MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Shirts

zoeken in:
Op Fresh Cotton kun je shirts kopen van rappers van het Top-Notch label (De Jeugd, Jawat, DuvelDuvel en bovenal Opgezwolle!). Ik ben aan het sparen voor een grijs shirt van Opgezwolle, 25 euros.

lambf
Nog niks,
maar ik ben wel van plan een shirt te kopen , alleen ik weet nog niet welke band.

DutchViking schreef:
(quote)

Ik meestal op de vele festivals die ik bezoek, of via mailorder. Vandaag op Arrow Rock weer twee leuke shirtjes gekocht

Welke heb je aangeschaft? Ik vond de officiële merchandise een beetje tegenvallen (ik bedoel de stand aan de rechterkant van de mainstage)

Bobiej
Mojo Pin schreef:
Waar kopen jullie die shirts eigenlijk?

http://web.large.nl/large22/

een radiohead jurk, is echter niet flatteus , een queen is dead shirt van The Smiths, een t-shirt "the trouble with being myself" van Macy Gray, een Echobelly shirt die tegenwoordig wat teveel Belly laat zien dus zit in bewaartas, een onverwoestbaar maar enorm oranje slaapshirt van Bettie Serveert.

fastpulseboy
herman schreef:
Dat je dat nog weet! Je hebt gelijk, ik heb ook nog het rode Caesar t-shirt met een wit mannetje erop.

Mijn Mogwai t-shirt lijkt daar overigens wel een beetje op: da's een blauw t-shirt met een roodwit mannetje erop en een injectienaald en het woord 'diabetic' (een van de mensen van Mogwai heeft suikerziekte dacht ik). Het shirt komt uit de Come On Die Young tijd.

Ik zou verder ook wel een Belle and Sebastian t-shirt willen.

Hierop voortbordurend: als jullie naar een concert van artiest x gaan, trekken jullie dan ook een shirt aan van artiest x, of is dat not done?

heee, dat mogwai shirt heb ik ook, maar dan op een geel shirt. en ook nog een zwarte met gewoon die letters erop. (leuk topic trouwens, dat ik het niet eerder gezien heb)
ik heb heel veel dingen liggen die verwassen zijn en echt niet meer kunnen. Ik vind ook echt dat het een beetje subtiel shirt moet zijn wil ik nog een bandshirt aantrekken, dus zeker geen bandfoto's hahaha. Ik heb er ook al veel weer weggedaan maar ik zal het lijstje eens proberen te maken;

charlatans (up to our hips periode)
stereolab (een van dots & loops, en een van rond sounddust)
sonic youth (youth against fasism, en...washing machine)
ride (twisterella hoes en een australisch tourshirt uit '92)
belle and sebastian
bis
strangelove
pixies (monkey en here comes your man)
spiritualized (helaas te klein, blauw met wit lichtgevend logo, liefhebbers met een wat kleiner lichaam?)
stone roses
explosions in the sky
tarentel
mono
blur (modern life is rubbish, en een met logo)

mja ik ben er vast een paar vergeten...
het meeste trek ik toch niet meer aan

SelmaDuim
Ik heb nog in de kast liggen, maar draag ik al zo'n 10 jaar niet meer:
Undeclinable Ambuscade (2x)
Bis
Blur
Jamiroquai
Counting Crows
The Prodigy
The Inaxy
Red Hot Chili Peppers (ingepikt door mijn zusje)
Dog Eat Dog (is een beetje kwijt geloof ik)

Lowlands

Aan de muur hangt:
Placebo

En ik draag nog wel eens:
MrMoody (2x)
Boo!
Skip The Rush

herman schreef:

Hierop voortbordurend: als jullie naar een concert van artiest x gaan, trekken jullie dan ook een shirt aan van artiest x, of is dat not done?

ik zou dat zelf nooit doen, maar moet me soms dan wel weer bedwingen om hele interessante shirts (duidelijk 'ik ben zeldzaam en in het buitenland gekocht'shirts) niet van mensen hun lichaam te rukken...
Droom nog steeds van het 'morrissey' met roze lipstick geschreven shirt dat ik op iemand heb gezien tijdens het concert *zwijmel*
Dus gewoon doen, en als er een mens maar cola op je shirt blijft gooien en opmerkingen maakt in de trant van "warm hé!" en "dat shirt kun je echt niet meer aan, het zit ónder" en smachtend naar je buik kijkt gewoon je t-shirt overhandigen!

