Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een artiest
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 september 2011, 16:13 uur
Nee, dat was hem niet. Volgens mij was hij ook echt een stuk jonger.
0
geplaatst: 13 september 2011, 16:13 uur
Hmm, die is ook alweer 45, zal wel niet dan. Maar de line-ups staan ook gewoon op last.fm, daar kun je ook kijken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 september 2011, 16:17 uur
Ik heb de line-up van dit jaar bekeken, maar toen ging er nog geen belletje rinkelen. Ik ga even kijken of het niet 2010 was (misschien was het een heruitzending voorafgaand NSJ 2011).
Ik herinner me dat ze het in de tv uitzending met hem over z'n invloeden hadden. Al Green viel toen en ik meen ook Isaac Hayes.
Edit: wellicht was het dan een ander festival, want ik zie echt niet wie het zou moeten zijn als ik de line-ups bekijk. Of het moet een nóg oudere terugblik zijn, maar ik heb 'm deze vakantie gezien. Vreemd. Ik zou echt zweren dat het NSJ was.
Ik herinner me dat ze het in de tv uitzending met hem over z'n invloeden hadden. Al Green viel toen en ik meen ook Isaac Hayes.
Edit: wellicht was het dan een ander festival, want ik zie echt niet wie het zou moeten zijn als ik de line-ups bekijk. Of het moet een nóg oudere terugblik zijn, maar ik heb 'm deze vakantie gezien. Vreemd. Ik zou echt zweren dat het NSJ was.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 september 2011, 16:37 uur
Ryan Shaw is het ook niet. Het is er één waar ik het album nog niet van gehoord heb, maar die wel bij de updates heb gezet.
Ik kan zeker niet ergens m'n hele updatelijst (op genre) bekijken?
Ik kan zeker niet ergens m'n hele updatelijst (op genre) bekijken?
0
geplaatst: 13 september 2011, 16:44 uur
Ow, zeker met wat je daar geschreven had, leek het me wel een safe bet.
Van wat ik dit jaar gezien heb, herinner ik me eigenlijk alleen Trombone Shorty als jonge, zwarte artiest in de tv-uitzending.
Van wat ik dit jaar gezien heb, herinner ik me eigenlijk alleen Trombone Shorty als jonge, zwarte artiest in de tv-uitzending.
0
geplaatst: 13 september 2011, 17:01 uur
Afgaande op wie er verder behandeld zijn dit jaar op NSJ kan het eigenlijk alleen maar Ben l'Oncle Soul zijn.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 september 2011, 17:05 uur
Dat dacht ik eerst ook, maar ook dat is 'm niet. Het moet dan haast wel een ander festival zijn geweest, of een eerdere terugblik van NSJ.
Frustrerend...
Frustrerend...
0
geplaatst: 13 september 2011, 19:05 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik kan al weken niet meer op de naam van een artiest komen. Hij stond dit jaar, of wellicht vorig jaar, op NSJ. Het is een jonge, donkere soulzanger. Ik heb z'n album zelfs tussen m'n updates staan, maar niemand post daar blijkbaar...
Ik kan al weken niet meer op de naam van een artiest komen. Hij stond dit jaar, of wellicht vorig jaar, op NSJ. Het is een jonge, donkere soulzanger. Ik heb z'n album zelfs tussen m'n updates staan, maar niemand post daar blijkbaar...
Aloe Blacc?
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 12:01 uur
Hallo,
Mijn vader had vroeger een elpee met een hoes waar ik altijd om moest lachen maar eigenlijk ook wel een beetje eng vond. Het was een getekend gezicht met wijdopen ogen, grote neusgaten en een open mond waarin de huig zichtbaar was. heeft iemand enig idee wat ik bedoel? Ik zou graag willen weten van welke artiest dit is (en evt de naam van het album)
Bvd, Irene.
Mijn vader had vroeger een elpee met een hoes waar ik altijd om moest lachen maar eigenlijk ook wel een beetje eng vond. Het was een getekend gezicht met wijdopen ogen, grote neusgaten en een open mond waarin de huig zichtbaar was. heeft iemand enig idee wat ik bedoel? Ik zou graag willen weten van welke artiest dit is (en evt de naam van het album)
Bvd, Irene.
