Muziek / Algemeen / MuMe Radiotopic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2010, 17:24 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Radio 2 Top 2000:
Musicmeter vrije radio! Ik bied mij aan om het '60 uurtje te presenteren
Musicmeter vrije radio! Ik bied mij aan om het '60 uurtje te presenteren

0
Misterfool
geplaatst: 21 december 2010, 18:52 uur
Op zich zou ik best in het weekend een uurtje symfo willen presenteren,mocht er ooit behoefde zijn aan een MuMeradio. 
Eigenlijk wel een leuk idee.

Eigenlijk wel een leuk idee.
0
geplaatst: 21 december 2010, 18:59 uur
Reijersen schreef:
Vergeet je dan niet alle genres te draaien
(quote)
Vergeet je dan niet alle genres te draaien
Nee hoor, alles komt langs. En als je vind dat ik te weinig goede Soul draai, reserveer dan maar vast zelf een uurtje

0
geplaatst: 21 december 2010, 19:03 uur
En dan een typische piratenzender jingle, ik zie het al helemaal voor me 

0
geplaatst: 21 december 2010, 19:05 uur
Waarom eigenlijk niet zoiets opzetten? Iedere mafkees heeft tegenwoordig zijn eigen internetradio. Ben best benieuwd wat sommigen van jullie ervan zouden maken 

0
Onweerwolf
geplaatst: 21 december 2010, 19:05 uur
Guilty Pleasures met Onweerwolf op de woensdagavond graag. 

0
geplaatst: 21 december 2010, 19:16 uur
Sandokan-veld schreef:
Waarom eigenlijk niet zoiets opzetten? Iedere mafkees heeft tegenwoordig zijn eigen internetradio. Ben best benieuwd wat sommigen van jullie ervan zouden maken
En bedankt.

Nee ik draai bij een internetradio altijd donderdags samen met een oom golden oldies en verzoekjes.
Overigens, voor de geïnteresseerden. 2e kerstdag draai ik samen met die oom onze eigen top 500. Ik ben al druk bezig met die lijst maken. Wel een vrij ongelukkige naam. De Gouden Ster maar dat is omdat de meeste luisteraars fan van het Nederlandse lied zijn.

0
geplaatst: 21 december 2010, 19:18 uur
Maar het is best makkelijk. We kopen een internet stream. Die betaal je maandelijks, je maakt wat reclame, je koopt (hoeft niet) wat apperatuur, doet de stream aan en we zijn live.
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:23 uur
Ik weet het niet precies, dat zou ik eerst moeten navragen bij mijn oom hoeveel ze daarvoor betalen. Maar als je met een groep mensen bent gaat dat vrij weinig kosten.
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:24 uur
Soul/Funk/Jazz/R&B/Hiphop, en alles wat daar aan vast hangt. Dat wil ik wel een uurtje brengen. Loop zelf al een aantal jaren te klooien met 2 vrienden hoe we dit kunnen oppakken. Maar echt van de grond komen wil niet lukken. Vooral het maken van jingles is tricky.
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:31 uur
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar het lijkt mij toch een leuk idee om volgend jaar gewoon eens te proberen dit van de grond te brengen.
Of we openen gewoon vast een MuMe-radio topic
Of we openen gewoon vast een MuMe-radio topic

0
geplaatst: 21 december 2010, 19:33 uur
lijkt me sowieso een goed plan. Anders gaan we hier wat teveel off-topic.
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:35 uur
Zal ik hem dan maar gaan openen of wil iemand anders dat liever doen?
@Reijersen
@Reijersen
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:39 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > MuMe-Radio:
Bij het radio 2 top 2000 topic is mij opgevallen dat er toch veel mensen wel een musicmeter radio zouden willen hebben.
Als jouw dit een leuk idee lijkt of hier wel iets mee wil doen zeg het hier dan.
Bij het radio 2 top 2000 topic is mij opgevallen dat er toch veel mensen wel een musicmeter radio zouden willen hebben.
Als jouw dit een leuk idee lijkt of hier wel iets mee wil doen zeg het hier dan.
0
Misterfool
geplaatst: 21 december 2010, 19:40 uur
MuMe radio: Het idee werd geopperd om met mume een radiostation op te zetten. Niet langer geplaagd door de matte muziek die al jaren op de radio te horen is,maar echte kwaliteitsmuziek 24/7.
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:42 uur
Topics even samengevoegd.
Edit L_T_B: Nog wat meer berichten verplaatst.
Edit L_T_B: Nog wat meer berichten verplaatst.
0
Misterfool
geplaatst: 21 december 2010, 19:42 uur
dank hermanIk denk dat het belangrijk is om eerst in kaart te brengen hoeveel het kost om een Etherradio op te zetten. Deze kosten moeten verdeeld worden over een aantal deelnemende Mume'ers. Deze users krijgen natuurlijk medenzeggenschap over wat op de radio gedraaid wordt.
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:45 uur
Wat begon als een onschuldig grapje van mijn kant eindigd misschien wel in een nieuwe mijlpaal voor de site. Wat ben ik toch trots op mezelf 
Ik wil wel een uurtje in de week presenteren, als ik precies weet wat het allemaal inhoud, die radio. Of het wel in mijn strakke tijdsschema past, wat dit allemaal gaat kosten enzovoort.

Ik wil wel een uurtje in de week presenteren, als ik precies weet wat het allemaal inhoud, die radio. Of het wel in mijn strakke tijdsschema past, wat dit allemaal gaat kosten enzovoort.
0
Misterfool
geplaatst: 21 december 2010, 19:46 uur
Ook ik wil graag presenteren. Progpodium.Twee uurtjes in de week de meest virtuoze prog op jouw radio. Harmonium mag dan openen. gevolgd door PT en U.K. 

0
geplaatst: 21 december 2010, 19:46 uur
Ik doe ook sowieso mee.
Ik doe natuurlijk ook navraag bij mijn oom over alle kosten voor de stream, appratuur en jingles
Ik doe natuurlijk ook navraag bij mijn oom over alle kosten voor de stream, appratuur en jingles
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:48 uur
Ik doe wel verzoekjes 1 avond in de week. Dat kun je nooit in 1 uurtje doen.

Ik hoop trouwens dat er meerdere users zich aanmelden, dan kunnen we programma's pas invullen hé.

Ik hoop trouwens dat er meerdere users zich aanmelden, dan kunnen we programma's pas invullen hé.
0
geplaatst: 21 december 2010, 19:49 uur
Ik heb wel mijn eigen intro, die mag niemand anders he 
Wat is Green Onions toch een fantastisch nummer

Wat is Green Onions toch een fantastisch nummer

* denotes required fields.