Muziek / Algemeen / MuMe Radiotopic
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 21 december 2010, 21:43 uur
lambf wat dacht jij van je eigen noise-uurtje
@sietse: er zullen vast en zeker legale opties zijn, daar moeten we met z'n allen eens goed naar kijken!
@sietse: er zullen vast en zeker legale opties zijn, daar moeten we met z'n allen eens goed naar kijken!
0
geplaatst: 21 december 2010, 21:46 uur
We noemen het MuMe geen musicmeter maar zoals Misterfool al zei kijken we eerst naar de legale opties.
0
geplaatst: 21 december 2010, 21:47 uur
En lamf. Ik ben bang dat het streamen vanaf mijn eigen server geen optie word. Dan zou ik eerst een nieuwe pc moeten aanschaffen.
0
geplaatst: 21 december 2010, 21:52 uur
Wat een leuk idee. Ik ga zeker luisteren! Is dat dan alleen via internet te beluisteren? En hoe?
(ik voel me echt een groentje!)
(ik voel me echt een groentje!)

0
geplaatst: 21 december 2010, 21:57 uur
Alleen via internet, het is geen kabel of FM.
En waarschijnlijk komt er een internetsite waarde stream te vinden is. Die klik je aan en dan kun je luisteren. (Waarschijnlijk via Windows Media Player of iets dergelijks) Maar zo ver is het nog lang niet hoor.
En waarschijnlijk komt er een internetsite waarde stream te vinden is. Die klik je aan en dan kun je luisteren. (Waarschijnlijk via Windows Media Player of iets dergelijks) Maar zo ver is het nog lang niet hoor.
0
geplaatst: 21 december 2010, 21:57 uur
Ataloona schreef:
Nee snap ik maar toch heel erg bedankt voor de info!!!

0
geplaatst: 21 december 2010, 22:09 uur
Nee hoor, ik ben gewoon druk met mensen zoeken die wellicht interesse hebben om te draaien.
Gelukkig hebben we al wel een diverse lijst vrijwilligers.
Gelukkig hebben we al wel een diverse lijst vrijwilligers.
0
geplaatst: 21 december 2010, 22:20 uur
Ik denk niet ik iemand kan interesseren met mijn muzieksmaak
, maar het lijkt me wel leuk om hier inderdaad naar te luisteren. Hopelijk komt het er allemaal 
, maar het lijkt me wel leuk om hier inderdaad naar te luisteren. Hopelijk komt het er allemaal 
0
geplaatst: 21 december 2010, 22:25 uur
Leuk idee....
......onder voorbehoud en zeker niet alleen, maar als ik er tijd voor kan vinden wil ik wel kijken om wellicht samen met wat andere enthousiastelingen of het mogelijk is om vanaf september, als de eerste standen bekend zijn, de MuMeLadder top 2000 te doen
......onder voorbehoud en zeker niet alleen, maar als ik er tijd voor kan vinden wil ik wel kijken om wellicht samen met wat andere enthousiastelingen of het mogelijk is om vanaf september, als de eerste standen bekend zijn, de MuMeLadder top 2000 te doen

0
geplaatst: 21 december 2010, 22:34 uur
Het idee was er dan ook al om de MumeLadder top 2000 via de MuMe Radio uittezenden. En het zou wel leuk zijn als jij dit deed El Ninjo. (Niet in je eentje natuurlijk, dat houd niemand vol)
0
Marko
geplaatst: 21 december 2010, 22:37 uur
Wat zou je thuis nodig moeten hebben om muziek uit te kunnen zenden?
Ben niet zo'n techneut maar als het niet te moeilijk is zou ik best graag een bijdrage willen leveren.
In ieder geval al één actief luisteraar hier als dit goed op de poten komt, potentieel mooie radio.
Ben niet zo'n techneut maar als het niet te moeilijk is zou ik best graag een bijdrage willen leveren.
In ieder geval al één actief luisteraar hier als dit goed op de poten komt, potentieel mooie radio.
0
geplaatst: 21 december 2010, 22:39 uur
Een microfoon, een goede computer. Een platform is handig maar een luxe. Veel dj's die ik ken gebruiken meerdere computers maar dit is ook een luxe. een goed programma om muziek aftespelen is ook handig. Niet iets simpels als Media Player, dat werkt niet echt.
0
geplaatst: 21 december 2010, 22:41 uur
Je hebt trouwens een fijne top 10 Marko, het zou leuk zijn als je bij het team kwam afgaande op je uitgebreide smaak 

