MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Mooie hoezen

zoeken in:

Een kleine selectie:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

En een speciaal hoekje voor my bloody valentine:

(afbeelding)

(afbeelding)

De nieuwe Spiritualized!

(afbeelding)

Een van mijn favorieten is deze toch wel. Ja, het is feest:

(afbeelding)

Yak
Die van Arab Strap is wel echt een voltreffer!

wcs

(afbeelding)

tnf
Deze heb ik er vandaag zelf op gezet. Veel reviews verwacht ik niet (er zijn hier niet zoveel liefhebbers van deze stijl), maar alleen al om het doosje vond ik het de moeite van het toevoegen waard.

Het heeft zowel iets chiques als iets ordinairs en dat pakt erg leuk uit.

(afbeelding)

tnf
Weer eentje:

(afbeelding)

En in dit geval heb ik het óók over de binnenkant van het doosje + het hele boekje.

(afbeelding)

Ik vond deze wel tof, veel kleine details, vooral de artwork op het CD'tje is erg leuk gedaan.

(afbeelding)

Deze heb ik steeds bijzonder gevonden. Geen domme details, donkere, niet zichtbare dingen. Geen bandfoto, of andere foto's.

Ik vind 'm een beetje kaal zo, AGE-411.

(in de zin van, we zien niks, mag niet deeplinken naar RYM)

wcs

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

AGE-411 schreef:
(afbeelding)

Deze heb ik steeds bijzonder gevonden. Geen domme details, donkere, niet zichtbare dingen. Geen bandfoto, of andere foto's.

Heb ik ook altijd al een zeer mooie hoes gevonden.

Sietse
Helaas hebben ze de binnenkant niet meer op de site staan, maar ik vind zelf Tsukimono - Time Canvas een van de mooiste hoezen hebben die ik ken.
Op de foto komt het er nog niet super uit, maar als je hem in je handen hebt is het echt een juweeltje:

(afbeelding)

Sietse
Nog zo een van hetzelfde label (kning disk):

Voice of the Seven Woods - The Journey

(afbeelding)

dix
Dit vind ik wel een mooie hoes, en bovendien brengt ie me in de vakantiestemming. Het hele hoge noorden trekt weer.

(afbeelding)

Sietse
idd wel een mooi foto, dix

lambf

(afbeelding)

(afbeelding)

dix
hee hedningarna ...

Eigen knutsels? Wel mooi!

neen, tzijn de 'wallpapers' gemaakt van de 2 en 3de dystercompilatie ( België's finest radioprogramma naar mijn mening).

hier vind je de gewone cd-covers ( wel in klein formaat)t

tnf

(afbeelding)

(Ook hier: Idem voor de binnenkant, en daarbij klínkt het ook nog zeer o.k.)

In Muziek > Algemeen > Mooie hoezen verdwijnen...:

De nieuwste hoes van Venom is ook wel 'warm'. Ik hou niet van kille, foto's op de hoes; van een boom of de artiest zelf.

Geef mij maar een tekening, een schetsvan iets. Kleurrijk, grimmig, het maakt allemaal niet uit.

Mijn All-time favoriet is deze: Judas Priest - Point of Entry (1981)

(afbeelding)

En deze vindt ik ook best goed. Uit 1984.

(afbeelding)

Je hebt dus gelijk dat tegenwoordig geen deftige hoezen worden afgeleverd. De nieuwste Venom vind ik wel iets hebben. Beste hoes sinds een tijdje.

lambf
Die nieuwe hoes van Venom nou juist een harstikke standaard hoes Doodshoofd erop, duivel en engel erop, vleermuis en in het zwart met wat rode en gele invulling. Maargoed, ik ben ook niet degene die 'em mooi vind.

lambf schreef:
Die nieuwe hoes van Venom nou juist een harstikke standaard hoes Doodshoofd erop, duivel en engel erop, vleermuis en in het zwart met wat rode en gele invulling. Maargoed, ik ben ook niet degene die 'em mooi vind.

Maar ie straalt iets uit.

Net als die Motörhead hoezen: steed staat snaggletooth er op. En dan heb je na 15 albums met snaggletooth plotseling een hoes waarvan je zegt: dit is nu een goede terwijl het weer snaggletooth is die er in een andere pose op staat.

Deze bedoel ik:

(afbeelding)

Pff, vreselijke kitsch juist.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.