Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2010, 18:29 uur
Music & Me schreef:
Muziek is ook top, en zo denken er heel veel mensen over. Ik vind Metal geen muziek, maar zinloos geschreeuw. Maar dat ga ik niet bij de hoes plaatsen, Het draait hier tenslotte om de cover
dat was een aanhangzinnetje, ik vind de cover briljant. dat is de kern van mijn boodschap(quote)
Muziek is ook top, en zo denken er heel veel mensen over. Ik vind Metal geen muziek, maar zinloos geschreeuw. Maar dat ga ik niet bij de hoes plaatsen, Het draait hier tenslotte om de cover
hoe weet jij trouwens dat ik van metal houd?
0
geplaatst: 23 april 2010, 18:40 uur
jasper1991 schreef:
..hoe weet jij trouwens dat ik van metal houd?
90% van je Top 10 is metal, dat zou voor M&M een aanwijzing kunnen zijn .. ..hoe weet jij trouwens dat ik van metal houd?

0
geplaatst: 1 mei 2010, 16:06 uur
Maar het topic heet 'mooie hoezen'.
Trouwens ook niet geniaal, maar gewoon belachelijk.
0
geplaatst: 1 mei 2010, 16:08 uur
Kronos schreef:
Oke, bij die eerste heb je stiekem wel een punt.. Maar belachelijk? Het is toch al prachtig dat je als band het aandurft om zo'n hoes te produceren? Ik vind 'm in ieder geval fantastisch..

0
geplaatst: 1 mei 2010, 16:14 uur
Het is ook geen origineel idee. Een vrouwelijke singersongwriter stond eerder zo (evenwel met meer kleding aan) in een box op haar album. Ben vergeten wie dat ook al weer was.
0
geplaatst: 1 mei 2010, 16:19 uur
Kronos schreef:
Het is ook geen origineel idee. Een vrouwelijke singersongwriter stond eerder zo (evenwel met meer kleding aan) in een box op haar album. Ben vergeten wie dat ook al weer was.
Hm, wist ik niet.. Maarja, ik vind het doorbreken van de grenzen van wat-kan-en-wat-niet-kan een goed iets.. 't Haar van onze Beatles was ook ooit belachelijk, toch? Het is ook geen origineel idee. Een vrouwelijke singersongwriter stond eerder zo (evenwel met meer kleding aan) in een box op haar album. Ben vergeten wie dat ook al weer was.

0
geplaatst: 1 mei 2010, 19:50 uur
Erg mooi ja. Trekt de aandacht en maakt nieuwsgierig naar de muziek.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 00:41 uur
Een hoes die pas echt tot zijn recht komt bij de vinyl uitgave. De tekening van kunstschilder Michaël Borremans heet 'Two Circles'.

0
geplaatst: 2 mei 2010, 14:18 uur
Kronos schreef:
Een hoes die pas echt tot zijn recht komt bij de vinyl uitgave. De tekening van kunstschilder Michaël Borremans heet 'Two Circles'.
(afbeelding)
(afbeelding)
Borremeans is één van de geniaalste hedendaagse schilders die ons land rijk is.
0
geplaatst: 2 mei 2010, 22:53 uur
Het zal niet iedereens smaak zijn, maar deze miniposter bij het album van Triptykon (de nieuwe band van Tom Gabriel Fischer, vroeger Celtic Frost) mag ook gezien worden vind ik.
Van de kunstschilder Vincent Castiglia, bloed (ijzeroxide) op archiefpapier.

Van de kunstschilder Vincent Castiglia, bloed (ijzeroxide) op archiefpapier.

0
geplaatst: 3 mei 2010, 09:53 uur
Ziet er gaaf uit, het artwork wat gemaakt is door H.R. Giger is ook erg gaaf.

0
geplaatst: 3 mei 2010, 15:10 uur
Inderdaad Don Cappuccino. Op de cd waarvan jij de afbeelding plaatste staat het echter niet in zijn geheel op. Aan de onderkant is een deel weggelaten. Daarom deze nog even zoals de albumhoes bij het vinyl is:

0
geplaatst: 4 mei 2010, 18:38 uur
Het eerste niet bepaald en het tweede hangt vooral van je smaak af.
Maar in het echt en op lp formaat werkt het contrast van de gebruikte kleuren en is de rijkdom aan detail een lust voor het oog.
Maar in het echt en op lp formaat werkt het contrast van de gebruikte kleuren en is de rijkdom aan detail een lust voor het oog.
0
pretfrit
geplaatst: 5 mei 2010, 18:56 uur
Kronos schreef:
Kronos schreef:
wat je zegt..
0
Social_Mask
geplaatst: 8 mei 2010, 17:35 uur
Recent 'ontdekte' albumhoezen die mijns inziens wel een plek in dit topic verdienen.
Matt Elliott - Drinking Songs

Matt Elliott - Failing Songs
Is dat niet Johnny Depp?!?!
Kim Doo Soo - 10 Days Butterfly

Kim Doo Soo - Free Spirit

Jim O'Rourke - Eureka
Inderdaad, familie van Reve.
Matt Elliott - Drinking Songs

Matt Elliott - Failing Songs
Is dat niet Johnny Depp?!?!

Kim Doo Soo - 10 Days Butterfly

Kim Doo Soo - Free Spirit