Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juni 2008, 19:28 uur
Ik kwam dit net ergens tegen. Eerder platvloers dan echt lelijk, maar ja, in welk topic moet dit anders... (in ieder geval niet bij de móóie hoezen)

0
geplaatst: 4 juni 2008, 20:27 uur
tnf schreef:
Ik kwam dit net ergens tegen. Eerder platvloers dan echt lelijk, maar ja, in welk topic moet dit anders... (in ieder geval niet bij de móóie hoezen)
Eerder bij het belachelijke hoezen topic, al zouden daar honderden cdhoezen op kunnen dan.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 10:55 uur

één van de allerergste... Celine Dion + alienbaby. Dit gecombineerd met de titel 'Miracle' = zum

0
geplaatst: 12 juni 2008, 20:09 uur
Die toespeling op Bo Diddley's "Have Guitar, Will Travel" vind ik toch lichtelijk geniaal! 

0
Relax
geplaatst: 17 juni 2008, 16:48 uur
Uh dude zit die kerel daar nou serieus naakt... en is dat zogenaamd vuur uit zijn piemel ?

0
geplaatst: 17 juni 2008, 19:34 uur
Oja, wat een hoes. 
Toch eens wat anders dan de andere hoezen van Amon Tobin.

Toch eens wat anders dan de andere hoezen van Amon Tobin.
0
geplaatst: 21 juni 2008, 19:15 uur
tnf schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Die heb ik nog.

Ergste blijft toch wel...

0
geplaatst: 20 juli 2008, 12:03 uur
De artiesten die voor deze meesterwerken verantwoordelijk zijn zouden de Nobelprijs moeten winnen. Zonder twijfel.

0
geplaatst: 20 juli 2008, 13:59 uur
Florsi Florsa schreef:
De artiesten die voor deze meesterwerken verantwoordelijk zijn zouden de Nobelprijs moeten winnen.
Waarvoor dan? Aangezien ze zich vermoedelijk niet met wetenschap bezighouden, bedoel je de Nobelprijs voor de Vrede?De artiesten die voor deze meesterwerken verantwoordelijk zijn zouden de Nobelprijs moeten winnen.
0
geplaatst: 20 juli 2008, 14:27 uur
BlueVelvet schreef:
(quote)
Waarvoor dan? Aangezien ze zich vermoedelijk niet met wetenschap bezighouden, bedoel je de Nobelprijs voor de Vrede?"Nobelprijs voor
"
0
geplaatst: 1 oktober 2008, 20:38 uur
Sir Spamalot schreef:
Kan het nog erger?
Wat dacht je van de allereerste hoes van dit topic? Kan het nog erger?

0
geplaatst: 1 oktober 2008, 21:58 uur
Het duurde een paar dagen voordat ik door had dat het een mannetje was.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 2 oktober 2008, 07:01 uur
En dat op een nuchtere maag
: een goeie om de werkdag mee te beginnen. 
0
geplaatst: 6 oktober 2008, 23:09 uur
0
geplaatst: 6 oktober 2008, 23:33 uur
herman schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
En hier nog meer: http://redeye.chicagotribune.com/red-worstalbumcovers-pg,0,1348740.photogallery?index=19
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
En hier nog meer: http://redeye.chicagotribune.com/red-worstalbumcovers-pg,0,1348740.photogallery?index=19
Die hoes van Jonah Jones vind ik juist heel mooi!
0
geplaatst: 7 oktober 2008, 17:13 uur
Die van Manowar is wel erg fout en ik durf er geen plaat van te kopen ook al zijn ze misschien wel goed. De verkoper kijkt je minutenlang aan en je loopt vol schaamte de zaak uit, zonder plaat.
* denotes required fields.