MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / MuMe Mixtape Cirkel 2023

zoeken in:
lambfv3.5
Dat is prima maar zo te zien is er nu al te weinig animo voor

Zie het wel zitten. Wil al eens langer aan de slag in Ableton

Ik vind het altijd wel leuk maar het is soms wel een slog om allerlei mixtapes te luisteren die je niet zo liggen. Zelfs als het er maar één per maand is. (Uiteraard besef ik me dat anderen exact hetzelfde vinden van mijn mixtapes.)

lambfv4.0
Op zich kunnen we ook wel met een kleiner clubje aan de slag, dan zetten we de mixtapes ergens online en maken we de mix wat korter. Evt. kunnen we de mixtapes ergens op een gedeelde Bandcamp pagina gooien met een leuke layout, weet niet hoe rigoureus ze daar zijn met copyright en mixes?

@ GlitchBen madmadder itchy exsxesven (geen idee wie er nog allemaal van de oude garde actief is)

Heb wel weer zin in een excuus om een leuk mixje te maken.

Glitch
Thanks voor de tag, maar aan mixtapes maken ga ik niet toekomen vrees ik. Ik loer wel heel graag passief mee, al heeft niemand behalve ik daar wat aan

Ik volg Glitch hierin. Maar als jij zin hebt om een mixje te maken, lambf, ben ik wel bereid om te luisteren. Ben wel benieuwd waar jij tegenwoordig zoal naar luistert.

lambfv4.0
Ja kijk jullie snappen hopelijk ook wel dat ik er niet als enige er energie in ga stoppen.

lambfv4.0
lambfv4.0 schreef:
Ja kijk jullie snappen hopelijk ook wel dat ik er niet als enige er energie in ga stoppen.

Okay ik ga denk ik toch iets maken. brb over 2 maanden.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:35 uur

geplaatst: vandaag om 22:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.