Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 3 oktober 2011, 17:53 uur
0
geplaatst: 3 oktober 2011, 19:02 uur
Helemaal geen lelijke hoes, alleen had ik het wat spannender binnen de zeshoek willen zien.
0
geplaatst: 3 oktober 2011, 19:06 uur
Een blik vanuit de toren van Sauron via de palantir op een willekeurige plaats in Midden-Aarde. Althans zo interpreteer ik die hoes.
Ik vind het eigenlijk een nogal saaie hoes.
Ik vind het eigenlijk een nogal saaie hoes.
0
geplaatst: 3 oktober 2011, 19:14 uur
Ik vind het eigenlijk 2 totaal verschillende beelden met photoshop bij elkaar gebracht. Op zich maakt dat niks uit, maar ze stoten elkaar af bij deze hoes.
0
StijnHendriks
geplaatst: 29 oktober 2011, 15:49 uur
Hoezen van Antony and the Johnsons zijn mooi..
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 15:57 uur
Ook mooi hoor. 
Op een andere manier weliswaar, vooral die bovenste vind ik fraai.

Op een andere manier weliswaar, vooral die bovenste vind ik fraai.
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 16:08 uur
Ach ja, ik hou nu eenmaal van strak en sober (met af en toe een uitzondering om deze regel te bevestigen), dus de meeste van de hoezen die jij post vind ik vreselijk. Teveel gedoe en gedinges enzo.
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 16:19 uur
Nee! Overdaad baat!

Je zou goed kunnen letten op wat je ziet, ik interpreteer mijn hoes als het ontstaan van de mens. Angra is een zwaar Christelijke band en ik zie in die hoes hoe goddelijke interventie plaatsvindt.

Je zou goed kunnen letten op wat je ziet, ik interpreteer mijn hoes als het ontstaan van de mens. Angra is een zwaar Christelijke band en ik zie in die hoes hoe goddelijke interventie plaatsvindt.
0
Misterfool
geplaatst: 29 oktober 2011, 16:24 uur
Als ze een minder lelijk fondje hadden gekozen en het schildje op het voorhoofd van die knakker weggehaald hadden, dan had het zowaar nog wel een mooie hoes kunnen zijn. In ieder geval al een stuk beter, dan de meeste kitsch die jij hier plaatst. Toch ook hier een voorbeeld van overdaad schaadt.
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 16:29 uur
Ik ben het met je eens dat de letters een smetje zijn. Het omega teken vind ik een belangrijk detail daarentegen.
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 16:41 uur
Vroeger hadden metalhoezen toffe tekeningen die de geest van de plaat goed weergaven. Tegenwoordig is het één en al doffe photoshopellende met die metalbands. Eenheidsworst troef. Die Angracover lijkt ook zo van de wand in een woonwagen geritseld te zijn.
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 16:46 uur
Ik vind die hoes die Jasper plaatste toch goed te doen, voor het type hoes weliswaar. Die hoezen van The Streets zijn niet helemaal mijn ding.
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 18:19 uur
Edwynn schreef:
Tegenwoordig is het één en al doffe photoshopellende met die metalbands. Eenheidsworst troef. Die Angracover lijkt ook zo van de wand in een woonwagen geritseld te zijn.
Op zich ben ik het daar mee eens, maar ik denk toch de uitschieters telkens uit te lichten. Je laatste zin slaat overigens nergens op.Tegenwoordig is het één en al doffe photoshopellende met die metalbands. Eenheidsworst troef. Die Angracover lijkt ook zo van de wand in een woonwagen geritseld te zijn.
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 19:19 uur
jasper1991 schreef:
Auw auw auw, nu doen niet alleen mijn ogen pijn maar ook nog mijn gezond verstand.
0
sxesven
geplaatst: 29 oktober 2011, 19:23 uur
lambf schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
idee is tof
uitvoering vind ik niet zo (die fontkeuze
) dan deze klassieker:
blijft fijn!
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 19:31 uur
Voor een hoes kan ik hem niet zo waarderen. Gewoon een optische illusie zoals er tig op het internet circuleren.
Kronos schreef:
Auw auw auw, nu doen niet alleen mijn ogen pijn maar ook nog mijn gezond verstand.
Ik omschreef gewoon het gevoel wat ik bij de hoes had. Jouw gezond verstand zou ik nog eens laten nakijken, bij Ernst & Young bijvoorbeeld.(quote)
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 19:31 uur
Pulse Demon
Moest ik ook aan denken bij Lambf's hoes. Klassieker 
Moest ik ook aan denken bij Lambf's hoes. Klassieker 
* denotes required fields.