0
geplaatst: 21 december 2010, 22:49 uur
Ik stel ook een kots-uurtje voor met nummers als Hotel California, Nothing Else Matters, Music en Smoke On The Water. De über-clichés zeg maar! 
Ik zal zeker luisteren.

Ik zal zeker luisteren.

0
geplaatst: 21 december 2010, 22:53 uur
Maar zoals al eerder gezegd we kunnen alle kanten op. Het is uiteindelijk wel de bedoeling dat er voor ieder iets leuks komt. Zelfs industrial.
0
geplaatst: 21 december 2010, 23:04 uur
Misterfool schreef:
nu nog hiphoppers, metalheads, experimentalisten.
nu nog hiphoppers, metalheads, experimentalisten.
Is een hip-hopalbum in m'n top 10 niet genoeg?
0
geplaatst: 21 december 2010, 23:07 uur
Een maand geleden zat ik nog in mijn hiphopfase, toen had ik er 5 in mijn top 10.
Maar ik vind niet dat ik genoeg kennis heb om elke week weer een heel programma vol hiphop te vullen.
Maar ik vind niet dat ik genoeg kennis heb om elke week weer een heel programma vol hiphop te vullen.
0
Misterfool
geplaatst: 21 december 2010, 23:07 uur
@ arrie
Gorillaz zie ik toch meer als een crossover band(rock/hiphop).
Op basis van jouw stemmenlijst zou ik jou eerder als indierock/pop luisteraar inschatten.
Maar ik kan het uiteraard natuurlijk fout hebben
edit: Nas is natuurlijk wel pure hiphop. per ongeluk overheen gekeken.
Op basis van jouw stemmenlijst zou ik jou eerder als indierock/pop luisteraar inschatten.
Maar ik kan het uiteraard natuurlijk fout hebben

0
geplaatst: 21 december 2010, 23:09 uur
-Ataloona (zowel presenteren als reclame maken)
-Misterfool(zowel presenteren als reclame maken)
-Arrie (zowel presenteren als reclame maken)
-ArthurDZ (onder voorbehoud)
-Ploppesteksel (onder voorbehoud)
-Don Cappuccino (onder voorbehoud)
- Reijersen (onder voorbehoud)
Wil wel even de voor en tegen afwachten.
Heb verder alleen een laptop (wel een goede). En een nieuwe microfoon kopen was ik sowieso al van plan
-Misterfool(zowel presenteren als reclame maken)
-Arrie (zowel presenteren als reclame maken)
-ArthurDZ (onder voorbehoud)
-Ploppesteksel (onder voorbehoud)
-Don Cappuccino (onder voorbehoud)
- Reijersen (onder voorbehoud)
Wil wel even de voor en tegen afwachten.
Heb verder alleen een laptop (wel een goede). En een nieuwe microfoon kopen was ik sowieso al van plan
0
geplaatst: 21 december 2010, 23:13 uur
Misterfool schreef:
@ arrie
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben
@ arrie
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben

Ik ben niet gefocust op een genre, dus ja, ik ken ook zeker wel wat hip-hop. En ik zie mezelf helemaal niet als een indierock/pop-luisteraar.

0
geplaatst: 21 december 2010, 23:23 uur
Ach ja, ik luister ook hiphop/soul/funk/jazz/blues/electronics/krautrock/foute classic rock.
Ook al zie je dat niet aan mijn top 10
Ook al zie je dat niet aan mijn top 10

0
Onweerwolf
geplaatst: 21 december 2010, 23:30 uur
El Ninjo schreef:
Leuk idee....
Leuk idee....
De MuMeLadder 2010 duurt overigens 167 uur, 23 minuten en 12 seconden in zijn geheel.
* denotes required fields.