MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Mooie hoezen

zoeken in:
Mooie tekening. Die balken met streepjescode vind ik wel onbegrijpelijk.

De streepjescode staat volgens mij niet op elke versie van de hoes. Dat doet hier inderdaad wel afbreuk. Niettemin vind ik de bruine balken niet storend.

Onweerwolf
Minneapolis schreef:

Dus nee, maar nu je het er over hebt: wel bij de metal hoezen met kruizen en duivels vraag ik me af of dat nou moet.

Ja, dat moet. Exact vanwege mensen zoals jij die er over janken.

Niet dat ze mij raken, ik ben niet zo moeilijk, maar anderen wellicht wel.

Als ze je niet zouden raken was je er niet over begonnen.

Deze hoezen lokken dus exact uit waar ze voor bedoeld zijn en je hebt het zelf niet eens door.

Heerlijk.

Gaat ie lekker? Ik waardeerde ZAP's inzichtelijke commentaar een stuk beter.
Voor puberaal taal gebruik als "janken" (als omschrijving van opmerkingen die afwijken van jouw mening) ga ik wel naar een willekeurig voetbal forum.
Maar voor mij bepalen welke content mij wel of niet raakt, en wat ik onder die zelf gekozen term vind vallen moet je zelf toch ook gek vinden. Dit soort voor een ander denken en je simplistische conclusies komt inderdaad wel in de buurt van die irritatie grens.
"Bedoeld zijn". Wow.. wat een geweldig doel. Nee, nu snap ik het.

Onweerwolf
Minneapolis schreef:
Gaat ie lekker? Ik waardeerde ZAP's inzichtelijke commentaar een stuk beter.
Voor puberaal taal gebruik als "janken" (als omschrijving van opmerkingen die afwijken van jouw mening) ga ik wel naar een willekeurig voetbal forum.
Maar voor mij bepalen welke content mij wel of niet raakt, en wat ik onder die zelf gekozen term vind moet je zelf toch ook gek vinden. Dit soort voor een ander denken en je simplistische conclusies komt inderdaad wel in de buurt van die irritatie grens.
"Bedoeld zijn". Wow.. wat een geweldig doel. Nee, nu snap ik het.

Jij bent hier juist zelf degene die voor een ander wil bepalen hoe zijn of haar expressie vormgegeven moet worden. Je zegt namelijk niet "ik vind metalhoezen lelijk", hetgeen prima was geweest. Nee, je probeert te suggereren dat, omdat jij er niet van houdt, ze maar niet moeten worden gemaakt. "Is het nodig?" Je bent echt lachwekkend stereotype.

Dus "is het nodig?" staat gelijk aan "ze mogen van mij niet gemaakt worden"? Als je uitgelachen bent kun je misschien weer wat helderder denken. Die "is het nodig" zegt natuurlijk enkel wat over mijn eigen smaak.
Zo van "ik zou het zelf niet doen". Maar zou mij echt boeien verder. En heel misschien vind ik het wel leuk om zo'n onderbouwing van ZAP te horen? Eentje waar ik (wel) alle respect voor heb. Ik wist niet dat eenden zo kort door de bocht konden.
Je gooit er ook nog even een "jij bent" er uit ipv "je doet". Dát is nou lachwekkend gezien jouw verwijten.

Onweerwolf
Tuurlijk, krabbel vooral lekker terug en pretendeer dat je iets anders bedoelde dan je schreef. Ook dat hoort bij het stereotype. En van ZAP's reactie heb je volgens mij helemaal niets begrepen.

Onweerwolf schreef:
Tuurlijk, krabbel vooral lekker terug en pretendeer dat je iets anders bedoelde dan je schreef. Ook dat hoort bij het stereotype. En van ZAP's reactie heb je volgens mij helemaal niets begrepen.

Tuurlijk weet jij veel beter wat ik denk, bedoel en hoe ik ben dan ikzelf. Waar schreef ik dat iets niet mag? En fijn dat je nog even iets invult met je laatste opmerking.

