Muziek / Algemeen / Eigen muziek: reacties en nuttige kritiek
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2008, 21:48 uur
Hij heeft inderdaad talent genoeg. Laat hem dit (weer) verder ontwikkelen!
........mmm.....ik denk dat ik mijn gitaar en versterker en effectapparatuur ook maar weer eens ga afstoffen....even de buren waarschuwen.........en mijn gezin.....en oordoppen uitdelen (haha).
........mmm.....ik denk dat ik mijn gitaar en versterker en effectapparatuur ook maar weer eens ga afstoffen....even de buren waarschuwen.........en mijn gezin.....en oordoppen uitdelen (haha).
0
geplaatst: 18 maart 2008, 22:42 uur
Iets voor Renascent? Misschien onder de aandacht brengen als een verloren gewaande wave-band uit de jaren tachtig?
0
perfume
geplaatst: 18 maart 2008, 23:04 uur
Ik heb een cd gemaakt van de liedjes die hij op lastFM heeft gezet. Nu krijg ik pas echt een goede indruk van zijn muziek. Ik luister het "album" nu via mijn (1000watt) versterker en AKG koptelefoon. Erg goed! Te bedenken dat hij dit in zijn eentje heeft gemaakt.
Inderdaad donker en neigt naar darkwave. Doet mij toch ook sterk denken aan het debuut van DoD. Hoewel zijn mooie stem meer in de buurt komt van de vroege COX en dan met name Pieter Nooten. Er zijn zelfs raakvlakken met David Sylvian!
En ik heb de titel van het album ook al: Move On!
Inderdaad donker en neigt naar darkwave. Doet mij toch ook sterk denken aan het debuut van DoD. Hoewel zijn mooie stem meer in de buurt komt van de vroege COX en dan met name Pieter Nooten. Er zijn zelfs raakvlakken met David Sylvian!
En ik heb de titel van het album ook al: Move On!

0
perfume
geplaatst: 18 maart 2008, 23:25 uur
Ken ik niet of bedoel je dat nummer van The Cure! Vind het niet echt op The Cure lijken eerlijk gezegd!
0
perfume
geplaatst: 18 maart 2008, 23:28 uur
Oh zo! Ja ik noem Move On omdat dit ook de titel is van een van zijn nummers: In Dust(Move On) 

0
geplaatst: 19 maart 2008, 01:05 uur
Ik ben nogal onder de indruk van jullie reacties...
Maar heb nog maar 2 nummers erbij gezet... die ik in eerste instantie had afgekeurd om op LastFM te zetten.
Maar heb nog maar 2 nummers erbij gezet... die ik in eerste instantie had afgekeurd om op LastFM te zetten.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 02:51 uur
Hahaha... ja wie weet kom ik ergens op 1.023.450.567 te staan met een nummer. 
Upside Down is trouwens een cover van een (niet meer bestaande) Nederlandse band waar ik destijds mee bevriend was. Origineel kun je hier beluisteren. Ik vond dat altijd zo'n goed nummer vandaar dat ik me eens aan een cover had gewaagd.

Upside Down is trouwens een cover van een (niet meer bestaande) Nederlandse band waar ik destijds mee bevriend was. Origineel kun je hier beluisteren. Ik vond dat altijd zo'n goed nummer vandaar dat ik me eens aan een cover had gewaagd.

0
perfume
geplaatst: 19 maart 2008, 03:10 uur
En al die positieve reacties dan? Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het in jouw situatie met een kind en zo, moeilijk is om de draad weer op te pakken. Maar desalniettemin! 

0
geplaatst: 19 maart 2008, 03:16 uur
Ik ben zwaar verbaasd over de positieve reacties!
Ik weet niet eens of ik het nog wel kan !
Ik weet niet eens of ik het nog wel kan !
0
perfume
geplaatst: 19 maart 2008, 03:42 uur
Ik snap het! Een beetje faalangst? Maar het beste om daar achter te komen is gewoon weer beginnen! Ja zo simpel is het wel Paul! 

0
geplaatst: 19 maart 2008, 11:18 uur
Zodra het moment daar is ga ik weer beginnen. In elk geval hebben deze reacties wel geholpen. Ik was er helemaal niet meer mee bezig omdat ik het zo druk had met andere dingen, maar nu begint het weer een beetje bij me te leven. 

0
geplaatst: 19 maart 2008, 11:23 uur
Ik heb je toegevoegd aan de Music Connections van onze Last.FM groep. Stelt verder niet zoveel voor, maar het is wel leuk en je hoort daar duidelijk bij. 

0
geplaatst: 19 maart 2008, 11:41 uur
De bezoekers van de groep zullen je naam in ieder geval zien staan en wellicht eens gaan luisteren. 

