MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Mooie hoezen

zoeken in:
herman schreef:
Nieuwe 12" van Holy Ghost! heeft wel een toffe hoes:

(afbeelding)

Erg mooi inderdaad!

(afbeelding)

Norwegian pagan black metal. Niet mijn muziek wellicht. Maar de hoes viel me op. De opdruk van de naamband en albumtitel vind ik minder geslaagd.

Misterfool
geen verkeerde hoes inderdaad

[img][/img]

[img][/img]

Die van Kvelertak is echt prachtig, ik ga waarschijnlijk een T-shirt bestellen van hun met dat artwork erop!

radio moscow beide albums hebben iets psychedelisch

(afbeelding)

Ziezo. Dat is beter

lambf

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik denk niet dat veel mensen het met me eens zullen zijn, maar ik vind hem mooi.

Misterfool
Ik niet, het is voor mij een vervelend soort kitsch. Die van Lambf vind ik wel erg mooi.

Ik ken je bijdragen in Hoesmeter, dus dit verbaast me niets. Daar zou ik hem waarderen met een 2. Een groot stuk wordt trouwens verpest door het lettertype, zoals wel opvallendl vaak bij dit soort hoezen.

O, maar deze zou ik niet gauw bij Hoesmeter plaatsen.

Die computeranimatie vind ik allemaal prima, als het plaatje maar boeiend is. Ik kan moeilijk uitleggen waar dat hem in zit bij bovenstaande, maar het heeft iets pakkends.

Ik vind dit het toppunt van de wansmaak. Van die typische digitale new age rommel.

Misterfool

(afbeelding)
Wat vinden we hier dan van

De rand en het kleurgebruik vind ik vooral mooi. Best aardig.

Kronos schreef:
Ik vind dit het toppunt van de wansmaak. Van die typische digitale new age rommel.

Ja, dat dus. Maar inderdaad geen verrassing dat Jasper deze rommel mooi vindt, hij verbaast me keer op keer weer in het hoezentopic

Die laatste vind ik wel mooi, maar dan vooral het kleurgebruik. Die rand vind ik dan weer iets teveel van het goede.

Onweerwolf
Die Stratovarius hoes is toch wel met afstand de mooiste van deze pagina

Mooie hoes, Misterfool . Wat is het eigenlijk?

Ik blijf dit ook een mooie hoes vinden:

(afbeelding)

Onweerwolf schreef:
Die Stratovarius hoes is toch wel met afstand de mooiste van deze pagina

Dan vind ik die hoezen die laboomzaa en Misterfool gepost hadden nog wel mooier. Ik moet wel zeggen dat, ondanks dat ik niet van die stijl houd, ik die Stratovarius hoed nog wel wat vind hebben.

Onweerwolf
Die laatste is erg mooi

Onweerwolf
Dit is mijn favo hoes:

(afbeelding)

Mooie hoes inderdaad.

Onweerwolf schreef:
Dit is mijn favo hoes:
(afbeelding)

Als je verder niet zo'n vrolijke gast was, zou ik me zorgen maken om je gemoedstoestand ..

Onweerwolf
Svendra schreef:
(quote)

Als je verder niet zo'n vrolijke gast was, zou ik me zorgen maken om je gemoedstoestand ..

Hehe, no worries hoor. Ik hou ook best van vrolijke hoezen. Zoals bijvoorbeeld:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:43 uur

geplaatst: vandaag om 19:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.