Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2008, 09:24 uur
Een kleine selectie:

En een speciaal hoekje voor my bloody valentine:

En een speciaal hoekje voor my bloody valentine:

0
geplaatst: 24 april 2008, 23:59 uur
Deze heb ik er vandaag zelf op gezet. Veel reviews verwacht ik niet (er zijn hier niet zoveel liefhebbers van deze stijl), maar alleen al om het doosje vond ik het de moeite van het toevoegen waard.
Het heeft zowel iets chiques als iets ordinairs en dat pakt erg leuk uit.

Het heeft zowel iets chiques als iets ordinairs en dat pakt erg leuk uit.

0
geplaatst: 8 mei 2008, 10:34 uur
Weer eentje:

En in dit geval heb ik het óók over de binnenkant van het doosje + het hele boekje.

En in dit geval heb ik het óók over de binnenkant van het doosje + het hele boekje.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 13:49 uur

Ik vond deze wel tof, veel kleine details, vooral de artwork op het CD'tje is erg leuk gedaan.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 18:18 uur

Deze heb ik steeds bijzonder gevonden. Geen domme details, donkere, niet zichtbare dingen. Geen bandfoto, of andere foto's.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 18:47 uur
Ik vind 'm een beetje kaal zo, AGE-411. 
(in de zin van, we zien niks, mag niet deeplinken naar RYM)

(in de zin van, we zien niks, mag niet deeplinken naar RYM)
0
geplaatst: 8 mei 2008, 21:09 uur
AGE-411 schreef:
(afbeelding)
Deze heb ik steeds bijzonder gevonden. Geen domme details, donkere, niet zichtbare dingen. Geen bandfoto, of andere foto's.
(afbeelding)
Heb ik ook altijd al een zeer mooie hoes gevonden.
0
Sietse
geplaatst: 8 mei 2008, 23:36 uur
Helaas hebben ze de binnenkant niet meer op de site staan, maar ik vind zelf Tsukimono - Time Canvas een van de mooiste hoezen hebben die ik ken.
Op de foto komt het er nog niet super uit, maar als je hem in je handen hebt is het echt een juweeltje:

Op de foto komt het er nog niet super uit, maar als je hem in je handen hebt is het echt een juweeltje:

0
Sietse
geplaatst: 8 mei 2008, 23:38 uur
Nog zo een van hetzelfde label (kning disk):
Voice of the Seven Woods - The Journey

Voice of the Seven Woods - The Journey

0
geplaatst: 8 mei 2008, 23:57 uur
Dit vind ik wel een mooie hoes, en bovendien brengt ie me in de vakantiestemming. Het hele hoge noorden trekt weer.

0
geplaatst: 13 mei 2008, 08:56 uur
neen, tzijn de 'wallpapers' gemaakt van de 2 en 3de dystercompilatie ( België's finest radioprogramma naar mijn mening).
hier vind je de gewone cd-covers ( wel in klein formaat)t
hier vind je de gewone cd-covers ( wel in klein formaat)t
0
geplaatst: 20 mei 2008, 09:37 uur

(Ook hier: Idem voor de binnenkant, en daarbij klínkt het ook nog zeer o.k.)
0
geplaatst: 25 mei 2008, 20:14 uur
In Muziek > Algemeen > Mooie hoezen verdwijnen...:
De nieuwste hoes van Venom is ook wel 'warm'. Ik hou niet van kille, foto's op de hoes; van een boom of de artiest zelf.
Geef mij maar een tekening, een schetsvan iets. Kleurrijk, grimmig, het maakt allemaal niet uit.
Mijn All-time favoriet is deze: Judas Priest - Point of Entry (1981)

En deze vindt ik ook best goed. Uit 1984.

Je hebt dus gelijk dat tegenwoordig geen deftige hoezen worden afgeleverd. De nieuwste Venom vind ik wel iets hebben. Beste hoes sinds een tijdje.
De nieuwste hoes van Venom is ook wel 'warm'. Ik hou niet van kille, foto's op de hoes; van een boom of de artiest zelf.
Geef mij maar een tekening, een schetsvan iets. Kleurrijk, grimmig, het maakt allemaal niet uit.
Mijn All-time favoriet is deze: Judas Priest - Point of Entry (1981)

En deze vindt ik ook best goed. Uit 1984.

Je hebt dus gelijk dat tegenwoordig geen deftige hoezen worden afgeleverd. De nieuwste Venom vind ik wel iets hebben. Beste hoes sinds een tijdje.
0
lambf
geplaatst: 25 mei 2008, 20:21 uur
Die nieuwe hoes van Venom nou juist een harstikke standaard hoes
Doodshoofd erop, duivel en engel erop, vleermuis en in het zwart met wat rode en gele invulling. Maargoed, ik ben ook niet degene die 'em mooi vind.
Doodshoofd erop, duivel en engel erop, vleermuis en in het zwart met wat rode en gele invulling. Maargoed, ik ben ook niet degene die 'em mooi vind.
0
geplaatst: 25 mei 2008, 22:56 uur
lambf schreef:
Doodshoofd erop, duivel en engel erop, vleermuis en in het zwart met wat rode en gele invulling. Maargoed, ik ben ook niet degene die 'em mooi vind.Maar ie straalt iets uit.
Net als die Motörhead hoezen: steed staat snaggletooth er op. En dan heb je na 15 albums met snaggletooth plotseling een hoes waarvan je zegt: dit is nu een goede terwijl het weer snaggletooth is die er in een andere pose op staat.

Deze bedoel ik:

* denotes required fields.