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 12:04 uur
0
geplaatst: 11 april 2012, 14:03 uur
Tijd om dit topic nieuw leven in te blazen..
Ik zoek een CD die een tijdje op de luisterpaal stond. Het was een album van een jonge Nederlandse band uit Delft, Rotterdam of Dordrecht. De muziek is een mengeling tussen progressieve rock/punkrock. De cover was donker, met een gehurkte nar op de voorgrond.
Iemand??
Ik zoek een CD die een tijdje op de luisterpaal stond. Het was een album van een jonge Nederlandse band uit Delft, Rotterdam of Dordrecht. De muziek is een mengeling tussen progressieve rock/punkrock. De cover was donker, met een gehurkte nar op de voorgrond.
Iemand??
0
geplaatst: 23 april 2013, 15:25 uur
In De Site > Algemeen > help:
ik ben op zoek naar de naam van een band.
in de video clip hadden ze geschminkte gezichten. leek op kiss
naar mijn mening waren ze actief rond 1999.
ik hoop dat jullie meer weten.
het was rap/hiphop muziek
mvg Daan
ik ben op zoek naar de naam van een band.
in de video clip hadden ze geschminkte gezichten. leek op kiss
naar mijn mening waren ze actief rond 1999.
ik hoop dat jullie meer weten.
het was rap/hiphop muziek
mvg Daan
0
geplaatst: 23 april 2013, 15:36 uur
0
geplaatst: 23 april 2013, 15:37 uur
misschien is het geen groep.
de zanger liep in ieder geval met een wandel stok
de zanger liep in ieder geval met een wandel stok
0
geplaatst: 23 april 2013, 16:34 uur
In Muziek > Algemeen > zoek een artiest help:
ben op zoek naar een artiest of groep.
geschminkt leek op kiss.
met hoed en wandel stok.
hiphop of rap.
de video clip is van rond 2002 denk ik.
mvg daan
ben op zoek naar een artiest of groep.
geschminkt leek op kiss.
met hoed en wandel stok.
hiphop of rap.
de video clip is van rond 2002 denk ik.
mvg daan
0
geplaatst: 23 april 2013, 16:58 uur
sorry voor het dubbel plaatsen ik dacht dat die weg was.
dit is idd de artiest die ik zocht ook met dit nummer.
bedankt
dit is idd de artiest die ik zocht ook met dit nummer.
bedankt
0
geplaatst: 10 september 2016, 14:17 uur
In De Site > Algemeen > Boogie Woogie:
Hallo, weet iemand wie deze 2 zingers zijn? Ik heb het gezien op youtube. Het werd gehouden in Moskou. Je kan kijken op: Boogie Woogie Jack en Jill Final Jam. MXDC 2016
Hallo, weet iemand wie deze 2 zingers zijn? Ik heb het gezien op youtube. Het werd gehouden in Moskou. Je kan kijken op: Boogie Woogie Jack en Jill Final Jam. MXDC 2016
0
geplaatst: 20 mei 2019, 15:20 uur
Lekker frequent bezocht dit topic
Toch maar een poging gewaagd:
Halverwege of eind jaren 80 was er een Noord-Nederlandse gitaarband actief, ik meen mij te herinneren dat ze uit Groningen kwamen. De band had een vrouw in de gelederen, en een geluid dat soms met The Wipers werd vergeleken. In mijn herinnering is er één langspeler uitgekomen, en er staat mij ergens bij dat deze in een bordeauxrode hoes was gestoken.
Wie oh wie kan hier iets mee?
Toch maar een poging gewaagd:Halverwege of eind jaren 80 was er een Noord-Nederlandse gitaarband actief, ik meen mij te herinneren dat ze uit Groningen kwamen. De band had een vrouw in de gelederen, en een geluid dat soms met The Wipers werd vergeleken. In mijn herinnering is er één langspeler uitgekomen, en er staat mij ergens bij dat deze in een bordeauxrode hoes was gestoken.
Wie oh wie kan hier iets mee?
0
geplaatst: 20 mei 2019, 18:05 uur
Ik ken wel een Nijmeegse band met 2 vrouwen en een paarse hoes...
0
geplaatst: 20 mei 2019, 18:34 uur
Anders is local authority EttaJamesBrown degene die het moet weten 

* denotes required fields.