MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Wat is het pronkstuk van je muziekcollectie

zoeken in:
thelion schreef:
(quote)

En daar kan sinds gisteren bij.......

(afbeelding)

Die Motownbox is inderdaad heel mooi, heb ik zelf ook. Evenals de box Revolutions in sound (50 jaar Warner op 10 cd's): ook zeer de moeite waard !

lambf

(afbeelding)
Niet zeldzaam ofzo, maar gewoon erg mooi

Cool!

Gallow
Niks te doen vandaag

(afbeelding)
van linksboven naar rechtsonder

- The Angelic Process - Weighing Souls with Sand (Red vinyl Ltd. 100)
- Sonic Youth - EVOL
- Boris - Akuma No Uta (Diwphalanx)
- Boris - Flood (Midi Creative / Noble, Jap. edition)
- The Gerogerigegege - Yellow Trash Bazooka
- The Gerogerigegege - Veel Plezier (Ltd. 400)
- TwinSisterMoon - Bride of Spirits (Ltd. 300)
- Melvins - Lysol (Original print)
- The Gerogerigegege - Senzuri Power Up
- Incapacitants - As Loud As Possible
- Torturing Nurse - Run Junky Run (Cas. Ltd. 51)
- Shit and Shine - Jealous of Shit and Shine
- Shit and Shine - Ladybird

M'n Zappa-verzameling, in een apart kastje.

sxesven
Gallow schreef:
- The Gerogerigegege - Veel Plezier (Ltd. 400)

Die wil ik wel.

De Shine on Box van Pink Floyd:

(afbeelding)

(afbeelding)

Voor Floyd begrippen behoorlijk gelimiteerd (10.000 stuks)

Antonio
GrafGantz schreef:
De Shine on Box van Pink Floyd:
Voor Floyd begrippen behoorlijk gelimiteerd (10.000 stuks)

Die Shine On Box is best mooi, maar toch ook wel een beetje een wassen neus mijn inziens.
Kost een hoop geld, waarvoor je 8 reguliere studio-albums hebt en ''maar'' 1 schijfje met wat zeldzamer spul, namelijk:

DISC 9: THE PINK FLOYD EARLY SINGLES:
1. Arnold Layne
2. Candy and a Currant Bun
3. See Emily Play
4. Scarecrow, The
5. Apples and Oranges
6. Paintbox
7. It Would Be So Nice
8. Julia Dream
9. Point Me at the Sky
10. Careful With That Axe, Eugene

Ik ben een groot fan van Pink Floyd en heb al hun albums, maar zo'n box laat ik rustig aan mij voorbijgaan...

Sietse
ik kan niet meer zo goed kiezen...

als ik alles wat iig zwaar gelimiteerd is moet pakken heb ik 1/3 van de cd's en platen zo ongeveer wel uitgestald...

Antonio schreef:

Die Shine On Box is best mooi, maar toch ook wel een beetje een wassen neus mijn inziens.
Kost een hoop geld, waarvoor je 8 reguliere studio-albums hebt en ''maar'' 1 schijfje met wat zeldzamer spul

Ik ben een groot fan van Pink Floyd en heb al hun albums, maar zo'n box laat ik rustig aan mij voorbijgaan...

Allemaal correct, maar ik kocht hem een jaar of 15 geleden toen ik 16 was en alleen Dark Side nog maar op cd had. Die heb ik vervolgens verkocht aan een vriend van me. Als ik alles destijds los had moeten kopen was ik denk ik meer kwijt geweest, en nu heb ik een mooie box met boek. Was een fikse uitgave ineens maar ik ben er nog altijd blij mee

Mijn cdr waarop CD1 van At the Controls van James Holden is gebrand. Met halverwege: This is a promo, not for copying or resale

thejazzscène
nice

De originele CD's van The God Machine, Volgens mij zijn deze niet meer te verkrijgen.

Elvis Presley - Heartbreak Hotel EP (USA, 1ste persing uit 1956)
Elvis Presley - Hound Dog/Don't Be Cruel Single (USA, 1ste persing uit 1956)
Elvis Presley - Elvis Aron Presley Limited Edition Box Set 8 Lp's*
Elvis Presley - A Golden Celebration Limited Edition Box Set 6 Lp's*

* Ook in bezit de gelimiteerde 4CD Box Sets.

Metallica - Live Shit Box. Niet in de zin dat deze moeilijk te krijgen is, maar wel waar ik zelf de meeste waarde aan hecht. Deze box is alles waar Metallica voor staat en geeft mij altijd weer energie. Op de kast is voor deze box een apart plaatsje ingeruimd.

Daarnaast heb ik The God Machine - Scenes from the second Storey.

Waar ik ook nog wel trots op ben is de eerste persing van de dubbel LP The Who - Tommy.

Deze ep van Slo Burn op oranje vinyl Slo Burn - Amusing The Amazing (10", Ora) at Discogs

Op ebay vragen ze er honderd dollar voor.

ElMeroMero
Of ze ook 100 dollar ervoor krijgen is natuurlijk ook maar de vraag

Wat betreft de gelimiteerde dingen in mijn platenkast kom ik eigenlijk op hetzelfde uit als de laatste post van Sietse. Toch nog even leuke hebbedingetjes noemen: Among My Swan en een white label promo van She Hangs Brightly, beiden van Mazzy Star op vinyl.

Daar heb je gelijk in, gaat me ook niet zo om de prijs maar meer omdat ik er heel lang naar opzoek ben geweest en er niet veel van zijn. Daarbij is het ook nog eens enorm goeie muziek.

ElMeroMero
Nou dan is dat eigenlijk alles wat telt heh

Gast
geplaatst: vandaag om 19:32 uur

geplaatst: vandaag om 19:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.