MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Mooie hoezen

zoeken in:
jasper1991 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

Dat is al veel beter, Jasper!

Onweerwolf

(afbeelding)

Helemaal geen lelijke hoes, alleen had ik het wat spannender binnen de zeshoek willen zien.

Een blik vanuit de toren van Sauron via de palantir op een willekeurige plaats in Midden-Aarde. Althans zo interpreteer ik die hoes.
Ik vind het eigenlijk een nogal saaie hoes.

Ik vind het eigenlijk 2 totaal verschillende beelden met photoshop bij elkaar gebracht. Op zich maakt dat niks uit, maar ze stoten elkaar af bij deze hoes.

lambf

(afbeelding)

Wow, erg leuke hoes ja

Dat is wel stoer, opengeklapt lijkt me?

lambf
Jup, is een cassette-hoes.

StijnHendriks
Hoezen van Antony and the Johnsons zijn mooi..

auw, m'n ogen.

Ook mooi hoor.

Op een andere manier weliswaar, vooral die bovenste vind ik fraai.

Ach ja, ik hou nu eenmaal van strak en sober (met af en toe een uitzondering om deze regel te bevestigen), dus de meeste van de hoezen die jij post vind ik vreselijk. Teveel gedoe en gedinges enzo.

Nee! Overdaad baat!

Je zou goed kunnen letten op wat je ziet, ik interpreteer mijn hoes als het ontstaan van de mens. Angra is een zwaar Christelijke band en ik zie in die hoes hoe goddelijke interventie plaatsvindt.

Misterfool
Als ze een minder lelijk fondje hadden gekozen en het schildje op het voorhoofd van die knakker weggehaald hadden, dan had het zowaar nog wel een mooie hoes kunnen zijn. In ieder geval al een stuk beter, dan de meeste kitsch die jij hier plaatst. Toch ook hier een voorbeeld van overdaad schaadt.

Ik ben het met je eens dat de letters een smetje zijn. Het omega teken vind ik een belangrijk detail daarentegen.

Vroeger hadden metalhoezen toffe tekeningen die de geest van de plaat goed weergaven. Tegenwoordig is het één en al doffe photoshopellende met die metalbands. Eenheidsworst troef. Die Angracover lijkt ook zo van de wand in een woonwagen geritseld te zijn.

Ik vind die hoes die Jasper plaatste toch goed te doen, voor het type hoes weliswaar. Die hoezen van The Streets zijn niet helemaal mijn ding.

Misterfool
@edwynn
Mooi voorbeeld:

(afbeelding)

Edwynn schreef:
Tegenwoordig is het één en al doffe photoshopellende met die metalbands. Eenheidsworst troef. Die Angracover lijkt ook zo van de wand in een woonwagen geritseld te zijn.
Op zich ben ik het daar mee eens, maar ik denk toch de uitschieters telkens uit te lichten. Je laatste zin slaat overigens nergens op.

Stijn_Slayer
GrafGantz schreef:
auw, m'n ogen.

Vind 'm ook echt afgrijselijk.

Die van The Streets zijn erg mooi.

jasper1991 schreef:
Je zou goed kunnen letten op wat je ziet, ik interpreteer mijn hoes als het ontstaan van de mens. Angra is een zwaar Christelijke band en ik zie in die hoes hoe goddelijke interventie plaatsvindt.

Auw auw auw, nu doen niet alleen mijn ogen pijn maar ook nog mijn gezond verstand.

sxesven
lambf schreef:
(afbeelding)

idee is tof uitvoering vind ik niet zo (die fontkeuze ) dan deze klassieker:

(afbeelding)

blijft fijn!

Stijn_Slayer
Over pijnlijke ogen gesproken.

Voor een hoes kan ik hem niet zo waarderen. Gewoon een optische illusie zoals er tig op het internet circuleren.
Kronos schreef:
(quote)

Auw auw auw, nu doen niet alleen mijn ogen pijn maar ook nog mijn gezond verstand.
Ik omschreef gewoon het gevoel wat ik bij de hoes had. Jouw gezond verstand zou ik nog eens laten nakijken, bij Ernst & Young bijvoorbeeld.

Pulse Demon Moest ik ook aan denken bij Lambf's hoes. Klassieker

Gast
geplaatst: vandaag om 21:32 uur

geplaatst: vandaag om 21:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.