MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / MuMe Radiotopic

zoeken in:
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Radio 2 Top 2000:

Musicmeter vrije radio! Ik bied mij aan om het '60 uurtje te presenteren

ArthurDZ schreef:
Musicmeter vrije radio! Ik bied mij aan om het '60 uurtje te presenteren

Vergeet je dan niet alle genres te draaien

Misterfool
Op zich zou ik best in het weekend een uurtje symfo willen presenteren,mocht er ooit behoefde zijn aan een MuMeradio.

Eigenlijk wel een leuk idee.

Reijersen schreef:
(quote)

Vergeet je dan niet alle genres te draaien

Nee hoor, alles komt langs. En als je vind dat ik te weinig goede Soul draai, reserveer dan maar vast zelf een uurtje

Ik wil het Golden oldies uurtje, of het verzoekjes uurtje.

En dan een typische piratenzender jingle, ik zie het al helemaal voor me

Waarom eigenlijk niet zoiets opzetten? Iedere mafkees heeft tegenwoordig zijn eigen internetradio. Ben best benieuwd wat sommigen van jullie ervan zouden maken

Onweerwolf
Guilty Pleasures met Onweerwolf op de woensdagavond graag.

Sandokan-veld schreef:
Waarom eigenlijk niet zoiets opzetten? Iedere mafkees heeft tegenwoordig zijn eigen internetradio. Ben best benieuwd wat sommigen van jullie ervan zouden maken

En bedankt.

Nee ik draai bij een internetradio altijd donderdags samen met een oom golden oldies en verzoekjes.

Overigens, voor de geïnteresseerden. 2e kerstdag draai ik samen met die oom onze eigen top 500. Ik ben al druk bezig met die lijst maken. Wel een vrij ongelukkige naam. De Gouden Ster maar dat is omdat de meeste luisteraars fan van het Nederlandse lied zijn.

Maar het is best makkelijk. We kopen een internet stream. Die betaal je maandelijks, je maakt wat reclame, je koopt (hoeft niet) wat apperatuur, doet de stream aan en we zijn live.

Hoeveel betaal je voor zoiets dan?

Ik weet het niet precies, dat zou ik eerst moeten navragen bij mijn oom hoeveel ze daarvoor betalen. Maar als je met een groep mensen bent gaat dat vrij weinig kosten.

Soul/Funk/Jazz/R&B/Hiphop, en alles wat daar aan vast hangt. Dat wil ik wel een uurtje brengen.

Loop zelf al een aantal jaren te klooien met 2 vrienden hoe we dit kunnen oppakken. Maar echt van de grond komen wil niet lukken. Vooral het maken van jingles is tricky.

Ik weet wel hoe we aan jingles kunnen komen.

Kunnen we ook gelijk de MuMe top 2000 uitzenden

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar het lijkt mij toch een leuk idee om volgend jaar gewoon eens te proberen dit van de grond te brengen.

Of we openen gewoon vast een MuMe-radio topic

Ataloona schreef:

Of we openen gewoon vast een MuMe-radio topic

lijkt me sowieso een goed plan. Anders gaan we hier wat teveel off-topic.

Zal ik hem dan maar gaan openen of wil iemand anders dat liever doen?

@Reijersen

In Muziek > Toplijsten en favorieten > MuMe-Radio:

Bij het radio 2 top 2000 topic is mij opgevallen dat er toch veel mensen wel een musicmeter radio zouden willen hebben.

Als jouw dit een leuk idee lijkt of hier wel iets mee wil doen zeg het hier dan.

Misterfool
MuMe radio: Het idee werd geopperd om met mume een radiostation op te zetten. Niet langer geplaagd door de matte muziek die al jaren op de radio te horen is,maar echte kwaliteitsmuziek 24/7.

Zo MuMe radio-topic opgezet

Topics even samengevoegd.

Edit L_T_B: Nog wat meer berichten verplaatst.

Misterfool
dank herman

Ik denk dat het belangrijk is om eerst in kaart te brengen hoeveel het kost om een Etherradio op te zetten. Deze kosten moeten verdeeld worden over een aantal deelnemende Mume'ers. Deze users krijgen natuurlijk medenzeggenschap over wat op de radio gedraaid wordt.

Wat begon als een onschuldig grapje van mijn kant eindigd misschien wel in een nieuwe mijlpaal voor de site. Wat ben ik toch trots op mezelf

Ik wil wel een uurtje in de week presenteren, als ik precies weet wat het allemaal inhoud, die radio. Of het wel in mijn strakke tijdsschema past, wat dit allemaal gaat kosten enzovoort.

Ik vind het echt een ontzettend leuk idee!

Misterfool
Ook ik wil graag presenteren. Progpodium.Twee uurtjes in de week de meest virtuoze prog op jouw radio. Harmonium mag dan openen. gevolgd door PT en U.K.

Ik doe ook sowieso mee.

Ik doe natuurlijk ook navraag bij mijn oom over alle kosten voor de stream, appratuur en jingles

Ik doe wel verzoekjes 1 avond in de week. Dat kun je nooit in 1 uurtje doen.

Ik hoop trouwens dat er meerdere users zich aanmelden, dan kunnen we programma's pas invullen hé.

Ik heb wel mijn eigen intro, die mag niemand anders he

Wat is Green Onions toch een fantastisch nummer

Een internetradiostation creëren kost toch niks?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.