Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 29 oktober 2011, 19:34 uur
jasper1991 schreef:
optische illusie
optische illusie
Ik noem dat hier toch oogpijn.
Ik zie op t3h interwebs ook heel veel lelijke fotosoepjes, dus die is Angrahoes dan ook gediskuwkalifiisncienerd?
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 19:37 uur
sxesven schreef:
idee is tof
uitvoering vind ik niet zo (die fontkeuze
) dan deze klassieker:
(afbeelding)
blijft fijn!
(quote)
idee is tof
uitvoering vind ik niet zo (die fontkeuze
) dan deze klassieker:(afbeelding)
blijft fijn!
Die fontkeuze vond ik zo slecht nog niet, juist wel passend. Die van Pulse Demon is ook erg leuk
.
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 19:40 uur
Het blijft pijnlijk, de slechte smaak van anderen onder ogen te krijgen. Bij deze alvast mijn excuses.

Uitzonderingen bevestigen de regel. Uit 2008:

Geweldig vind ik dat. 'Stoere' en 'enge' metalhoezen en dan die roze achtergrond.
Die humor zie je vandaag ook minder en minder.
(Tussen haakjes, hiernaast heb ik ook nog een hele verfijnde en verantwoorde goeie smaak
)

Edwynn schreef:
Vroeger hadden metalhoezen toffe tekeningen die de geest van de plaat goed weergaven. Tegenwoordig is het één en al doffe photoshopellende met die metalbands. Eenheidsworst troef.
Vroeger hadden metalhoezen toffe tekeningen die de geest van de plaat goed weergaven. Tegenwoordig is het één en al doffe photoshopellende met die metalbands. Eenheidsworst troef.
Uitzonderingen bevestigen de regel. Uit 2008:

Geweldig vind ik dat. 'Stoere' en 'enge' metalhoezen en dan die roze achtergrond.

Die humor zie je vandaag ook minder en minder.
(Tussen haakjes, hiernaast heb ik ook nog een hele verfijnde en verantwoorde goeie smaak
)
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 19:49 uur
jasper1991 schreef:
Ik omschreef gewoon het gevoel wat ik bij de hoes had. Jouw gezond verstand zou ik nog eens laten nakijken, bij Ernst & Young bijvoorbeeld.
Ik omschreef gewoon het gevoel wat ik bij de hoes had. Jouw gezond verstand zou ik nog eens laten nakijken, bij Ernst & Young bijvoorbeeld.
Sorry als je je aangevallen voelde, jasper1991. Dat was niet mijn bedoeling. Ik sprak ook maar gewoon vanuit mijn gevoel. En mijn verstand doet het nog prima hoor.

0
geplaatst: 29 oktober 2011, 20:36 uur
sxesven schreef:
Ik zie op t3h interwebs ook heel veel lelijke fotosoepjes, dus die is Angrahoes dan ook gediskuwkalifiisncienerd?
Jij zal het ook wel niet aanvallend bedoelen, maar ook hier wil ik toch even zeggen dat ik uitleg gaf waarom de hoes mij niet aansprak.(quote)
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 21:31 uur
Don Cappuccino schreef:
De hoes van de nieuwe single van Rammstein:
(afbeelding)
(afbeelding)

0
geplaatst: 29 oktober 2011, 22:08 uur
Don Cappuccino schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Inderdaad echt briljant!

0
geplaatst: 30 oktober 2011, 08:49 uur
Die hoes van Teunnis is wel een enorme rip-off van Rammstein, zeg. 

0
geplaatst: 5 november 2011, 11:25 uur
The Maniacal Vale van Esoteric:

Ook de hoes van het nieuwe album is erg gaaf:

Ook de hoes van het nieuwe album is erg gaaf:

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 november 2011, 11:35 uur
Waarom zie ik een pagina vol lelijke hoezen als ik op 'mooie hoezen' klik? 

0
geplaatst: 5 november 2011, 13:58 uur
Best aardig, maar ik houd er niet helemaal van. Dat gezochte spreekt me niet zo aan.
0
Misterfool
geplaatst: 5 november 2011, 14:40 uur
: en die fotoshop hoezen die jij mooi vind, zijn niet gezocht wil je zeggen.
0
geplaatst: 5 november 2011, 15:12 uur
Ja hoor, die zijn ook ontzettend gezocht.
Toch heeft deze hoes een bepaalde gezochte melodramatiek die me niet zo aanspreekt.
Toch heeft deze hoes een bepaalde gezochte melodramatiek die me niet zo aanspreekt.
0
Misterfool
geplaatst: 5 november 2011, 15:33 uur
Dat snap ik dan een stuk beter. De melodramatiek van deze hoes kan inderdaad een minpuntje zijn.
0
geplaatst: 5 november 2011, 15:42 uur
En toch zijn de hoezen die jasper1991 mooi vindt heel erg veel mooier dan de hoes die je net postte. Wat een gedrocht...
Al was dat je punt niet, maar ik wou het maar even zeggen

0
Misterfool
geplaatst: 5 november 2011, 15:44 uur
Maak je maar niet bezorgd, de volgende keer plaats ik wel weer een smakelijke metalhoes waar jij je over kan verheugen. 

0
geplaatst: 5 november 2011, 15:48 uur
Was die hoes van Misterfool nogal suf, is deze hoes werkelijk vreselijk.
* denotes required fields.