DutchViking
UmmaGumma 44 schreef:
(quote)

Welke heb je aangeschaft? Ik vond de officiële merchandise een beetje tegenvallen (ik bedoel de stand aan de rechterkant van de mainstage)

Sorry voor mijn late reactie, ik zie dit nu pas Inderdaad, de officiële merchandise bij Arrow had niet zo veel te bieden en de shirts die ze hadden, waren over het algemeen vrij duur. Ik heb daar o.a. een Def Leppard-shirt gekocht en verder nog eentje van Black Label Society (bij een ander kraampje)

haakje schreef:
een Echobelly shirt

IK heb twee Metallica t-shirts, een met twee schedels, en een master of puppets en ik heb nog een t-shirt van Opeth. Jammer genoeg heb ik geen creditcard dus geen alice in chains, broken social scene of ander leuk tshirt voor mij

Voor diegenen die niet van t-shirts houden is dit misschien wat:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dr.Greenthump
Fresh Cotton is de shit. Voor de Tilburgers en omstreken, ik verwijs u door naar Re-Issue. Particulier zaakje, niet zo groot, maar wel veel exclusive tees en patta's.

Ik leef (zoals me wel vaker overkomt) weer eens een beetje in het verleden, en aangezien dit een topic is over shirts, heb ik even een klein vraagje. Weet iemand of er nog ergens Oasis/Britpopband-shirts zijn te krijgen?

Mojo Pin
Sgt. Revolver schreef:
Ik leef (zoals me wel vaker overkomt) weer eens een beetje in het verleden, en aangezien dit een topic is over shirts, heb ik even een klein vraagje. Weet iemand of er nog ergens Oasis/Britpopband-shirts zijn te krijgen?

http://www.backstreetmerch.com

Bedankt voor de link, Mojo Pin.

Mojo Pin
Geen dank.

Dionysos schreef:
Een paar weken geleden had ik een nostalgische bui en zin om mijn Darkthrone longsleeve te dragen. Allejezus, dat ding was echt drie maten te groot, echt een soepjurk.

Wat herkenbaar: al mijn oudere tour-shirts zijn zo ongelooflijk vormloos en groot. Dat ik daar ooit in rondgelopen heb. Als ik er nu nog eentje koop (zoals eerder gezegd niet vaak meer) dan kijk ik daar ook heel goed naar. Ook draag ik geen shirt van de band waar ik op dat moment naar toe ga en eigenlijk draag ik bij concerten helemaal geen tour-shirt meer.

(afbeelding)

Mijn nieuwste bandshirt, morgenavond te zien in Paradiso.

Mojo Pin
Om welke band gaat het?

fastpulseboy
Sgt. Revolver schreef:

betere tip...

http://www.bluecatstore.com/Merchant2/merchant.mv?

tondeman
Hmm daar kan ik ook wat mee, Oasis t-shirts heb ik nog genoeg namelijk

Jij ook bedankt voor de link, fastpulseboy! Ziet er erg interessant uit. Wanneer ik op "Oasis" klik (bij "artists"), komt er vreemd genoeg niets voor. Bij andere bands wel .

Ik had vroeger volgende T-shirts:

Tori Amos (van 92' tour)
Counting Crows (94' of zo), erg versleten en in tussentijd in vuilnisbak beland.
System of a down, draag ik nu nog af en toe
Ik had ergens in 93 een T-shirt van tool bij stubru gewonnen maar doorverkocht, en daar heb ik later wel even spijt van gehad.

Verder draag ik heel vaak t-shirts maar ze zijn of te wel zonder opdruk of met een zinvolle tekst. Reclame t-shirts (reebok, nike etc.) weiger ik te dragen. Hoezo geld neerleggen en ook nog eens reclame maken? Ze zouden mij moeten betalen n*nded*mme!

(afbeelding)

(afbeelding)

Deze shirts heb ik natuurlijk gekocht bij 'the man himself' dus bij Zenorecords.com

SelmaDuim
bubbachups schreef:
(afbeelding)

Ooh! Die is echt geweldig fout!!!!
Hebbenhebbenhebben.

Mojo Pin
Don't Hassel the Hoff!

clutch
Ik heb één shirt: van de Deftones, gekocht tijdens concert in 013

clutch
één bandshirt bedoel ik dan welteverstaan

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.