Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2013, 16:19 uur
Don Cappuccino schreef:
Die met tekst is lelijk, inderdaad overbodig. Het is namelijk een prachtige hoes zonder al die poespas.
Die met tekst is lelijk, inderdaad overbodig. Het is namelijk een prachtige hoes zonder al die poespas.
0
geplaatst: 30 juni 2013, 16:44 uur
jasper1991 schreef:
Hier geldt in ieder geval wel dat men niet de behoefte heeft eigengemaakte tekst te plaatsen.
Hier geldt in ieder geval wel dat men niet de behoefte heeft eigengemaakte tekst te plaatsen.
0
geplaatst: 1 juli 2013, 14:50 uur
Ik vind dat de tekst de suggestie van de diepte weghaalt. Less is more moet je maar altijd denken.
Ben wel gecharmeerd van het 'watereffect' die over de tekst gaat.... maar het is niet nodig
Ben wel gecharmeerd van het 'watereffect' die over de tekst gaat.... maar het is niet nodig
0
geplaatst: 2 juli 2013, 23:02 uur
Mwa, zou een onvoldoende van me krijgen in Hoesmeter. Regendruppels heb ik wel vaker gezien en de afbeelding vind ik verder niets bijzonders aan.
0
geplaatst: 2 juli 2013, 23:11 uur
Van dezelfde man.

Ik vind ze beide erg mooi, die met die regendruppels heeft iets moois wat ik niet kan uitleggen.

Ik vind ze beide erg mooi, die met die regendruppels heeft iets moois wat ik niet kan uitleggen.
0
geplaatst: 2 juli 2013, 23:15 uur
Prachtige open plek op een poollandschap en dan die kleur van de lucht!
Dat ding in het midden kan ik alleen niet zo veel mee, maar het roept wel vragen op.
Dat ding in het midden kan ik alleen niet zo veel mee, maar het roept wel vragen op.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 01:44 uur
Mooie hoes inderdaad, die tweede. Ik vind dat ding in het midden juist de hoes nog wat extra's geven.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 09:00 uur
Helemaal mijn ding. Vooral het object in de lege ruimte heeft iets ontluisterends waardoor je nieuwschierig gaat worden naar het album. Althans, ik wel.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 10:40 uur
Mooie hoes inderdaad. 
Die eerste vind ik dan weer een cliche beeld die dan nog eens mooier kan uitgevoerd worden ook.

Die eerste vind ik dan weer een cliche beeld die dan nog eens mooier kan uitgevoerd worden ook.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 12:09 uur
Ik vind die eerste best aardig, alleen verpest de verschrikkelijke tekst het.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 12:26 uur
Op een hoes hoort tekst te staan, vind ik dan.
Maar kobe noemde het cliche dus ik ben nog steeds benieuwd naar meer zulke hoezen.
Maar kobe noemde het cliche dus ik ben nog steeds benieuwd naar meer zulke hoezen.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 12:32 uur
Ik ken ze ook niet. De hoes roept meteen genietbare huiselijke sferen op.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 12:59 uur
trebremmit schreef:
Zoiets?

0
geplaatst: 3 juli 2013, 13:03 uur
Toch een stuk minder. Dit zou net zo goed de buitenkant van een flesje water kunnen zijn.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 13:14 uur
Was ook uiteraard meer als geintje bedoelt. Ik kan ook effe niks beters bedenken.
Dit is het eerste wat in me opkomt dat een beetje in de buurt zit:

Dit is het eerste wat in me opkomt dat een beetje in de buurt zit:

0
geplaatst: 3 juli 2013, 14:08 uur
0
geplaatst: 3 juli 2013, 18:33 uur
Die Peter Gabriel hoes vind ik er echt helemaal niet op lijken en die van Counting Crows vind ik veel minder mooi.
Best, maar laat het dan ook mooie tekst zijn. Ik vind het lettertype van de tekst gewoon verschrikkelijk.
trebremmit schreef:
Best, maar laat het dan ook mooie tekst zijn. Ik vind het lettertype van de tekst gewoon verschrikkelijk.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 18:35 uur
trebremmit schreef:
Ben wel benieuwd dan welke hoezen er nog meer zo uit zien?
Ben wel benieuwd dan welke hoezen er nog meer zo uit zien?
Hoezen? Geen idee buiten de bovenstaande. Met clichébeeld doelde ik op de foto, een trucje dat ik toch al meer heb gezien.
0
geplaatst: 3 juli 2013, 22:06 uur
Als je even googled kom je er inderdaad heel veel tegen. 
Hele mooie ook trouwens, cliche hoeft dus niet lelijk te zijn.
Maar goed, wat wel leuk is om te vertellen is dat die foto op die hoes gemaakt is door zijn dochter.

Hele mooie ook trouwens, cliche hoeft dus niet lelijk te zijn.
Maar goed, wat wel leuk is om te vertellen is dat die foto op die hoes gemaakt is door zijn dochter.
The cover photos for the album were taken from the backseat of the family car by Scott's newest collaborator, his four year old daughter Sadie
0
geplaatst: 3 juli 2013, 22:08 uur
In dat geval ziet het er dan wel mooi uit om gewoon uit een auto te zijn getrokken. 
Maar zulke hoezen heb ik liever wat donkerder.

Maar zulke hoezen heb ik liever wat donkerder.
* denotes required fields.