MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten en hun gedachtegoed

zoeken in:
Ziegler
Dus jouw punt was dat de samenleving is ontkerkelijkt? En jij ook?
Sjonge, had even eerder die post van Fathead gelezen.
Overigens was dit jouw punt nu net niet (anders waren we snel klaar geweest). Dit was jouw opmerking over het maken van een afweging tussen 'een ieder het beste gunnen' en 'ik stel mijzelf voorop':

Onweerwolf schreef:
Dat wil zeggen dat ik probeer om factoren zo objectief mogelijk af te wegen en vervolgens kijk naar hoe zwaar elke factor op zichzelf moet wegen.

Daar merkte ik het volgende over op.

Ziegler schreef:

Ik vond je verhaal sterk geschreven, maar vraag me even af wat objectief in dit verband inhoudt.
Wat is objectief? Volgens welke criteria ga je de twee belangen (een ieder het beste gunnen, maar jezelf voorop stellen) wegen? Volgens mij schuilt daar nu juist de ethiek.

En jij doet alsof je die criteria zelf aanlegt en er zijn er die dat voor onmogelijk houden en zich zelfs zorgen maken op welke zender je afstemt bij het 'verzinnen' van die criteria.
Je begon ook sterker, want je reactie op mijn vraag was dat je dit objectief 'tracht' te doen. Dat klonk heel menselijk. In het verdere verloop van de discussie leek al menselijks jouw vreemd.

dix
Onweerwolf schreef:
Onweerwolf en zijn gedachtengoed.

dix schreef:
Moderator ? Kan de topictitel gewijzigd worden ?

Zo slecht had ik het toch niet gezien. Het gaat hier al pagina's lang niet meer over artiesten.

ClassicRocker
Naarmate de discussie vorderde werden jij, Ziegler, Edwynn en Onweerwolf anders heuse artiesten met een gedachtegoed.

Onweerwolf
Ziegler schreef:
Overigens was dit jouw punt nu net niet

Je kunt de discussie wel voor ons beide gaan voeren, veel succes.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:51 uur

geplaatst: vandaag om 10:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.