0
[Roel]
geplaatst: 19 maart 2008, 19:49 uur
geen eigen band, maar een band van een klasgenoot, toch zeer goed
0
geplaatst: 21 maart 2008, 22:08 uur
Tijdje geleden hier al gepost,maar jammer genoeg geen reacties.
Ik speel bass in een lokaal bandje en nu we een aantal nummers hebben gemaakt, is er ook een myspace tot stand gekomen.
Zie hier het resultaat.
Ik speel bass in een lokaal bandje en nu we een aantal nummers hebben gemaakt, is er ook een myspace tot stand gekomen.
Zie hier het resultaat.
0
geplaatst: 21 maart 2008, 22:35 uur
Het heeft ook wel punk invloeden, en heeft toch ook wel wat weg van Warsaw (de band waar Joy Division uit voort kwam), alleen spelen jullie een stuk sneller.
0
geplaatst: 2 april 2008, 15:52 uur
Een vriend en een vriendin van mij maken samen muziek. Ze hebben nu 1 nummer staan op hun myspace: Pliex
Hoor graag wat mensen hier van vinden!
Hoor graag wat mensen hier van vinden!
0
geplaatst: 16 april 2008, 22:42 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Ro´tjuh dropt videoclips:
http://www.youtube.com/watch?v=lTQDgmo4juc&feature=related
Ro´tjuh feat L-Tiff - Tuh simpel (reprezent) 035
http://www.youtube.com/watch?v=k6D5kP5z47s
Ro´tjuh feat Soraya - Tussen ons
http://www.youtube.com/watch?v=t3F6xstz11s
Ro´tjuh, Bashar, L-Tiff, Vili the Kid, - Spit sessie
http://www.youtube.com/watch?v=ZZQz4jOGBYc
(RP) Ro´tjuh en Payback - Billen
Meer info/liedjes check o.a
Youtube: Ro Tjuh
Myspace: Ro Tjuh (add)
Hyves: Ro-DeEchte (add)
pp2g: Ro_tjuh (add)
Binnekort de mixtape!
http://www.youtube.com/watch?v=lTQDgmo4juc&feature=related
Ro´tjuh feat L-Tiff - Tuh simpel (reprezent) 035
http://www.youtube.com/watch?v=k6D5kP5z47s
Ro´tjuh feat Soraya - Tussen ons
http://www.youtube.com/watch?v=t3F6xstz11s
Ro´tjuh, Bashar, L-Tiff, Vili the Kid, - Spit sessie
http://www.youtube.com/watch?v=ZZQz4jOGBYc
(RP) Ro´tjuh en Payback - Billen
Meer info/liedjes check o.a
Youtube: Ro Tjuh
Myspace: Ro Tjuh (add)
Hyves: Ro-DeEchte (add)
pp2g: Ro_tjuh (add)
Binnekort de mixtape!
0
godlydevil7
geplaatst: 30 april 2008, 23:53 uur
Silver schreef:
Zie hier het resultaat.
Zie hier het resultaat.
I like it!
, mooie stem ook, verder zit het imo heel goed in elkaar.Dan iets wat duidelijk niet goed in elkaar zit
. Ik neem zelf wat gitaardeuntjes op, wat daarna dan voor muziek door moet gaan. Op het moment is het gewoon een hobby voor me, hoewel ik wel op zoek ben naar een betere microfoon
. Mijn "band" heet Deiphobia, en ik heb tot nu toe 4 songs gemaakt, waarvan 3 opgenomen. De opgenomen songs zijn Antheist, Praying for a God I Don't Believe in en The One True Fear. The Cancer of Humanity heb ik nog niet opgenomen, want die vind ik nog helemaal niks.Deiphobia is nu 10 dagen oud, en ik wil eigenlijk wel kritiek hebben: Puntjes die ik kan verbeteren. Dingen waaraan ik al bezig ben:
- Meerdere sporen opnemen zodat ik de vocalen, de gitaar en de solo's apart kan opnemen (en zodat er ook muziek achter de solo's zit, ik vind ze nu ontzettend saai klinken)
- Echte teksten schrijven (ik heb nu een tekst voor Praying for a God... Ik ga die opnieuw opnemen en de foutjes wegwerken, en proberen deze versie online te zetten)
- Andere akkoorden gebruiken. Tot nu toe doe ik eigenlijk alleen maar powerchords, maar dat gaat veranderen.
- En uiteraard een betere microfoon kopen
Als je meer dingen heb waar ik aan moet werken, hoor ik dat graag. M'n "gitaarskills" ben ik al heel veel aan het oefenen.
Dit ben ik
.Owja, als je bas of drums speelt en dicht bij Utrecht in de buurt woont en mee wilt spelen hoor ik dat graag
. Verdiensten moet je alleen niet verwachten, ik speel alleen online en bied alles gratis aan.
0
geplaatst: 1 mei 2008, 00:29 uur
Ik luister... dus ik ben van goede wil, maar uhm... wat doe je nou zoal om je stem in goede conditie te houden? 

* denotes required fields.