Onweerwolf
Minneapolis schreef:
(quote)

Tuurlijk weet jij veel beter wat ik denk, bedoel en hoe ik ben dan ikzelf. Waar schreef ik dat iets niet mag? En fijn dat je nog even iets invult met je laatste opmerking.

Je kunt net doen alsof ik debiel ben en claimen dat je niet letterlijk schreef "het mag niet", maar jij en ik weten allebei precies wat jouw "is dat nou nodig" betekent en het is niet "ik vind het niet mooi". Maar, succes verder. Het feit dat dit soort hoezen exact worden gemaakt voor figuren zoals jij die er moeilijk over doen vind ik erg vermakelijk. Elke keer dat jij in het vervolg op straat afkeurend een bandshirt moet aanschouwen kun je er vanaf nu bijdenken dat die reactie van jou precies is waar het om te doen was. Enjoy!

Ik gaf helemaal niet de uitleg dat ik "ik vind het niet mooi" bedoelde. Ik zal nog 1 poging doen hoewel ik al een poosje het gevoel heb dat het vrij kansloos is een redelijk gesprek met jou te wisselen hier en nu.
"Mijn smaak is het niet" gaat hier verder dan "ik vind het niet mooi", want ook inhoudelijk kan ik me er niks bij de behoefte deze specifieke (imo puberale) provocatie voorstellen itt veel sociaal/politieke provocaties, maar dit komt in de verste verste niet in de buurt van "het zou niet mogen". Ja geloof me, ik ken mezelf redelijk goed. En als ik zeg dat het mij niet shockeert, maar toch even uit nieuwsgierigheid er aan peuter nu het langskomt hier, dan bedoel ik ook dat het me totaal niet bezig houdt verder.

Als het zo de bedoeling is (hoe oppervlakkig dit doel imo ook), waar maak je je dan druk om?
"figuren als jij". Hoeveelste aanname is dat? "Afkeurend aanschouwen". Ja ik lijd er erg onder als ik iemand met zo'n shirtje überhaupt zou opmerken. Man man..
Wil je anders voortaan mijn reacties schrijven?
Ik hoop dat je slechts een klote humeur hebt want anders is het niet best.

Toch nog een kleine toegift want deze trend zit me dwars..
Misschien moet je in je uiterst modieuze tribunaal-denken (zonder ook maar 1 vraag te stellen overigens) ook meenemen hoe onbeschoft het is om over iemand DIE JE TOTAAL NIET KENT neer te kwakken:
-wat hij denkt
-welke kunst hem wel raakt ondanks dat hij zegt van niet
-wat hij eigenlijk bedoelde
-of het iets wel of niet begrepen had
-wat voor type hij is

Het is uiterst onbeschoft. Wilde ik even gezegd hebben. En fijne avond verder.

Post er iemand nog een mooie hoes alsjeblieft .

Mssr Renard
spinout schreef:

Deze?

Allemaal kraanvogels van origami.

https://www.musicmeter.nl/images/cover/878000/878834.jpg?cb=1690180920

Mijn vrouw kan die ook kunstig maken. En veel ook!.

spinout schreef:
Doe het lekker zelf!

Daar ben ik niet kundig genoeg voor.

My blues hero!

spinout schreef:
Daar ben ik niet kundig genoeg voor.
Maar wel oordelen? Dan ben je ook kundig genoeg, dunkt me.

Miin kunstig oog weet het kaf van het koren te scheiden. .

Dus kan je ook hoezen plaatsen die je mooi vindt. Hoppetee, niet zo zeuren man!

Mssr Renard
ZAP! schreef:
Dus kan je ook hoezen plaatsen die je mooi vindt. Hoppetee, niet zo zeuren man!

Ik denk dat onze vriend niet kundig genoeg is om een hoes te 'plaatsen'. Maar dat geeft niet, plaatsers genoeg onder ons.

Mssr Renard schreef:
Ik denk dat onze vriend niet kundig genoeg is om een hoes ten 'plaatsen'.
O, dat had ik niet begrepen. Je kan altijd de artiest en titel noemen natuurlijk, kan men het zelf opzoeken.

Ik denk dat ik 'm heb. Waar kan ik de oplossing naartoe sturen? En is er wat te winnen?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.