven is.

En hun eerste album staat vol met goede nummers.

DutchViking schreef:
Talk Talk - Such a Shame

Cygnus schreef:
De meeste posts hierboven getuigen vooral van te weinig kennis van de genoemde band(s) bij de betreffende user.

Ikzelf ga overigens voor Sirenia met Meridian. Weet eigenlijk niet een band te verzinnen die op de radio gedraaid wordt, dus dan maar deze...

The Romantics - Talking in your Sleep
Naked Eyes - Always Something There to Remind Me

AGE-411 schreef:
(quote)

Ik zat gisteren nog zo te denken: de band met de meeste goede nummers moet dan toch wel black sabbath zijn, alhoewel ze te veel verspreid zijn over al hun albums en daardoor die albums lagere scores krijgen.
En met goede nummers bedoel ik legendariche nummers van wereldformaat.

Luister maar eens naar een album als bijvoorbeeld Master of reality, waar into the void gewoon alles weg blaast uit die periode wat ooit al geschreven is.

En hun eerste album staat vol met goede nummers.

Nah ik vind er weinig aan, eerlijk gezegd.

LocoHermano schreef:
Ik heb zelf een hekel aan U2 , maar ik ga zeker niet beweren dat deze megaband met een lange geschiedenis slechts 1 goed nummer heeft afgeleverd.

O ja! Ik wel. New Years Day is het enige nummer wat ik goed vind, de rest is middelmatig.

DutchViking
freitzen schreef:
(quote)

(quote)

Nou freitzen, ik vind het knap van je dat jij feilloos kunt oordelen over mijn kennis van het repertoire van Talk Talk. Mijn pa is in tegenstelling tot ikzelf een grote fan en heeft de vijf studio-albums van Talk Talk allemaal op lp. Ik heb ze allemaal meerdere malen (zij het soms noodgedwongen ) beluisterd, dus ik weet waarover ik praat. Ik vind het simpelweg vervelende muziek, die mij totaal niet raakt. Gelukkig kunnen smaken verschillen

Gast
geplaatst: vandaag om 21:04 uur

geplaatst: vandaag om 21:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.