MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Shirts

zoeken in:

Die moet ik hebben! Maar daar zal mijn vader niet blij mee zijn.

Hierbij een eigen ontwerp, gebaseerd op het nummer Space Oddities van Bowie.
Ik ben op het moment met een hele serie bezig m.b.t. regels uit bekende en minder bekende songteksten.

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Best gaaf.

Thanks Erg leuk om te doen ook.
Radiohead en The Cure zijn momenteel in de maak!

Ziet er inderdaad mooi uit.

M'n shirt ontwerp van Radiohead is ook eindelijk af . Ik moet hem alleen nog ergens laten drukken. Voor het gemak heb ik hem alvast op een t-shirt geshopped.

(afbeelding)

Dat is werkelijkwaar een geniaal shirt! Echt ook voor de mensen die het nummer goed hebben geluisterd.
Dit steekt toch behoorlijk af tegen al die Large-troep? (uitzonderingen daargelaten.)

Wat nou Large-troep? De meeste T-Shirts van Large zijn toch gewoon goed? Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.

Dit soort shirts staan er in ieder geval niet echt in mijns inziens. En dat is gewoon jouw mening, ik vind de meeste shirts nogal lelijk.

Large ontwerpt de shirts toch niet? Zij verkopen het alleen.

Stijn_Slayer
Ik vind de Large ook drie keer niets, al is er met een gewoon bandshirt niets mis natuurlijk.

Maar naast bandshirts heb ik ook nog veel andere shirts, waaronder deze:

(afbeelding)

Cool shirt.

Op zich heeft de Large wel wat mooie bandshirts er tussen zitten maar ook veel wat niet echt mijn smaak is. Vooral de shirts met teksten die zogenaamd grappig moeten overkomen zij niet echt mijn ding. Ik heb zo mijn eigen ideeen over shirts mbt muziek, vandaar dat ik ze maar zelf ben gaan ontwerpen.

Yann Samsa
Bart = . Kan ik die Radiohead T-shirt kopen?

Zoals ik al zei, hij moet nog gedrukt worden. Je bent trouwens niet de eerste die het vraagt. Ik ben daarom op het moment aan het rondkijken bij zeefdrukkerijen om een keer een grotere oplage te laten drukken wanneer er genoeg animo voor is. Als je wil kan ik je op de hoogte houden.

Ze zijn hartstikke mooi, als er een grotere oplage komt wil ik er misschien ook nog wel éen kopen.

Drop maar een berichtje in m'n inbox. Mocht het ooit zover zijn dan kan ik jullie makkelijker op de hoogte brengen.

Als je het groter aan wilt pakken kan je ook eens posten op ateaseweb. Wie weet kan je er een dotje internationaal gaan verschepen

Wat is dat ateaseweb dan precies, een platform voor fans ofzo?

Daar zitten ook mooie shirts tussen moet ik zeggen
Kun je daar dan ook eigen ontwerpen naar toe sturen? Dat maak ik er namelijk niet uit op.

Ik heb geen idee. Als je geïnteresseerd bent gewoon even contact proberen op te nemen ofzo. Ik kwam er vroeger dagelijks maar nu eigenlijk nooit meer.

Inmiddels weer een nieuw ontwerp af. Dit keer het nummer Lullaby van The Cure.
Op veler verzoek ben ik nu op het moment serieus bezig eerst een serie van minimaal 5 shirts te ontwerpen en deze aan het eind van het jaar in productie te nemen voor de verkoop. Kritiek, suggesties of tips zijn natuurlijk hierbij van harte welkom

(afbeelding)

Heb jij een site of iets dergelijks, Bardt?

Ja officieel www.eyekitchen.com maar deze site is al een hele tijd niet ge-update. Moet ik binnenkort maar weer eens doen. Anders heb ik ook nog een account bij Deviantart waar het laatste werk wél op staat.

Dat The Cure shirt is schitterend.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:51 uur

geplaatst: vandaag om 00:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.