Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2011, 19:48 uur

Norwegian pagan black metal. Niet mijn muziek wellicht. Maar de hoes viel me op. De opdruk van de naamband en albumtitel vind ik minder geslaagd.
0
geplaatst: 18 april 2011, 20:39 uur
Die van Kvelertak is echt prachtig, ik ga waarschijnlijk een T-shirt bestellen van hun met dat artwork erop! 

0
geplaatst: 2 oktober 2011, 15:36 uur

Ik denk niet dat veel mensen het met me eens zullen zijn, maar ik vind hem mooi.
0
Misterfool
geplaatst: 2 oktober 2011, 15:43 uur
Ik niet, het is voor mij een vervelend soort kitsch. Die van Lambf vind ik wel erg mooi.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 16:36 uur
Ik ken je bijdragen in Hoesmeter, dus dit verbaast me niets. Daar zou ik hem waarderen met een 2. Een groot stuk wordt trouwens verpest door het lettertype, zoals wel opvallendl vaak bij dit soort hoezen.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 21:17 uur
O, maar deze zou ik niet gauw bij Hoesmeter plaatsen.
Die computeranimatie vind ik allemaal prima, als het plaatje maar boeiend is. Ik kan moeilijk uitleggen waar dat hem in zit bij bovenstaande, maar het heeft iets pakkends.
Die computeranimatie vind ik allemaal prima, als het plaatje maar boeiend is. Ik kan moeilijk uitleggen waar dat hem in zit bij bovenstaande, maar het heeft iets pakkends.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 21:20 uur
Ik vind dit het toppunt van de wansmaak. Van die typische digitale new age rommel.
0
geplaatst: 2 oktober 2011, 21:37 uur
De rand en het kleurgebruik vind ik vooral mooi. Best aardig.
0
geplaatst: 3 oktober 2011, 14:55 uur
Kronos schreef:
Ik vind dit het toppunt van de wansmaak. Van die typische digitale new age rommel.
Ja, dat dus. Maar inderdaad geen verrassing dat Jasper deze rommel mooi vindt, hij verbaast me keer op keer weer in het hoezentopic

Die laatste vind ik wel mooi, maar dan vooral het kleurgebruik. Die rand vind ik dan weer iets teveel van het goede.
0
Onweerwolf
geplaatst: 3 oktober 2011, 15:00 uur
Die Stratovarius hoes is toch wel met afstand de mooiste van deze pagina 

0
geplaatst: 3 oktober 2011, 15:36 uur
Dan vind ik die hoezen die laboomzaa en Misterfool gepost hadden nog wel mooier. Ik moet wel zeggen dat, ondanks dat ik niet van die stijl houd, ik die Stratovarius hoed nog wel wat vind hebben.
0
geplaatst: 3 oktober 2011, 17:13 uur
Onweerwolf schreef:
Dit is mijn favo hoes:
(afbeelding)
Dit is mijn favo hoes:
(afbeelding)
Als je verder niet zo'n vrolijke gast was, zou ik me zorgen maken om je gemoedstoestand ..

0
Onweerwolf
geplaatst: 3 oktober 2011, 17:52 uur
Svendra schreef:
Als je verder niet zo'n vrolijke gast was, zou ik me zorgen maken om je gemoedstoestand ..
(quote)
Hehe, no worries hoor. Ik hou ook best van vrolijke hoezen. Zoals bijvoorbeeld:

* denotes required fields.