Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2010, 12:44 uur
trebremmit schreef:
Wat is er namaak aan die hoes dan? Ik vind het in ieder geval geen kitsch, de man is best origineel en maakt mooie dingen, kijk hier maar eens en dan klikken op artwork.
Wat is er namaak aan die hoes dan? Ik vind het in ieder geval geen kitsch, de man is best origineel en maakt mooie dingen, kijk hier maar eens en dan klikken op artwork.
Kitsch is geen namaak, kitsch is iets wat kunst probeert te zijn maar daarin faalt. Maar dan kan je weer discussiëren over wat wel kunst is en wat niet. En je kan natuurlijk ook iets wat kitsch mooi vinden, geen punt
.
0
geplaatst: 9 april 2010, 12:51 uur
Je hebt goed de wikipedia bestudeert, toch is kitsch ook nog steeds namaak.
0
geplaatst: 14 april 2010, 22:23 uur
Die vind ik persoonlijk dan weer mooier dan die hoezen die Ravenous en Svendra postten.
0
geplaatst: 14 april 2010, 22:54 uur
Inderdaad, sommige mensen hebben moeite om het goede topic te vinden.
0
geplaatst: 15 april 2010, 08:38 uur
Hoezen van Diamond Dogs en Hunky Dory vind ik minder, de rest mooi.
Voor de muziek kom ik superlatieven te kort
Voor de muziek kom ik superlatieven te kort

0
Music & Me
geplaatst: 15 april 2010, 08:45 uur

Heb deze als schilderij thuis hangen [1 meter lang en 70 cm breed] en echt al 15 jaar lang zie ik er andere dingen in. Blijf het meesterlijk mooi vinden.
0
geplaatst: 15 april 2010, 13:14 uur
De Ozric Tentacles-tape, is die zo later op cd uitgebracht ofzo? Gaaf!!! 

0
geplaatst: 16 april 2010, 18:02 uur
Die IJspret-hoes van Machinefabriek is echt prachtig. Sowieso polaroid. 
De hoezen van Bowie vind ik over het algemeen niet erg mooi trouwens. Alleen die van Low en Heroes vind ik wel wat hebben.

De hoezen van Bowie vind ik over het algemeen niet erg mooi trouwens. Alleen die van Low en Heroes vind ik wel wat hebben.
0
Social_Mask
geplaatst: 16 april 2010, 18:12 uur

Smog - The Doctor Came at Dawn
Wilco heeft over het algemeen ook erg mooie hoezen.
0
geplaatst: 19 april 2010, 15:58 uur
Arrie schreef:
argumenten please, ze zijn origineel en er is duidelijk veel aandacht aan besteed.(quote)
0
geplaatst: 19 april 2010, 16:00 uur
master-rens schreef:
(afbeelding)
mja wel sexy maar zo is het wel erg makkelijk(afbeelding)
0
geplaatst: 20 april 2010, 16:46 uur
jasper1991 schreef:
[Arrie: Jeetje, wat zijn die van jasper1991 bizar lelijk
]
argumenten please, ze zijn origineel en er is duidelijk veel aandacht aan besteed.
Smaak laat zich lastig beargumenteren. Je kunt wel gerust zeggen dat die hoezen nogal 'overdadig' zijn. Bij de een verhoogt dat de schoonheid, bij de ander de kitscherigheid. [Arrie: Jeetje, wat zijn die van jasper1991 bizar lelijk
] argumenten please, ze zijn origineel en er is duidelijk veel aandacht aan besteed.

0
geplaatst: 22 april 2010, 18:10 uur
Svendra schreef:
ik vind het vooral prettig als wat er te zien is mooi is, als dat dan ook in vele mate plaats vindt, des te beter. maar goed het is een duidelijke nuance en geen gedoe van "ze zijn lelijk punt"(quote)
Smaak laat zich lastig beargumenteren. Je kunt wel gerust zeggen dat die hoezen nogal 'overdadig' zijn. Bij de een verhoogt dat de schoonheid, bij de ander de kitscherigheid.
0
geplaatst: 22 april 2010, 18:12 uur
Music & Me schreef:
(afbeelding)
Heb deze als schilderij thuis hangen [1 meter lang en 70 cm breed] en echt al 15 jaar lang zie ik er andere dingen in. Blijf het meesterlijk mooi vinden.
mooi zeg, jammer van de muziek(afbeelding)
0
geplaatst: 22 april 2010, 18:13 uur
jasper1991 schreef:
maar goed het is een duidelijke nuance en geen gedoe van "ze zijn lelijk punt"
maar goed het is een duidelijke nuance en geen gedoe van "ze zijn lelijk punt"
Ach, zo bedoelde ik het ook weer niet hoor. Ik kan me voorstellen dat het wel een beetje zo overkwam, maar zo serieus moet je dat bericht niet nemen.

Maar ik vind ze persoonlijk inderdaad verschrikkelijk kitscherig zoals Svendra zegt.
0
geplaatst: 22 april 2010, 18:41 uur
0
Music & Me
geplaatst: 23 april 2010, 09:11 uur
Muziek is ook top, en zo denken er heel veel mensen over. Ik vind Metal geen muziek, maar zinloos geschreeuw. Maar dat ga ik niet bij de hoes plaatsen, Het draait hier tenslotte om de cover

* denotes required fields.