Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2012, 09:17 uur
Waarschijnlijk al een keer geplaatst hier (misschien zelfs door mijzelf) maar na die afgrijselijke hoezen van Jasper is het tijd voor wat nazorg:

0
geplaatst: 25 juli 2012, 09:35 uur
Het spijt me. Maar nu kan ik aan niets anders dan aan dit denken:

0
geplaatst: 26 juli 2012, 16:18 uur
Wilde toevallig net wat van Burzum plaatsen! De prachtige cover van Filosofem, van oorsprong de tekening 'Op Under Fjeldet Toner en Lur' van Theodor Kittelsen. Ik geloof uit 1909.

Een canvas van de originele tekening hangt over een week 100x75 centimeter in mijn woonkamer

0
geplaatst: 26 juli 2012, 17:31 uur
Mooie hoezen van Burzum.
Ook een prachtige hoes die terecht in de top 10 van het hoesmeter topic staat.
GrafGantz schreef:
Waarschijnlijk al een keer geplaatst hier (misschien zelfs door mijzelf) maar na die afgrijselijke hoezen van Jasper is het tijd voor wat nazorg:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ook een prachtige hoes die terecht in de top 10 van het hoesmeter topic staat.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 17:36 uur
Ik vind hem ook erg gaaf. Het is een intigrerend beeld, ik kan er niet helemaal de vinger op leggen.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 18:15 uur
Die filosofem heb ik in A5 uitgave. Ik houd er ook wel van. Deze is ook van een Kittelsen prent.

0
geplaatst: 26 juli 2012, 18:42 uur
Ik vind het mooie sfeervolle albums. Maar ze hebben wel een hoog 'je moet ervan houden' gehalte volgens mij.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 18:44 uur
Burzum is toch die band met die gestoorde kerel, moordenaar enzo?
0
geplaatst: 26 juli 2012, 18:47 uur
Je beschrijving bij Filosofem wekt mijn interesse wel. Ik zal het eens beluisteren.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 19:04 uur
Die bossen ken ik nou wel bij blackmetal... of was Burzum de aanjager van dat soort hoezen?
0
geplaatst: 26 juli 2012, 19:30 uur
Eén van de grondleggers was het wel. En ja, hij is gestoord. Een moordenaar en een nazi. Maar daar hoor je op zijn platen niets van terug.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 21:16 uur
Edwynn schreef:
Die filosofem heb ik in A5 uitgave. Ik houd er ook wel van. Deze is ook van een Kittelsen prent.
(afbeelding)
(afbeelding)
Die is erg beeldig inderdaad. Uit m'n hoofd gezegd: The Pauper. Wilde ik ook op doek hebben maar het paste niet helemaal volledig.
0
geplaatst: 27 juli 2012, 17:10 uur
0
geplaatst: 27 juli 2012, 17:10 uur
jasper1991 schreef:
Ik vind hem wel mooi. Wel duidelijk nep, maar erg lieflijk.
Ik vind hem wel mooi. Wel duidelijk nep, maar erg lieflijk.
En waarom verbaast me dit niet?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 juli 2012, 17:19 uur
Edwynn schreef:
Eén van de grondleggers was het wel. En ja, hij is gestoord. Een moordenaar en een nazi. Maar daar hoor je op zijn platen niets van terug.
Eens een cd van Burzum van ma gekregen: ''als ik wist wat die engerd allemaal gedaan heeft, had ik hem niet voor je meegenomen.''
Ik vind 't ook mooie hoezen.
0
geplaatst: 27 juli 2012, 17:31 uur
Photoshop staat gelijk aan moord volgens mij... ik vind dat je met Photoshop of andere animatietechnieken nog heel creatief te werk kunt gaan.
0
geplaatst: 27 juli 2012, 23:26 uur
Creatieve mogelijkheden garanderen nog geen smaakvol eindresultaat. En daar gaat het al te vaak mis met photoshop.
Het hoesje van Owl City kan daar voorbeeld voor staan. In de ijver alles bright and beautiful te willen maken is de afbeelding tot een levenloos plastic landschap verworden. Op die manier staat photoshop inderdaad gelijk aan moord.
Het hoesje van Owl City kan daar voorbeeld voor staan. In de ijver alles bright and beautiful te willen maken is de afbeelding tot een levenloos plastic landschap verworden. Op die manier staat photoshop inderdaad gelijk aan moord.
0
Sietse
geplaatst: 28 juli 2012, 20:32 uur
Uhm, deze hoes is duidelijk handwerk (iemand die heel ijverig heeft zitten tekenen en schilderen (evt. digitaal), maar dit is geen foto).
Neemt niet weg dat ik hem tevens ook niet mooi vind.
Neemt niet weg dat ik hem tevens ook niet mooi vind.
0
geplaatst: 13 augustus 2012, 11:15 uur
Ik weet niet of deze al geplaatst zijn (ik ben maar 10blz teruggegaan), maar ik vind deze hoezen alleszins erg knap:
Light Bearer - Lapsus

Kingdom - Hemeltraan

Light Bearer - Lapsus

Kingdom - Hemeltraan

0
geplaatst: 13 augustus 2012, 11:37 uur
JSPR_G schreef:
Ik weet niet of deze al geplaatst zijn
Ik weet niet of deze al geplaatst zijn
Dat lijkt me sterk, dit is het Mooie hoezen topic.

* denotes required fields.