MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Aantal cd's

zoeken in:
rzasa schreef:
Ik ga binnenkort weer cd's verkopen. We hebben de zolder opgeknapt en daar komt een rek waar er ongeveer 1000 in passen dus er moet wat weg. Geen probleem, er zijn er genoeg die ik al meer dan 20 jaar niet heb beluisterd. Die moeten maar een keertje gaan, ook al levert het geen stuiver op. Maar via Vinted loopt het wel aardig.

Wat is uw username op Vinted?

Onweerwolf
Chet schreef:

Sta wel te kijken van de aantallen die in dit topic worden genoemd. Dacht dat ik met 1.000+ cd’tjes een flinke verzameling had………

Tsongejonge, ik schaam me al een tijdje met mijn slechts ongeveer 1300 CD's maar er is dus iemand die nog minder heeft. Dat scheelt weer.

Maar wel: oei! Hoe je wel echt van muziek, Chet?

Deren Bliksem schreef:

Wat is uw username op Vinted?

rzalph

Onweerwolf schreef:
Maar wel: oei! Hoe je wel echt van muziek, Chet?

en dat vraagt iemand die hier negen albums van Eefje de Visser in zijn persoonlijke top tien heeft staan.....

Onweerwolf
Chet schreef:
(quote)

en dat vraagt iemand die hier negen albums van Eefje de Visser in zijn persoonlijke top tien heeft staan.....

Dat is fake news hoor.

rzasa schreef:
(quote)

rzalph

er staan er maar 28 op. Heb je er op marktplaats meer staan?

korenbloem schreef:
(quote)

er staan er maar 28 op. Heb je er op marktplaats meer staan?

Ik ben nog niet begonnen met verkopen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:01 uur

geplaatst: vandaag om 19:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.