Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2013, 00:49 uur
Meneer Bungel schreef:
-edit- @Kronos: de HH cover zou ik mooier vinden zonder gifgroen vlak, de tweede vind ik helaas niet echt wat; misschien zonder tekst en de blauwgroene tint wel weer.
-edit- @Kronos: de HH cover zou ik mooier vinden zonder gifgroen vlak, de tweede vind ik helaas niet echt wat; misschien zonder tekst en de blauwgroene tint wel weer.
Wat jij hier als minpunten ziet vind ik juist sterke aspecten in deze hoezen.

@ward, inderdaad een mooie die van Violent Femmes.
0
geplaatst: 8 juni 2013, 23:34 uur
Een zwarte naakte zwangere vrouw. Wat wil je nou eigenlijk nog meer? Ik vind het een prachtig plaatje!

0
Sietse
geplaatst: 10 juni 2013, 21:31 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Ik heb dat nergens gezegd, voorlopig ben jij hier de viespeuk als je dit als eerste aanhaalt.. 
0
geplaatst: 22 juni 2013, 19:02 uur
Grappig dat je je toch iedere keer weer van topic vergist Jasper! 

0
geplaatst: 22 juni 2013, 19:07 uur
Kan ik er wat aan doen dat 'Epische, Goddelijke, Heavy Hoezen' nog niet is aangemaakt zijnde topic.
0
geplaatst: 22 juni 2013, 19:08 uur
0
geplaatst: 22 juni 2013, 19:44 uur
jasper1991 schreef:
Kan ik er wat aan doen dat 'Epische, Goddelijke, Heavy Hoezen' nog niet is aangemaakt zijnde topic.
Natuurlijk kan jij daar wat aan doen. Waar wacht je op? Tot daar een meer aangewezen persoon voor opduikt dan jij?

0
geplaatst: 22 juni 2013, 19:48 uur
'Jasper's Epiche, Goddelijke, Heavy Hoezen'.
Ik denk dat dat wel storm zal lopen
Ik denk dat dat wel storm zal lopen

0
geplaatst: 30 juni 2013, 01:01 uur
Wel aardig, het valt in ieder geval op. Ik mis wel iets van tekst.
0
geplaatst: 30 juni 2013, 01:04 uur
Vind ik voor deze overbodig. Maar er bestaat blijkbaar ook wel een versie mét tekst.

0
geplaatst: 30 juni 2013, 09:44 uur
Die met tekst is lelijk, inderdaad overbodig. Het is namelijk een prachtige hoes zonder al die poespas.
0
geplaatst: 30 juni 2013, 10:27 uur
Don Cappuccino schreef:
Die met tekst is lelijk, inderdaad overbodig. Het is namelijk een prachtige hoes zonder al die poespas.
0
geplaatst: 30 juni 2013, 10:27 uur
Don Cappuccino schreef:
0
geplaatst: 30 juni 2013, 13:09 uur
Don Cappuccino schreef:
0
geplaatst: 30 juni 2013, 13:13 uur
Hier geldt in ieder geval wel dat men niet de behoefte heeft eigengemaakte tekst te plaatsen.
* denotes required fields.